КОМЕНТАРІ | Продуктивність 22 червня 2020 р.

Тільки погані боси очікують, що їхні підлеглі будуть постійно зайняті

Чи може постійна надзвичайна завантаженість бути предметом для гордості? Тод Нордстром (Todd Nordstrom), директор із контенту O.C. Tanner Institute і автор популярного подкасту Great Work Insights, вважає, що постійна зайнятість може завадити продуктивності — важливо правильно розподіляти власні зусилля і зусилля всієї команди.

Тільки погані боси очікують, що їхні підлеглі будуть постійно зайняті

Все змінилося. Зараз ми живемо у світі праці, який цінує ідеї, інновації та рішення. І хоча промислова революція навчила нас вимірювати робочі години, продуктивність та ефективність, сучасний світ вимагає чогось зовсім іншого, ніж більшість із нас, — думки.

Вам платять за ваші думки? Це питання може здатися дивним, але це не так. Звичайно, під час роботи вам доводиться виробляти якісь продукти чи презентувати результати ваших думок — складати плани, комерційні пропозиції, пітчі тощо. Але в сучасному світі важлива ваша здатність думати, а не те, скільки часу ви працюєте.

Я подумав про це, коли нещодавно мене запитали: «Тодд, що найбільш образливе ти чув від своїх босів?» Я почав згадувати свої перші дні на роботі, перших роботодавців. І раптово згадав епізод, коли начальник сказав мені: «Ми тобі не за роздуми платимо. Ти отримуєш гроші за тексти». Він чомусь думав, що кількість слів на сторінці важливіше сенсу цих слів.

Такий тип мислення був частиною культури. Мої колеги постійно ходили з виразом обличчя «дуже зайнятої і завантаженої людини», демонструючи цю міну кожному зустрічному, ніби отриману в кровопролитних боях медаль за відвагу. Все це було схоже на змагання за звання найбільш виснаженого співробітника в категоріях «відпрацював більше всіх понаднормових» і «працюю без вихідних». Начальству дуже подобалося.

Чи може постійна надзвичайна завантаженість бути предметом для гордості? Чи допомагає це вам досягти успіху у вашій кар’єрі? Чи приносить це користь бізнесу? Це залежить від того, як ви сконцентруєте свої зусилля, і чи буде таке ставлення приносити більше шкоди, ніж користі.

Хоча можна припустити, що зайняті люди виробляють більше, ніж їхні колеги, варто подумати на це інакше. Опитування компанії ComPsych 2017 року показало, що майже 60% працівників відносять себе до категорії людей, які відчувають перенапруження. Одна з основних причин — «постійна завантаженість». Згідно з опитуванням, через стрес 36% співробітників втрачають даремно мінімум годину часу в день.

Ці цифри повинні змусити будь-якого керівника зробити паузу, замислитися і переглянути свої методи управління командою. У принципі, кожен із нас повинен запитати себе, чи правильно ми розподіляємо час.

Чи зайнятість насправді гальмує вашу особисту чи командну продуктивність на роботі? Ось чотири питання, які слід задати собі.

1. Ви впевнені, що продуктивність залежить від обсягу завдань?

Хоча ваш начальник може полюбляти дивитися, як ви викладаєтеся в кожному проекті, вони насправді ще більше люблять результати. Список завдань, що постійно поповнюється, величезний тягар відповідальності і праця на знос можуть бути гідні захоплення. Але часом важливо зупинитися і подивитися на процес із боку: чи точно ми спрямовуємо зусилля в потрібне для досягнення результату русло?

2. Можливо, постійна зайнятість — це лише спосіб відволіктися?

Декому дійсно потрібно чимось себе зайняти. І це нормально. Але важливо розуміти, що приємна нервова енергія або відвернення уваги від якогось іншого аспекту вашого життя не обов’язково призведе до великої роботи. Постійна зайнятість може приховувати людину, яка вважає, що її ідеї не гідні уваги. Інші ж використовують зайнятість, як можливість втекти від реального життя.

3. Чи можете ви виміряти вплив своєї зайнятості?

Займати час і займатися справою — дуже різні речі. Можна відчувати себе нормально при колосальній завантаженості, але іноді варто шукати відповіді на запитання: а чи є від тисячі моїх завдань хоч один видимий результат для компанії або для мене особисто? Робота за формулою «тобі платять за думки» може здатися незвичною, адже ці думки потрібно направляти на досягнення результату. З формулою «тобі платять за дії» — та ж історія. Результат від виконуваних завдань повинен піддаватися вимірюванню.

4. Можливо, ви втрачаєте найважливіше в роботі?

Візьміть перерву і спокійно пройдіться по списку завдань. Переконайтеся, що не втратили з поля зору найважливіше у вашій роботі. Чи знаєте, що варто подякувати за допомогу? Чи не піддаєте ви ризику власне благополуччя? Чи достатньо ясно видно ваші особисті цілі і цілі компанії? Все це — запорука успіху в майбутньому.

Бути зайнятим — це добре, адже це означає, що ви не сидите без справи. Але розподіляти власні зусилля, як і зусилля всієї команди, потрібно дуже уважно. Вкладайтеся в ту працю, яка точно дасть плоди, і тоді успіх обов’язково прийде. І не забувайте робити перерви. Я, наприклад, міг би ще довго писати цей текст, але є й більш корисні заняття.

За матеріалами "Only Bad Bosses Expect Their Employees to Be Constantly Busy", Inc.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)