КОМЕНТАРІ | Залученість персоналу 7 жовтня 2014 р.

Як покращити залученість співробітників

Джерело: Innovations.com.ua

Якщо керівник прагне збільшити потік ідей, покращити загальну ефективність праці та зробити так, аби підлеглі ставились до бізнесу, як до свого власного, йому потрібно змінити деякі аспекти поведінки. Причому як співробітників, так і своєї. Почати можна, вважає менеджмент-консультант Арт Петті (Art Petty), з наведених нижче кроків.

Арт Петті (Art Petty)
Арт Петті
(Art Petty)
1. Регулярно розповідайте підлеглим про цілі та результати компанії. Не обмежуйтесь єдиною на рік стратегічною сесією, де топ-менеджери надають людям розпливчату інформацію про прибутки бізнесу. Натомість покажіть співробітникам, які основні показники використовує організація, та поясніть, як саме вони впливають на компанію.

Так само корисно залучити людей до формулювання організаційних цілей. Якщо ви надасте їм справжню можливість висловитись та вислухаєте їх — то це суттєво вплине на їх мотивацію.

2. Вчіть своїх людей основам бізнесу. Далеко не всі співробітники розуміють специфічні терміни та показники. Багатьом керівникам здається, що це і не потрібно. Але якщо витратити час на підвищення бізнес-грамотності своїх підлеглих, в майбутньому вони зможуть стати більш корисними для вас. Крім того, їх ентузіазм піде в гору — адже вони побачать, що керівник ставиться до них з усією серйозністю.

3. Поділіться (та поцікавтесь) інформацією про конкурентів з підлеглими. Найкраще для цього підійде інструмент PESTEL-аналізу (коли група розглядає політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні та правові фактори, що впливають на бізнес). Співробітники мають розібратись, на якому ринку працює компанія, хто є її конкурентами. Це потрібно повторювати періодично — адже ситуація змінюватиметься. З кожною наступною зустріччю підлеглі, ймовірно, надаватимуть вам все більше корисної інформації.

4. Дайте співробітникам почути клієнтів. У багатьох компаніях лише ті співробітники, які безпосередньо спілкуються з клієнтами, мають інформацію про їхні потреби та побажання. Варто виправити цю ситуацію. Наприклад, провести зустрічі з клієнтами для працівників. Задача керівника — переконатись, що усі співробітники мають доступ до інформації про потреби клієнтів.

5. Почніть залучати більш широке коло підлеглих до формування стратегії. Треба розуміти, що це — не разова подія, а цілісний процес. Варто почати з того, щоб донести до усіх менеджерів компанії детальну інформацію про стратегію, а потім у співпраці з ними створіть механізм, який дозволить їм ставити питання та пропонувати ідеї.

6. Переконайтесь, що у людей є можливість реалізовувати нові ідеї. Результатом усіх попередніх кроків може стати більший потік нових ідей та пропозицій від підлеглих. Для того щоб їх ентузіазм лише зростав, треба надати співробітникам можливість втілювати ідеї в життя. А потім, через деякий час, вимірювати результат і звітувати про нього.

За матеріалами "Art of Managing—Don’t Set Artificial Limits on Employee Involvement", Management Excellence by Art Petty.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)