ІНСАЙТИ | Ефективність 12 квітня 2012 р.

П'ять якостей видатних керівників

Видатні керівники ефективні не лише на папері. Вони ефективні завдяки своїм діям, а не словам. Джефф Хейден (Jeff Haden) — відомий автор, який написав більше 30-ти книг, у тому числі на тему бізнесу та інвестицій, — розповідає про п'ять якостей видатних керівників.

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
1. Розвивайте кожного свого підлеглого. Жоден фокус, ціль чи мета не має значення, якщо у вас немає працівників, здатних їх досягнути. Тому завдання кожного керівника — допомогти своїм підлеглим досягнути більшого, розвинути їх, навчити...

Інвестуючи значні ресурси у тренінги, розвиток персоналу та наставництво, ви тим самим перетворюєте доволі нудний процес оцінки результатів та відстеження статистики результативності у відчуття прогресу, розвитку та персонального досягнення. Таким чином ви мотивуєте свій персонал.

2. Вирішуйте проблеми, щойно вони з'являться. Ніщо не руйнує мотивацію більше, ніж проблеми, які керівництво не хоче помічати і вирішувати. І немає значення, наскільки дрібною здається вам проблема — вона не тільки відволікає працівника від роботи, але й грозить із часом перерости у велику проблему, якщо ви негайно її не вирішите. Крім того, що більше часу ви ігноруєте проблему — то менше поваги до вас залишається у підлеглих.

3. Допомагайте працівникам, навіть якщо всі вважають їх недосконалими. Практично в кожній компанії трапляються співробітники, які не змогли справитися із завданням, провалили проект чи забули свою промову під час важливої зустрічі. Перш, ніж позбавлятися від таких співробітників, слід спробувати "врятувати" їх. Це не означає, що вам потрібно відмовитися від своїх високих стандартів, натомість це означає, що ви повинні принаймні спробувати підтягнути відсталого працівника до цих стандартів. У деяких випадках вам не вдасться цього зробити — але ви принаймні спробували.

4. Служіть іншим, не собі! Навряд чи вам вдасться досягнути хороших результатів, якщо ви будете зациклюватися на собі. Ваші досягнення повинні обговорювати інші, а не ви самі. Зосередьтесь на досягненнях своєї команди, адже саме вона є найяскравішим відображенням того, чого ви варті!

5. Завжди пам'ятайте своє походження. Опинившись на вершині корпоративної драбини ви стаєте чимось на зразок знаменитості. Принаймні, саме так вас сприйматимуть деякі рядові співробітники. Ваше завдання — не зазнатися і завжди намагатися допомогти.

За матеріалами "The 5 Qualities of Remarkable Bosses", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)