КОМЕНТАРІ | Зміни 17 вересня 2010 р.

Три поради щодо того, як бути гнучким і легко адаптуватися до ситуації

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, розповідає про те, чому так важливо бути гнучким у сучасному мінливому оточенні та як пересічному працівнику досягнути такої гнучкості.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski)
Ден Бобінскі
(Dan Bobinski)
Якщо ви не відлюдник і не мешкаєте в печері — тоді вам не уникнути змін. Мільйони людей втрачають роботу тільки через те, що вони або їхні компанії не були готовими до змін. Шість років тому компанія Kodak звільнила 6000 своїх працівників, оскільки їй довелося зупинити виробництво 35-міліметрових плівок для фотоапаратів. А сталося це через те, що компанія просто була не готова до змін... Не готова до того, що чільне місце на фоторинку посядуть цифрові технології, а аналог відійде в минуле.

Три роки тому провідним американським фармацевтичним компаніям довелося звільнити 60 000 працівників під тиском конкуренції з боку дешевих генериків. Це також та зміна, на яку фармацевти просто не очікували.

Чи сталися б ці всі скорочення, якби компанії були "гнучкими" і навчилися "адаптуватися" до невигідних, на перший погляд, змін. Безперечно, відповідь на це запитання позитивна. А щоб досягнути успіху у цій сфері, Ден Бобінскі пропонує три поради:

  1. Перш за все компанія повинна вірити у власну гнучкість та здатність до адаптації. Як говорив колись Генрі Форд: "Незалежно від того, чи вважаєте ви, що можете досягнути певного результату, чи вважаєте, що не можете досягнути його — ви праві".

  2. Використовуйте необхідні існтрументи. У житті кожної людини і компанії є події, які вона вважає своїми досягненнями. Потрібно проаналізувати, які навички, ставлення та інструменти використовувалися для їх досягнення. Саме ці навички та інструменти можуть стати ключовим атрибутом вашої гнучкості та здатності до адаптації.

  3. Займайтесь брейнштормінгом. Попросіть друзів, знайомих, колег чи родичів взяти участь в обговоренні роботи, яка може співпадати з навичками та ставленням, визначеним вами у попередньому кроці. Що більше подібних сесій ви будете проводити — то більша ймовірність відшукати певні несподівані і дуже ефективні рішення та можливості.

Можливо, ваші дідусі та бабусі пам'ятають часи, коли замість холодильника використовувалися дерев'яні шафи для льоду. Їх обслуговували спеціальні "льодоноші" — тобто люди, які привозили великі блоки льоду до кожного будинку. Робота льодоноші була складною, але дуже надійною — адже всім потрібен був лід. Принаймні, так вважали самі льодоноші, поки на світ не з'явився перший холодильник і вони раптово стали нікому непотрібними.

Основна ідея полягає в тому, що посади та різноманітні професії можуть виникати та зникати час від часу. І майже напевне можна стверджувати, що жодна професія не існуватиме вічно. І тільки гнучкість та здатність адаптуватися — ключ для виживання та процвітання.

За матеріалами "Three tips for being flexible and adaptable", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)