КОМЕНТАРІ | Статистика 28 серпня 2006 р.

П'ять порад щодо використання статистики

Вважаєте статистика допомагає в управлінні компанією? Менеджерам слід вміти правильно її використовувати. Нижче наведено п'ять порад, яким чином це можна зробити.

"Статистичні дані — це лише 5% роботи менеджера, — стверджує Frances Frei, доцент Harvard Business School, який проводить семінари зі статистики для корпоративних менеджерів. — Інші 95% — це визначення правильних дій, які слід зробити із цими даними для того, щоб отримати коректні результати".

1. Відрізняєте справжні факти від припущень. Люди рідко усвідомлюють скільки їхніх тверджень базується на недоведених припущеннях. Щоб уникнути цього, слід пов'язати мисленнєву діяльність із кольорами. Наприклад, червоний колір може ідентифікувати факти, зелений — припущення, а синій — твердження, які базуються на припущеннях. Припущення та твердження — зелений та блакитний кольори — не повинні сприйматися серйозно до того часу, поки не існуватиме реальних фактів (червоного кольору) які підтримуватимуть їх.

2. Чітко визначте, чого ви прагнете досягнути. Іноді після певних арифметичних ситуацій статистичні дані починають показувати картину, якої немає насправді. Тому слід чітко розуміти, що вам необхідно дослідити, а вже після цього братися до обробки даних.

3. Не покладайтеся на випадкові співпадіння. Управлінці прагнуть знайти ті важелі, які впливатимуть на діяльність: "Якщо ми поступимо так — це принесе такі і такі результати". Проте часто ці міркування лежать у сфері "зелених та блакитних" знань. Єдиний спосіб зарадити цій ситуації — довести справжній зв'язок між тими випадковими діями, які ви робите.

4. Статистика не дає 100% результату. Наприклад, для того щоб отримати 100% дані про задоволення споживачів, вам треба опитати кожного споживача без будь-яких виключень. Проте, це коштуватиме занадто дорого і відніме занадто багато часу. Тому ви опитуєте лише певну кількість (вибірку) споживачів. Вона може показати приблизний рівень задоволеності, але не є точною на 100%.

5. Навіть правильний статистичний результат може не принести ніякої управлінської користі. Ви провели дослідження, яке визначило, що індекс задоволеності клієнтів складає 3,9. Після цього ви впровадили програму підвищення лояльності. Через кілька місяців знову провели опитування, яке показало індекс задоволеності 4,1. Проте, в такому випадку статистична похибка може спричинити до того, що 3,9 нічим не відрізнятиметься від 4,1. А отже статистика не стала в нагоді для оцінки ефективності програми підвищення клієнтської лояльності.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Доведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектовДоведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектов
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Личностный ростЛичностный рост


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)