Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Статистика 28 серпня 2006 р.

П'ять порад щодо використання статистики

Вважаєте статистика допомагає в управлінні компанією? Менеджерам слід вміти правильно її використовувати. Нижче наведено п'ять порад, яким чином це можна зробити.

"Статистичні дані — це лише 5% роботи менеджера, — стверджує Frances Frei, доцент Harvard Business School, який проводить семінари зі статистики для корпоративних менеджерів. — Інші 95% — це визначення правильних дій, які слід зробити із цими даними для того, щоб отримати коректні результати".

1. Відрізняєте справжні факти від припущень. Люди рідко усвідомлюють скільки їхніх тверджень базується на недоведених припущеннях. Щоб уникнути цього, слід пов'язати мисленнєву діяльність із кольорами. Наприклад, червоний колір може ідентифікувати факти, зелений — припущення, а синій — твердження, які базуються на припущеннях. Припущення та твердження — зелений та блакитний кольори — не повинні сприйматися серйозно до того часу, поки не існуватиме реальних фактів (червоного кольору) які підтримуватимуть їх.

2. Чітко визначте, чого ви прагнете досягнути. Іноді після певних арифметичних ситуацій статистичні дані починають показувати картину, якої немає насправді. Тому слід чітко розуміти, що вам необхідно дослідити, а вже після цього братися до обробки даних.

3. Не покладайтеся на випадкові співпадіння. Управлінці прагнуть знайти ті важелі, які впливатимуть на діяльність: "Якщо ми поступимо так — це принесе такі і такі результати". Проте часто ці міркування лежать у сфері "зелених та блакитних" знань. Єдиний спосіб зарадити цій ситуації — довести справжній зв'язок між тими випадковими діями, які ви робите.

4. Статистика не дає 100% результату. Наприклад, для того щоб отримати 100% дані про задоволення споживачів, вам треба опитати кожного споживача без будь-яких виключень. Проте, це коштуватиме занадто дорого і відніме занадто багато часу. Тому ви опитуєте лише певну кількість (вибірку) споживачів. Вона може показати приблизний рівень задоволеності, але не є точною на 100%.

5. Навіть правильний статистичний результат може не принести ніякої управлінської користі. Ви провели дослідження, яке визначило, що індекс задоволеності клієнтів складає 3,9. Після цього ви впровадили програму підвищення лояльності. Через кілька місяців знову провели опитування, яке показало індекс задоволеності 4,1. Проте, в такому випадку статистична похибка може спричинити до того, що 3,9 нічим не відрізнятиметься від 4,1. А отже статистика не стала в нагоді для оцінки ефективності програми підвищення клієнтської лояльності.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Образование против талантаОбразование против таланта

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)