КОМЕНТАРІ | Статистика 28 серпня 2006 р.

П'ять порад щодо використання статистики

Вважаєте статистика допомагає в управлінні компанією? Менеджерам слід вміти правильно її використовувати. Нижче наведено п'ять порад, яким чином це можна зробити.

"Статистичні дані — це лише 5% роботи менеджера, — стверджує Frances Frei, доцент Harvard Business School, який проводить семінари зі статистики для корпоративних менеджерів. — Інші 95% — це визначення правильних дій, які слід зробити із цими даними для того, щоб отримати коректні результати".

1. Відрізняєте справжні факти від припущень. Люди рідко усвідомлюють скільки їхніх тверджень базується на недоведених припущеннях. Щоб уникнути цього, слід пов'язати мисленнєву діяльність із кольорами. Наприклад, червоний колір може ідентифікувати факти, зелений — припущення, а синій — твердження, які базуються на припущеннях. Припущення та твердження — зелений та блакитний кольори — не повинні сприйматися серйозно до того часу, поки не існуватиме реальних фактів (червоного кольору) які підтримуватимуть їх.

2. Чітко визначте, чого ви прагнете досягнути. Іноді після певних арифметичних ситуацій статистичні дані починають показувати картину, якої немає насправді. Тому слід чітко розуміти, що вам необхідно дослідити, а вже після цього братися до обробки даних.

3. Не покладайтеся на випадкові співпадіння. Управлінці прагнуть знайти ті важелі, які впливатимуть на діяльність: "Якщо ми поступимо так — це принесе такі і такі результати". Проте часто ці міркування лежать у сфері "зелених та блакитних" знань. Єдиний спосіб зарадити цій ситуації — довести справжній зв'язок між тими випадковими діями, які ви робите.

4. Статистика не дає 100% результату. Наприклад, для того щоб отримати 100% дані про задоволення споживачів, вам треба опитати кожного споживача без будь-яких виключень. Проте, це коштуватиме занадто дорого і відніме занадто багато часу. Тому ви опитуєте лише певну кількість (вибірку) споживачів. Вона може показати приблизний рівень задоволеності, але не є точною на 100%.

5. Навіть правильний статистичний результат може не принести ніякої управлінської користі. Ви провели дослідження, яке визначило, що індекс задоволеності клієнтів складає 3,9. Після цього ви впровадили програму підвищення лояльності. Через кілька місяців знову провели опитування, яке показало індекс задоволеності 4,1. Проте, в такому випадку статистична похибка може спричинити до того, що 3,9 нічим не відрізнятиметься від 4,1. А отже статистика не стала в нагоді для оцінки ефективності програми підвищення клієнтської лояльності.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)