ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Клієнтоцентричність 26 травня 2008 р.

Впроваджуючи пропозицію цінності

Автор наведеної нижче статті Боб Доннеллі (Bob Donnelly), який займав керівні посади у IBM, Pfizer and Exxon, а також активно займався власною підприємницькою діяльністю, розповідає, чому компаніям завжди потрібно практикувати те, що вони проповідують і забезпечувати клієнтів найвищим рівнем сервісу, який вони можуть запропонувати.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly) Один із найбільших викликів, який постає перед кожним генеральним директором — це змусити компанію дотримуватися проголошених принципів клієнтоцентричності та завдяки цьому — навчитися задовольняти кожного споживача.

Більшість компаній володіють власною місією та вивішують свої кредо у коридорах та на корпоративних сайтах. Вони "горлають" про орієнтацію на споживача. І це все правда. Але чомусь споживачі не відчувають на собі уваги та любові компанії.

Чому ж одним генеральним директорам вдається зростити у своїх працівниках бажання задовольнити кожного працівника, а іншим — ні? Один з таких директорів, який навчив свою компанію задовольняти, вражати та навічно прив'язувати до себе споживачів став керівник Apple Стів Джобс.

У своєму останньому інтерв'ю Fortune Стів сказав: "ми не маємо змоги займатися всіма бізнесами — тому наш бізнес повинен бути по-справжньому унікальним та відмінним. Тому що це наше життя!"

Якщо людина вирішила присвятити значну частку свого часу, а можливо — все життя роботі в одній компанії — чому ж вона не хоче, щоб це був найкращий досвід, який принесе їй справжнє задоволення? Задоволення для працівника, його компанії, його клієнта, команди та зрештою — суспільства.

Стів завжди говорить: "давайте створимо щось по-справжньому велике — таке, щоб кожен хотів користуватися цим". Він сказав: "давайте створимо найкращий телефон, від якого користувачі прийдуть у захват". І ось компанія створила iPhone.

Абсолютно всі продукти Apple дотримуються тієї ж філософії. iPod, Nano, Shuffle, а скоро — Touch. А як щодо найостаннішої "тонкої" інновації (thinnovation) MacBook Air?

Як і Pixar, Apple сьогодні став "компанією-мрією", яка спонукає інженерів створювати виняткові продукти та слугувати для інших організацій найкращим прикладом того, як потрібно організовувати бізнес. Apple — це якраз та компанія, у якій слова не розходяться із ділом. Як наслідок — саме вона за версією Fortune стала найулюбленішою компанією Америки.

Що ж зробило Apple та інші подібні компанії, такі як Costco та FedEx настільки популярними й успішними? Можливо, пояснити цей факт можна тим, що вони завжди дотримувалися своїх обіцянок і їхні слова ніколи не розходилися із ділом. Чи є у вас система вимірів, яка б допомогла визначити, наскільки задоволені клієнти сервісами компанії? Чи із задоволенням ваші працівники приходять кожного ранку на роботу і чи докладають вони всіх зусиль, щоб принести організації якомога більшу користь?

Компаніям не варто забувати, що всі вони знаходяться у клієнтському бізнесі. Щасливі і задоволені споживачі продовжуватимуть приносити гроші вашій компанії та розповсюджуватимуть про неї лише найкращу інформацію. Незадоволені споживачі ніколи більше не скористаються послугами вашої компанії і порадять не звертатися до вас всім своїм знайомим та друзям.

Щоб досягнути успіху, вам слід поводитися з клієнтами як із найбільшою цінністю та активом компанії.

За матеріалами "Instilling the Value Proposition", Chief Executive.
Переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)