КОМЕНТАРІ | Інновації 1 листопада 2013 р.

Винахід vs інновація

Автор: Арина Селюкова
Джерело: Innovations.com.ua

Ментори Happy Farm Джон Говер (John Gower) і Девід Робертс (David Roberts) розповіли про різницю між інноваціями і винаходами та про основні принципи проривних інновацій.

Винахід vs інновація
Ілюстрація: Shutterstock
Класичне поняття інновації визначає її як розробку нових ідей та створення продукту. Або реалізацію нових ідей, які створюють цінність. Простіше кажучи, інновація — вигідна реалізація самої ідеї.

Компанії, які успішно впроваджують інновації, роблять це за допомогою ефективної і відтворюваної методології. Успіх не залежить від генія. Він скоріш є результатом правильного застосування перевіреної методології інновацій.

Чи всякий винахід є інновацією? Винахід може бути визначений як створення продукту або процесу вперше. Інновація ж відбувається, якщо хтось покращує або робить значний внесок в існуючий продукт, процес чи послугу. Простий приклад: тільки що знесене куркою яйце — це винахід. Але без інкубації і вилуплення, які є в даному випадку інновацією, даний продукт не матиме подальшого життя.

Аби перетворити винахід на інновацію, потрібно мати бажання робити світ кращим або зруйнувати статус кво, не мати страху та бути готовими ризикувати. Або — прагнути розваг.

«Проривні» інновації ламають звичні шаблони в технологіях, додатках, продажах чи створенні продукту. Як пройти шлях від звичайної інновації до «проривної»:

  • Визначте, яким саме бізнесом ви займаєтеся, сфокусуйтесь.
  • Ставте перед собою амбітні цілі.
  • Дайте зрозуміти співробітникам, що інновація є частиною роботи кожного.
  • Будьте готові змінити ваш поточний бізнес і зламати звичні правила.

«Проривні» інновації необхідні з двох причин: так компанії можуть домогтися для себе успіху, а також сприятимуть створенню якіснішого майбутнього для всіх нас.

Проте, створюючи інновації, варто пам'ятати: більшість організацій у кінцевому підсумку виробляють продукцію або послуги, які насправді або занадто складні, або занадто дорогі для споживачів.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
4 березня 2020
Київ
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
5-6 березня 2020
Київ
Сучасні технології ціноутворення в ритейлі
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)