КОМЕНТАРІ | Інновації 1 листопада 2013 р.

Винахід vs інновація

Автор: Арина Селюкова
Джерело: Innovations.com.ua

Ментори Happy Farm Джон Говер (John Gower) і Девід Робертс (David Roberts) розповіли про різницю між інноваціями і винаходами та про основні принципи проривних інновацій.

Винахід vs інновація
Ілюстрація: Shutterstock
Класичне поняття інновації визначає її як розробку нових ідей та створення продукту. Або реалізацію нових ідей, які створюють цінність. Простіше кажучи, інновація — вигідна реалізація самої ідеї.

Компанії, які успішно впроваджують інновації, роблять це за допомогою ефективної і відтворюваної методології. Успіх не залежить від генія. Він скоріш є результатом правильного застосування перевіреної методології інновацій.

Чи всякий винахід є інновацією? Винахід може бути визначений як створення продукту або процесу вперше. Інновація ж відбувається, якщо хтось покращує або робить значний внесок в існуючий продукт, процес чи послугу. Простий приклад: тільки що знесене куркою яйце — це винахід. Але без інкубації і вилуплення, які є в даному випадку інновацією, даний продукт не матиме подальшого життя.

Аби перетворити винахід на інновацію, потрібно мати бажання робити світ кращим або зруйнувати статус кво, не мати страху та бути готовими ризикувати. Або — прагнути розваг.

«Проривні» інновації ламають звичні шаблони в технологіях, додатках, продажах чи створенні продукту. Як пройти шлях від звичайної інновації до «проривної»:

  • Визначте, яким саме бізнесом ви займаєтеся, сфокусуйтесь.
  • Ставте перед собою амбітні цілі.
  • Дайте зрозуміти співробітникам, що інновація є частиною роботи кожного.
  • Будьте готові змінити ваш поточний бізнес і зламати звичні правила.

«Проривні» інновації необхідні з двох причин: так компанії можуть домогтися для себе успіху, а також сприятимуть створенню якіснішого майбутнього для всіх нас.

Проте, створюючи інновації, варто пам'ятати: більшість організацій у кінцевому підсумку виробляють продукцію або послуги, які насправді або занадто складні, або занадто дорогі для споживачів.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)