КОМЕНТАРІ | Інновації 1 листопада 2013 р.

Винахід vs інновація

Автор: Арина Селюкова
Джерело: Innovations.com.ua

Ментори Happy Farm Джон Говер (John Gower) і Девід Робертс (David Roberts) розповіли про різницю між інноваціями і винаходами та про основні принципи проривних інновацій.

Винахід vs інновація
Ілюстрація: Shutterstock
Класичне поняття інновації визначає її як розробку нових ідей та створення продукту. Або реалізацію нових ідей, які створюють цінність. Простіше кажучи, інновація — вигідна реалізація самої ідеї.

Компанії, які успішно впроваджують інновації, роблять це за допомогою ефективної і відтворюваної методології. Успіх не залежить від генія. Він скоріш є результатом правильного застосування перевіреної методології інновацій.

Чи всякий винахід є інновацією? Винахід може бути визначений як створення продукту або процесу вперше. Інновація ж відбувається, якщо хтось покращує або робить значний внесок в існуючий продукт, процес чи послугу. Простий приклад: тільки що знесене куркою яйце — це винахід. Але без інкубації і вилуплення, які є в даному випадку інновацією, даний продукт не матиме подальшого життя.

Аби перетворити винахід на інновацію, потрібно мати бажання робити світ кращим або зруйнувати статус кво, не мати страху та бути готовими ризикувати. Або — прагнути розваг.

«Проривні» інновації ламають звичні шаблони в технологіях, додатках, продажах чи створенні продукту. Як пройти шлях від звичайної інновації до «проривної»:

  • Визначте, яким саме бізнесом ви займаєтеся, сфокусуйтесь.
  • Ставте перед собою амбітні цілі.
  • Дайте зрозуміти співробітникам, що інновація є частиною роботи кожного.
  • Будьте готові змінити ваш поточний бізнес і зламати звичні правила.

«Проривні» інновації необхідні з двох причин: так компанії можуть домогтися для себе успіху, а також сприятимуть створенню якіснішого майбутнього для всіх нас.

Проте, створюючи інновації, варто пам'ятати: більшість організацій у кінцевому підсумку виробляють продукцію або послуги, які насправді або занадто складні, або занадто дорогі для споживачів.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)