КОМЕНТАРІ | Управління талантами 4 березня 2008 р.

Партнери — не підлеглі

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) — один із найвідоміших (і найбільш високооплачуваних) наставників у світі, внесений журналом Wall Street Journal до переліку десяти найкращих тренерів керівного складу компанії, ділиться своїми підходами до лідерства та партнерських стосунків.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) Управління талантами — сфера, яка потребує від учасників значної долі лідерства, а також інноваційності та впливовості. За роки розвитку феномену корпоративної культури змінився сам підхід до управління персоналом. Відійшли у небуття ті часи, коли лідери вважалися недоторканними та до них не можна було наближатися, а самі вони лише віддавали накази із висоти свого топ-менеджерського "престолу". Змінилася сама філософія стосунків між роботодавцем та працівником.

Сучасні лідери все частіше починають вбачати у своєму підлеглому не раба, а партнера. А найуспішніші керівники витрачають левову частку своєї енергії та часу на створення міцних партнерських стосунків із людьми, які, по суті, знаходяться на нижчому щаблі корпоративної ієрархії.

Керівники спеціалістів з інформації (knowledge workers) — тобто людей, які зазвичай володіють куди більш глибокими та цінними знаннями, ніж їхні менеджери — просто зобов'язані бути хорошими партнерами. У них немає вибору! Якщо вони не навчаться співпрацювати з підлеглими, вони ніколи не забезпечать компанію по справжньому кваліфікованими і талановитими співробітниками.

Щоб досягнути успіху у розвитку навичок партнерства, керівникам корпорацій слід культивувати серед лідерів організації специфічну комунікаційну поведінку.

Вміння слухати

Проблема більшості слухачів полягає в тому, що вони вважають акт слухання пасивною діяльністю. На їхню думку, вона не вимагає жодних зусиль із їхнього боку. А й справді, що тут складного — просто сидиш і слухаєш. У цьому й приховується основна помилка. Хороші слухачі знають, що їхня діяльність — це активний процес.

Існує три речі, про які ніколи не забувають хороші слухачі (і всі вони стосуються одна одної): по-перше, вони завжди думають, перш ніж дати відповідь. По-друге, вони слухають із повагою. Нарешті — вони завжди оцінюють чи варта їхня відповідь поставленого запитання. І якщо вам вдастся досягнути цього — ви станете ефективним слухачем.

Вияв вдячності

Подяка за вдало виконану роботу — надзвичайно важливий мотиватор, значення якого неможливо переоцінити. Це надзвичайно складне і важливе відчуття, а не якась беззмістовна абстракція.

Коли хтось робить вам послугу — він очікує вдячності. Подумайте про це. Якщо ви зробите комусь подарунок, а натомість не отримаєте жодної реакції, як ви будете ставитись до цієї людини?

Існує кілька простих технік, які допоможуть вам розвинути відчуття вдячності. Спробуйте згадати, яким чином ви розвивали кар'єру і назвати 25 людей, які допомагали вам у цьому. А тепер запитайте себе, чи подякували ви цим людям за їхні поради та підтримку? І якщо у вас збереглися їхні контактні дані, напишіть кожному листа із подякою.

Отримання зворотнього зв'язку

Лідери рідко готові почути про себе негативні відгуки — і, як наслідок, працівники просто не надають їм зворотнього зв'язку. Люди на високих посадах іноді просто осліплені власними досягненнями і не хочуть помічати, що вони також здатні на помилку. Але тільки зворотній зв'язок може допомогти нам визначити, ким ми є насправді і підштовхнути до позитивних змін.

Основним викликом лідерства завжди було і залишається зростання. Багато традиційних якостей, таких як чесність, відкритість, візія та впевненість у власних силах відіграють у цьому процесі далеко не останню роль. Але першочерговим було і залишається вміння створювати партнерські стосунки із людьми, які вас оточують і від яких насправді залежить ваша успішність.

За матеріалами "Partners, Not Employees", Talent Management (March 2007).
Скорочений переклад з англійської: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Заговор богатыхЗаговор богатых
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)