КОМЕНТАРІ | Продуктивність 11 травня 2017 р.

Performance management: співпраця чи внутрішня конкуренція?

Хоча деякі організації використовують ранжування працівників як засіб підвищення їхньої ефективності, чимало фахівців вважають, що цей інструмент практично ніколи не дає очікуваних результатів. Зокрема, Ерік Морелло (Eric Morello), старший менеджер дослідних проектів у Top Employers Institute, зазначає, що складання рейтингів взагалі несумісне з ефективним управлінням продуктивністю працівників, а тому організаціям слід застосовувати дієві системи зворотного зв'язку та коучинг.

Performance management: співпраця чи внутрішня конкуренція? Морелло пропонує наступні засади, котрі, на його думку, є основою формування культури високої продуктивності.

Зорієнтованість на тривалу перспективу

Стати топ-виконавцем дуже непросто, ще складніше зберегти ці позиції. Тому різноманітні системи управління продуктивністю персоналу, які використовують провідні гравці, зорієнтовані не на оцінювання діяльності працівників на певному часовому проміжку, а на довгострокову перспективу. Завдяки цьому таким компаніям вдалося привнести врівноваженість та структурованість до раніше дуже складного та волатильного робочого середовища.

Формулювання реалістичних та вимірювальних цілей

Цілі повинні бути досяжними та гнучкими. Тому найкращі організації світу мають дієву систему перегляду цілей, покликану забезпечити їхню відповідність актуальним потребам бізнесу. Крім усього, це спонукає персонал вдосконалювати свої навички та набувати нові вміння. Також слід пам’ятати, що люди працюють із більшою віддачею, коли розуміють, як їхні індивідуальні цілі вписуються в процес втілення стратегії компанії.

Визнання критичної значущості ролі людей

Якщо благополуччя працівників залежить від успішності бізнесу, то останнє ґрунтується на результативній праці людей. Світові лідери дуже добре розуміються на динаміці цього симбіозу, а тому забезпечують для свого персоналу гідні умови праці та надають різні пільги. Зрештою, будь-яка фірма мусить знаходити час на те, щоб з’ясувати, як відчувають себе в ній співробітники та якими є їхні потреби.

І ще одне: працівники демонструють максимально високий рівень залученості, якщо їхні індивідуальні цінності органічно вписуються в загальну філософію організації. Тоді люди знаходять значущість у навіть найбільш рутинній роботі та відчувають, що мають моральні зобов’язання перед колегами.

Подяка замість ранжування

Хоча сказати працівникові «дякую» простіше простого, в багатьох компаніях менеджери «забувають» це робити та воліють покладатись на рейтинги. Але ранжування ґрунтується на внутрішній конкуренції, що, зрозуміло, ніяк не сприяє досягненню спільних цілей — навпаки, створює перепони у вигляді інтриг, підставлянь та різноманітних проявів нездорової боротьби за увагу босів. Якщо ж організація функціонує на засадах відкритості та довіри, в ній немає місця для такого розподілу персоналу на «кращих» і «гірших», а оцінювання роботи людей здійснюється на підставі прозорих та дієвих атестаційних систем. Звісно, кожний індивід робить помилки і завжди має над чим попрацювати — тому менеджери мусять навчитися надавати зауваження в конструктивний і тактовний спосіб.

Добре налагоджений діалог

Сьогодні вміння та бажання компанії вести відкриту розмову між представниками різних ієрархічних рівнів — базова необхідність. Проте розмова не може перетворюватись на монолог. Потрібен саме діалог між управлінцями та їхніми підлеглими. Це не просто дасть змогу людям відчути, що їх «чують», але й сприятиме формуванню по-справжньому конструктивних стосунків між обома сторонами, що у підсумку конвертується у підвищення продуктивності організації.

Прийняття правила «одна голова добре, а дві краще»

Битви виграються не одними лише, хай навіть дуже талановитими, генералами, але й армією відданих справі солдатів. Аналогічно, організаційних цілей можна досягти тільки об’єднавши зусилля багатьох людей. Тому варто врахувати, що однією із основних передумов продуктивної командної роботи є відмова від ранжування та впровадження дієвих систем надання зворотного зв’язку. Якщо кілька індивідів об’єднуються у високоефективну команду, вони можуть здійснювати дива в плані досягнення вражаючих результатів, у першу чергу тому, що безперервно розвиватимуть та підтримуватимуть один одного. Напевно, однією із найвагоміших переваг командної роботи є практика застосування колективного інтелекту або консультування з тими членами групи, хто має спеціалізовані знання з цього чи іншого питання чи певний релевантний досвід.

Тож компанії мусять визначити, що для них важливіше — стимулювання внутрішньої змагальності або культивування співпраці, що в першу чергу означає вичавлювання всього, що може спричиняти протистояння та розділ працівників.

За матеріалами "Manage, don’t measure. Thank, don’t rank", HR Insights Blog.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)