КОМЕНТАРІ | HR 14 вересня 2020 р.

Як інтегрувати PR в HR: 5 простих правил

Автор: Ксенія Омельченко
Джерело: ПроHR

Співробітники — майбутні і чинні — основа будь-якого бізнесу. Однак для багатьох компаній донести свої цінності і переваги — справжній виклик. І в цьому напрямку доводиться звертатися за допомогою до базових інструментів PR.

До завдань HR часто входить робота над промо бренду роботодавця. У деяких компаніях вважають: замовити мерч із з лого, роздати брошури на події, перезапустити корпоративний сайт, зробити пости про допомогу благодійним фондам у соціальних мережах, запустити програму для стажерів — це активна робота з брендом. Але, згідно з принципом Парето, така робота займає 80% діяльності і дає 20% результату. Тому я рекомендую в напрямок HR інтегрувати елементи PR: працювати з відгуками реальних співробітників на сайтах, рейтингами і ЗМІ, мотивувати діючих співробітників розповідати про свою роботу і пишатися нею. Зрозумійте, де знаходяться ваші потенційні роботодавці, дізнайтеся їхні реальні очікування і запропонуйте закрити їхні «болі» за допомогою роботи у вашій компанії.

Як інтегрувати PR в HR: 5 простих правил

Правило 1. Використовуйте контент-маркетинг

Один із найефективніших способів єдності HR і PR — робота з контент-маркетингом. Зробіть внутрішній корпоративний сайт або розсилку новин у форматі медіа. Додайте не просто привітання з днем народження й опитування, а цікаві матеріали для читання, інтерв’ю з негласними лідерами, розповіді про внутрішнє життя і побут компанії. Наприклад, один великий бренд використовує контент-маркетинг у роботі з ком’юніті — менеджерами з продажу. Вони запустили спеціальний мобільний додаток, в якому кожен день публікують матеріали для жіночої та чоловічої аудиторії, дають додаткові завдання для збору балів, які потім можна обміняти на певні «плюшки». Завдання — відчувати і створювати контент, що залучає.

Правило 2. Працюйте з негативом

Для багатьох компаній PR — це крок «всупереч». Зараз на ринку не повинно бути закритих компаній. Усувайте або нейтралізуйте негативні коментарі, відповідайте на будь-який відгук (крім відкритого тролінгу), і головне — не мовчіть. До сих пір є компанії, впевнені в позиції «якщо не відповідати на негатив — він якось "розсмокчеться"». Так, через кілька діб про конфлікт забудуть, а ось осад і ваша «мовчазна» позиція залишаться. Не давайте себе потопити і використовуйте будь-які канали комунікації, аби донести свою позицію до суспільства.

Правило 3. Просувайте «зіркових» співробітників

Робіть «зірками» своїх співробітників. Від однієї компанії я недавно почула: вкладатися в особистий бренд співробітників — нісенітниця і даремно витрачені гроші. Однак люди досі приходять на людей: яскравих і помітних фахівців, які демонструють свою експертність: у нашій команді — лідери в ніші. Якщо ви хочете розповідати про «унікальні акції і оновлені сайти» в компанії, тоді слід звернутися в рекламний відділ ЗМІ. А якщо ви готові ділитися експертністю і корисним досвідом вашої команди, тоді журналісти або редактори можуть опублікувати колонки із зазначенням компанії безкоштовно. Подібна схема працює і для соціальних мереж. Люди навряд чи підпишуться на аккаунт транспортної компанії, але якщо ви будете показувати, як будувати бізнес зсередини, розкривати особливості сфери логістики і відповідати особисто на коментарі, тоді й органічне просування буде легшим.

Правило 4. Не забувайте про внутрішнє промо

Невірно, що PR працює тільки із зовнішнім образом компанії. У відомі компанії йдуть співробітники з хорошими послужним списком і репутацією, а пошта завалена резюме і пропозиціями від стажерів. Звичайно, все це економить кошти на пошук і залучення талантів. Однак є і внутрішній PR, який працює на зміцнення і просування іміджу всередині колективу. І його користь для HR неможливо переоцінити. По-перше, це робота з «упаковкою компанії»: місія, принципи, презентація — все це допомагає транслювати правильний образ роботодавця співробітникам.

Правило 5. Тестируйте всі канали комунікації

Я рекомендую інтегрувати такі інструменти PR у стратегію HR:

  • E-mail-розсилка у форматі журналу або дайджесту всередині компанії.

  • Робота зі ЗМІ: наприклад, розповідайте, як ви боретеся з емоційним вигоранням або плинністю кадрів. Не потрібно робити акцент тільки на «неймовірні успіхи і показники».

  • Youtube-канал і акаунти в соціальних мережах. Показуйте історію, переваги і внутрішнє життя компанії.

  • Соціальна місія. Клієнтам все більш важлива соціальна складова діяльності компанії. Багато хто підтримують спортивні рухи, фінансують благодійні фонди і проводять сімейні свята. Однак зараз на хвилі й інші теми: екологія, громадські ініціативи, культура та освіта. Наприклад, багато компаній починають сортувати сміття і проводять екологічні тімбілдинги. Одна відома юридична фірма запустила безкоштовний «університет» в офісі, куди може приходити кожен бажаючий. Відомий пивний бренд підтримує українське мистецтво за кордоном. Форматів багато, просто додайте креативності, не робіть «як всі», і про вас точно заговорять.

Про автора:

    Ксенія Омельченко, експерт по роботі з персональними брендами, SMM і PR.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-22 квітня 2021
Онлайн-курс
Ефективне управління товарними запасами
21-22 квітня 2021
Київ+ONLINE
Управління проектами
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)