КОМЕНТАРІ | Соціальний маркетинг 14 квітня 2011 р.

Чому генеральним директорам варто звернути увагу на соціальні медіа

Тім Палмер (Tim Palmer), креативний директор компанії Inferno, пояснює, чому соціальні медіа стали важливим інструментом бізнесу, для якого велике значення мало і має просування своїх продуктів.

Тім Палмер (Tim Palmer)
Тім Палмер
(Tim Palmer)
"Будьмо чесними самі із собою, — наголошує Тім Палмер, — соціальний маркетинг — не нове явище. Адже що таке соціальні медіа, якщо не спроба "поговорити" з клієнтом. А бажання "поговорити" навряд чи можна назвати новим".

Коли клієнти приймають рішення щодо покупки, вони в першу чергу прислухаються до того, кому довіряють. А всі ми мало довіряємо рекламі. Звісно, це не означає, що реклама не працює. Вона підвищує інтерес споживачів та рівень "видимості" брендів. Але правда й те, що приймаючи рішення про покупку клієнти вкрай рідко керуються тільки рекламою.

Не можна недооцінювати рівень обізнаності споживачів. У кожного з них є власні джерела, яким можна довіряти. І найчастіше такими джерелами виявляються родичі, друзі, незалежні експерти чи хтось інший, у кого є власна думка.

Цифрова епоха змінила "обличчя" бізнес-комунікацій, запропонувавши універсально доступну платформу, яка може слугувати джерелом незалежної інформації щодо брендів, компаній та продуктів. Ця платформа росте і постійно еволюціонує. Адже саме в Інтернеті ми спілкуємося з реальними знайомими, друзями і навіть родичами. Для цього існує безліч інструментів: соціальні мережі, блоги, форуми, Twitter чи Foursquare.

Жива розмова завжди була і залишається найбільш потужним інструментом розповсюдження інформації. Тому керівник компанії, який мислить прогресивно, давно вже використовує переваги живого спілкування при просуванні своїх продуктів. Більше того, єдиний спосіб спонукати користувачів самостійно спілкуватися про ваш продукт — це стати ініціатором цієї розмови, підтримувати її.

Лідери бізнесу завжди цінували ефект вірусного маркетингу. Соціальні інструменти, поєднані з потужними комп'ютерними технологіями, здатні підвищити ефекти вірусного маркетингу багатократно. Адже тепер вірусна інформація може розповсюджуватися ще швидше.

Втім, численні успішні кейси, які демонструються різними компаніями, ще не гарантують, що соціальні медіа повинні бути автоматично застосовані і у вашій компанії. У світі більш, ніж достатньо провальних прикладів. Тому керівникові потрібно вдумливо проаналізувати цілі і вирішити, чи варто його компанії долучатися до соціальних медіа. Запитайте самі у себе, чи маєте ви право бути соціальними і чи готові інвестувати у цей напрямок достатньо часу та ресурсів? Чи захочуть люди говорити про вас і ваш продукт? І насамкінець — яким чином і в якому "тоні" ви будете спілкуватися з користувачами?

Контроль у соціальних мережах — це ілюзія. Бренди не встановлюють і не можуть встановлювати правила у цій сфері. Успішність починання залежатиме тільки від щирості та відкритості компанії, а також якості її продуктів/послуг — тому що в соціальних мережах все таємне стає явним.

За матеріалами "Why CEOs Must Embrace Social Media", Chief Executive Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)