КОМЕНТАРІ | Соціальний маркетинг 14 квітня 2011 р.

Чому генеральним директорам варто звернути увагу на соціальні медіа

Тім Палмер (Tim Palmer), креативний директор компанії Inferno, пояснює, чому соціальні медіа стали важливим інструментом бізнесу, для якого велике значення мало і має просування своїх продуктів.

Тім Палмер (Tim Palmer)
Тім Палмер
(Tim Palmer)
"Будьмо чесними самі із собою, — наголошує Тім Палмер, — соціальний маркетинг — не нове явище. Адже що таке соціальні медіа, якщо не спроба "поговорити" з клієнтом. А бажання "поговорити" навряд чи можна назвати новим".

Коли клієнти приймають рішення щодо покупки, вони в першу чергу прислухаються до того, кому довіряють. А всі ми мало довіряємо рекламі. Звісно, це не означає, що реклама не працює. Вона підвищує інтерес споживачів та рівень "видимості" брендів. Але правда й те, що приймаючи рішення про покупку клієнти вкрай рідко керуються тільки рекламою.

Не можна недооцінювати рівень обізнаності споживачів. У кожного з них є власні джерела, яким можна довіряти. І найчастіше такими джерелами виявляються родичі, друзі, незалежні експерти чи хтось інший, у кого є власна думка.

Цифрова епоха змінила "обличчя" бізнес-комунікацій, запропонувавши універсально доступну платформу, яка може слугувати джерелом незалежної інформації щодо брендів, компаній та продуктів. Ця платформа росте і постійно еволюціонує. Адже саме в Інтернеті ми спілкуємося з реальними знайомими, друзями і навіть родичами. Для цього існує безліч інструментів: соціальні мережі, блоги, форуми, Twitter чи Foursquare.

Жива розмова завжди була і залишається найбільш потужним інструментом розповсюдження інформації. Тому керівник компанії, який мислить прогресивно, давно вже використовує переваги живого спілкування при просуванні своїх продуктів. Більше того, єдиний спосіб спонукати користувачів самостійно спілкуватися про ваш продукт — це стати ініціатором цієї розмови, підтримувати її.

Лідери бізнесу завжди цінували ефект вірусного маркетингу. Соціальні інструменти, поєднані з потужними комп'ютерними технологіями, здатні підвищити ефекти вірусного маркетингу багатократно. Адже тепер вірусна інформація може розповсюджуватися ще швидше.

Втім, численні успішні кейси, які демонструються різними компаніями, ще не гарантують, що соціальні медіа повинні бути автоматично застосовані і у вашій компанії. У світі більш, ніж достатньо провальних прикладів. Тому керівникові потрібно вдумливо проаналізувати цілі і вирішити, чи варто його компанії долучатися до соціальних медіа. Запитайте самі у себе, чи маєте ви право бути соціальними і чи готові інвестувати у цей напрямок достатньо часу та ресурсів? Чи захочуть люди говорити про вас і ваш продукт? І насамкінець — яким чином і в якому "тоні" ви будете спілкуватися з користувачами?

Контроль у соціальних мережах — це ілюзія. Бренди не встановлюють і не можуть встановлювати правила у цій сфері. Успішність починання залежатиме тільки від щирості та відкритості компанії, а також якості її продуктів/послуг — тому що в соціальних мережах все таємне стає явним.

За матеріалами "Why CEOs Must Embrace Social Media", Chief Executive Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)