ІНСАЙТИ | Робота і стрес 3 квітня 2006 р.

Постійне поглядання на годинник не вирішить проблеми занадто довгого робочого дня

Вирішення проблеми довгого робочого дня не залежить від того, як часто дивитися на годинник — такий підхід тільки продовжує культуру "присутності", яка займається вимірюванням потраченого на роботу часу, навіть якщо він був непродуктивно і неефективно проведений.

Ініціативи профсоюзу із твердженням "відпрацюй весь необхідний час" є безперспективними, оскільки вони не враховують, що довгий робочий день — це класична причина стресу. А зменшення стресу — ключ до налагодження балансу між роботою та життям нації. Рівень стресу піднімається вище необхідної позначки серед працівників, які проводять додаткові години, щоб виконати свій перевантажений робочий графік і забувають про щорічну відпустку.

Натомість приписання жорсткого графіку "з 9-ти до 17-ти", Croner (консультування з працевлаштування та здоров'я) радить роботодавцям слідкувати за рівнем стресу їхніх працівників. Роботодавці також мусять керувати політикою відпусток, щоб не дозволяти працівникам залишатися на роботі у свята.

Працівники втрачають до 14.5 мільйонів фунтів щорічно на свята при тому, що один з трьох працівників не проводить всі свята вдома. З точки зору працівників, фіксований робочий день — це не обов'язково — продуктивний день. Отже працівник просто мусить бути присутнім на робочому місці, без різниці чим він займається. Непродуктивні методи праці та стрес також винні в такому ставленні до роботи.

Класична ознака стресу — коли людина приходить на роботу занадто рано чи працює допізна. Попри те, що якість їхньої роботи можна поставити під питання, такі люди намагаються компенсувати все надмірним часом.

Роботодавці мусять шукати корені поганого стану своїх працівників саме у довгому робочому дні. Тому їм слід виконувати свій "обов'язок турботи" за працівниками — постійно спостерігаючи за ознаками стресу і намагаючись вчасно відреагувати та допомогти.

Інші практичні кроки можуть включати особисті зустрічі з працівниками. Такі зустрічі допоможуть визначити, де робоче навантаження може бути зменшене, чи впроваджені більш дієві методи роботи, щоб дозволити працівникам закінчувати роботу вчасно.

Оскільки роботодавець може очікувати певного відсотку гнучкості в особливо складні періоди, так само й робітник повинен відчувати, що його підтримують, що він може поговорити з менеджером, щодо проблем з надміром роботи, яку він боїться не встигнути виконати.

Замість того, щоб забороняти працівникові залишатися на роботі зайву годинку, слід дбати про те, як допомогти йому виконати певний об'єм роботи за менший відрізок часу.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)