Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Робота і стрес 3 квітня 2006 р.

Постійне поглядання на годинник не вирішить проблеми занадто довгого робочого дня

Вирішення проблеми довгого робочого дня не залежить від того, як часто дивитися на годинник — такий підхід тільки продовжує культуру "присутності", яка займається вимірюванням потраченого на роботу часу, навіть якщо він був непродуктивно і неефективно проведений.

Ініціативи профсоюзу із твердженням "відпрацюй весь необхідний час" є безперспективними, оскільки вони не враховують, що довгий робочий день — це класична причина стресу. А зменшення стресу — ключ до налагодження балансу між роботою та життям нації. Рівень стресу піднімається вище необхідної позначки серед працівників, які проводять додаткові години, щоб виконати свій перевантажений робочий графік і забувають про щорічну відпустку.

Натомість приписання жорсткого графіку "з 9-ти до 17-ти", Croner (консультування з працевлаштування та здоров'я) радить роботодавцям слідкувати за рівнем стресу їхніх працівників. Роботодавці також мусять керувати політикою відпусток, щоб не дозволяти працівникам залишатися на роботі у свята.

Працівники втрачають до 14.5 мільйонів фунтів щорічно на свята при тому, що один з трьох працівників не проводить всі свята вдома. З точки зору працівників, фіксований робочий день — це не обов'язково — продуктивний день. Отже працівник просто мусить бути присутнім на робочому місці, без різниці чим він займається. Непродуктивні методи праці та стрес також винні в такому ставленні до роботи.

Класична ознака стресу — коли людина приходить на роботу занадто рано чи працює допізна. Попри те, що якість їхньої роботи можна поставити під питання, такі люди намагаються компенсувати все надмірним часом.

Роботодавці мусять шукати корені поганого стану своїх працівників саме у довгому робочому дні. Тому їм слід виконувати свій "обов'язок турботи" за працівниками — постійно спостерігаючи за ознаками стресу і намагаючись вчасно відреагувати та допомогти.

Інші практичні кроки можуть включати особисті зустрічі з працівниками. Такі зустрічі допоможуть визначити, де робоче навантаження може бути зменшене, чи впроваджені більш дієві методи роботи, щоб дозволити працівникам закінчувати роботу вчасно.

Оскільки роботодавець може очікувати певного відсотку гнучкості в особливо складні періоди, так само й робітник повинен відчувати, що його підтримують, що він може поговорити з менеджером, щодо проблем з надміром роботи, яку він боїться не встигнути виконати.

Замість того, щоб забороняти працівникові залишатися на роботі зайву годинку, слід дбати про те, як допомогти йому виконати певний об'єм роботи за менший відрізок часу.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Стратегия жизниСтратегия жизни
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)