ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Word-of-Mouth Marketing 21 березня 2006 р.

Чи дійсно бути у всіх на вустах так добре, як здається?

Малюнок: Getty Images Зараз майже кожен вважає за свій особистий обов'язок думати про так званий Word-of-Mouth (такий, що передається з уст в уста) маркетинг. На даний момент існує навіть відповідна структура, яка займається даним питанням — Word-of-Mouth Marketing Association (WOMMA). Проблема Word-of-Mouth маркетингу стає причиною виникнення конференцій по усьому світу. Одна з останніх конференцій нарахувала понад 400 відвідувачів.

Але це ще не все, оскільки зацікавленим доведеться вивчити цілий словник нових термінів. Близькими до сфери Word-of-Mouth маркетингу є поняття маркетингу, що базується на чутках, а також вірусного маркетингу, суспільного маркетингу, маркетингу широких мас, маркетингу проповідника, впливового маркетингу, причинного маркетингу, вмінні створювати розмовні ситуації, блогуванні (від англ. blog) брендів та ін. Це все позитивні речі! До негативних відноситься маркетинг з використанням хитрості, проникненням у тил суперника, використання технології спаму, обману та фальсифікацій даних.

Можливо, Ви дещо заплуталися у всій цій термінології. Давайте спробуємо розібратися. Перш за все, світ Word-of-Mouth мовлення не така вже й нова річ, як про це говорить WOMMA. Підтримка вашого продукту третьою стороною завжди вважалася священним Граалем. Тому перше, що ми намагаємося зробити, коли займаємося розкруткою свого продукту, це відшукати "перших прихильників" для нього. Ми сподіваємося, що вони будуть комунікабельними і розкажуть своїм друзям і сусідам про новий продукт.

Основною різницею сучасного суспільства є той факт, що тепер з'явилося набагато більше можливостей для комунікації. Окрім вербальної, сьогодні ми все частіше стикаємося із цифровою комунікацією. Он-лайн розмови мають тенденцію до кількісної переваги над розмовами звичайними. Це позитивний бік справи.

Негативним боком ми вважаємо той факт, що не так вже й багато людей дійсно мають бажання спілкуватися про певну продукцію. Навіть ті люди, які виробляють престижну продукцію мають тенденцію мовчати про них. Навіть виробники мотоциклів Harley Davidson, спілкуючись із байкерами, здебільшого мовчатимуть про свою продукцію, боячись, щоб їхню розмову не було сприйнято за рекламу.

Постійна розмова, набридлива і нецікава, про той чи інший продукт тільки зменшує його популярність. Як приклад, можна навести фільм із гігантським бюджетом "Кінг-Конг", який провалився лише через надмірну працю тих, хто його рекламував. Перебування у всіх на вустах цього фільму було "занадто довге і занадто голосне".

Але насправді великим негативом є те, що немає ніякого інструменту для контролю Word-of-Mouth маркетингу. Чи хотіли б Ви позбавитися контролю над власною фірмою і дозволити споживачам контролювати її. Ні в якому разі! Проте саме так можна назвати те, що фактично відбувається. За допомогою реклами і постійного згадування про продукт Ви допоможете споживачу запам'ятати його. Але це не змусить споживача говорити про продукт так, як Вам хочеться. Ніхто не питатиме у вас поради, що сказати про ваш продукт, коли люди просто розмовляють про нього.

Word-of-Mouth маркетинг (або управління мовленнєвим полем ваших клієнтів) — це не відкриття, а просто ще один інструмент для вашого маркетингового арсеналу. І використання його для Вашого бізнесу може стати просто незамінним, якщо Ви не маєте бажання просто "купувати язики" чи застосовувати брудну кампанію, даючи людям інші (окрім вашого продукту) теми для розмов.

Ярослав Федорак, за матеріалами Forbes.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри

Відгуки

я перепрошую, але ГА ? :), brie@ukr.net
... о, як легко читається :)
... дякую !
2006-04-28 10:31:53
Відповісти

Mike, MikeMitkov@google.com
The original article here:

http://www.forbes.com/2006/03/02/gm-harley-marketing-cx_jt_0307trout.html

Thank you for the translation, Yaroslav.
2007-11-28 22:37:16
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)