КОМЕНТАРІ | Емоційні продукти 12 березня 2020 р.

Зацікавити покупця: чому продукт повинен розривати шаблони

Джерело: Mind

Збільшення продажів, отримання задоволення від процесу, розширення кола лояльних клієнтів — знайомі всім продажникам побажання. У той же час знайти правильний вектор і поєднати вищезгадані завдання в одному процесі — це те, у чому багато підприємців відчувають себе невпевнено. Про те, чому емоційні продукти приречені на успіх і на що звертати увагу при їх створенні, розповів СЕО і засновник мережі бізнес-просторів Creative States Ілля Кенігштейн.

Зацікавити покупця: чому продукт повинен розривати шаблони

Нові смисли економіки споживання

В епоху четвертої промислової революції на перший план виходять речі, яким раніше відводилися другорядні ролі.

Розвинений емоційний інтелект, уміння вести переговори і працювати в команді стануть через 15-20 років головними навичками.

Сьогодні в будь-якій ніші ми побачимо безліч продуктів і сервісів, що мало відрізняються один від одного. У них хороша функціональність, схожа цінова політика, вони яскраві, відповідають запитам споживачів і ними зручно користуватися. Конкурувати залишається тільки в емоційному плані. Uber в рекламі робить ставку на безпеку, а Bolt — на екологічність. Обидва підходи ґрунтуються саме на емоціях: у одних — це почуття захищеності, у інших — причетність до вирішення глобальної проблеми. Саме емоційний фактор все сильніше впливає на людей при виборі продукту. Потреба в хорошій функціональності нікуди не поділася. Але тепер вона повинна бути за замовчуванням.

Парадоксально: емоції, двигун економіки майбутнього, слабо вивчені. У книзі «Як народжуються емоції: секретне життя мозку» (How Emotions Are Made: The Secret Life of the Brain) Ліза Фельдман Баррет (Lisa Feldman Barrett) пише:

«За ціле століття наукових досліджень не виявлено жодної об’єктивної та характерної ознаки окремої емоції».

Але при цьому ми знаємо, як емоціями управляти, що підвищить продуктивність людини на робочому місці, а що — знизить. Що порадує її, а що — розсердить. Ці знання в бізнесі потрібно використовувати максимально.

Користуйтеся емоційним інтелектом

Емоційний інтелект відігравав важливу роль для людини ще в доісторичні часи. Саме вміння адаптуватися до змін навколишнього середовища, при цьому спілкуючись з одноплемінниками, допомагало людям виживати в палеоліті. Важливість емоційного інтелекту — не єдина схожість українського бізнесу з палеолітом. Але про це — іншим разом.

Бізнес — один із проявів відносин між людьми. Іноді безпосередньо, іноді — ні, але бізнес має на увазі постійні комунікації. Тому емоційний інтелект у бізнесі так само важливий, як і звичайний. Цим обов’язково потрібно користуватися при створенні емоційного продукту. Хоча б для того, щоб зрозуміти, як його сприйме клієнт. Відкиньте застарілі мантри про те, що бізнес і емоції несумісні. Вони були актуальні в 1980-ті. Але зараз все змінилося.

Будьте «білими воронами» ринку

Перехід від одних потреб до інших добре демонструє Apple. У 1990-ті та першу половину нульових функціональність превалювала над дизайном. Розробники створювали продукти з безліччю налаштувань та інструментів, які користувач міг «заточити» під себе. Потім Apple випустила iPhone — і все змінилося. Він програвав за функціональністю телефонам інших виробників і дорого коштував. Але був класним. Було приємно тримати його в руках і користуватися «вилизаною» операційною системою. Він давав людям те, чого не могли запропонувати ані Nokia, ані інші гіганти того часу — позитивні емоції.

Свіжий приклад — електрокари Tesla. У них величезна емоційна складова, що змушує людей робити попередні замовлення на кілька років наперед.

Коли ми з командою тільки продумували концепцію Creative States, то відразу вирішили, що це буде на 100% емоційний продукт. Вартість одного робочого місця тут починається від $300. Ці гроші клієнти платять в першу чергу не за обладнані «переговорки» і якісний Wi-Fi, а за атмосферу, класний сервіс, відмінний нетворкінг і позитивні враження. Правильний емоційний продукт робить людей щасливими.

Важливо, щоб люди не хотіли розлучатися з вашим продуктом. Має значення кожна, навіть найменша, деталь. Саме такий підхід виділяє продукт із загальної маси. Якщо десь шукаєш компроміс, то в підсумку сервіс виходить незакінченим. Клієнт навіть може не зрозуміти, що не так, але у нього сформується це відчуття. Тому економити на деталях не варто.

Інший важливий аспект — відхід від стереотипів. Якщо люди звикли робити щось певним чином, покажіть, що є альтернативи. Здивуйте клієнта нестандартним рішенням проблеми, і він скаже: «Вау! Це круто!» Наприклад, в одній із наших локацій можна грати на електрогітарі, в інший можна буде працювати, лежачи в гамаку. Чому ні?

Сьогодні люди все частіше обирають емоційні рішення.

Хочете, щоб ваш продукт «зайшов» клієнтам? Робіть його яскравим, робіть його кращим. Включайтеся на повну і фантазуйте. Звертайте увагу на дрібниці. Рвіть шаблони ринку, інакше ринок порве вас.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
9-10 квітня 2020
Київ
Мегатренди 2030. Нова роль керівника майбутнього
11-12 квітня 2020
Київ
Категорійний менеджмент 4.0. Нові практики впровадження
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)