Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


Бізнес-імпровізація або
«Підводне полювання» у світі бізнесу

Розділ: Якість ведення бізнесу
Автор(и): Ренді Саборін (Randy Sabourin)
Джерело: ChangeThis
розміщено: 01.10.2010
звернень: 5296
відгуків: 0

Згадайте той момент, коли ви були найкреативнішим, найобізнанішим і існували в гармонії з навколишнім світом. Уявіть, як корисно було б мобілізувати цей моральний стан і звертатися до нього за своїм бажанням у найбільш стресових і сумнівних ситуаціях у бізнесі. Процвітати, коли інші зазнають поразки або задихаються. Взяти потенційно катастрофічну обставину і перетворити її в значну вигоду, гідну будь-яких зусиль. Бізнес-імпровізація — це процес досягнення і застосування креативності до ситуації в реальному часі. Це здатність звести в одну точку композицію, креативність і реалізацію для досягнення успіху. Бізнес-імпровізація — це не "прискорення" бізнесу, так само як це не має нічого спільного з драматичною грою. Таїнство, що супроводжує здатність мислити самостійно, високо цінується в корпоративній культурі. Ми поклоняємось цьому в мистецтві і спорті. На жаль, це не вивчається як майстерність ведення бізнесу в продажах, клієнтському обслуговуванні або лідерстві, навіть попри те, що це компетенція, яка має свій метод і якій можна навчитися. Адже успішні бізнесмени постійно імпровізують.

Ця стаття — про застосування навичок імпровізації у світі бізнесу. Ці навички також вивчаються в деяких інших сферах, таких як музика, театр, медицина, військова справа і послуги з експрес-доставки пошти. Наразі зростає кількість досліджень для забезпечення передумов. Коли потрібно думати самостійно і швидко — це є вашою конкурентною превагою.

Я точно пам'ятаю першу корпоративну ситуацію, коли я зрозумів, що мій досвід виконавця джазової музики може стати перевагою в моїй кар'єрі. Кожен, хто мав доступ до мого резюме, міг побачити, що я не був частиною переговорної команди. Але я був там, сидячи за столом із впливовими бізнесменами успішного ринку високих технологій. Це було в 1987-му році на початку моєї кар'єри. Мене направили на корпоративну контрактну переговорну сесію в Шаумберг (Іллінойс) для Motorola. Я був покупцем напівпровідників для маленького підрозділу за межами Торонто. В мене не було ніяких спеціальних навичок у веденні переговорів і, правду кажучи, я взагалі не мав ніякої кваліфікації покупця.

Я навчався виконувати джаз за декілька років до цього в Берклінському Музичному Коледжі, але я ніколи не був пристрасним виконавцем. Робота в Motorola допомогла забезпечити мою нову сім'ю. Моїм призначенням в Шаумберзі була участь в переговорах з "великими постачальниками" та узгодження з ними цінової політики. Я пам'ятаю, як захоплювався усім: темними дерев'яними панелями, наданими кімнатами, серйозними і добре прописаними великими корпоративними угодами, отриманими в результаті тривалих переговорів, які проходили у спортивно-змагальній атмосфері з кількома постачальниками одночасно.

На другий день спостереження і часткової участі я побачив можливість зробити свій внесок. І хоча я був молодший за більшість учасників років на 20, я здобув прихильність, змагаючись за свої переконання, коли це було потрібно, і не проголошуючи нічого такого, що могло б зірвати переговори. Була одна сесія, яка проходила не дуже добре і зайшла в глухий кут; я підхопився і почав писати номери частин, кількість і ціни на білій дошці. Я не думав про це раніше. Я побачив можливість вирішити потенційно серйозну ситуацію. Під час написання кількості та цін, жонглюючи вимогами від одного підприємства до іншого, я пам'ятаю, як думав про себе, що почуваюсь так само жахливо, як при виконанні сольної партії в джазі. Моїм інструментом була біла дошка, а учасниками групи були бізнесмени обох сторін. Як і для кожної імпровізованої можливості, вирішальним було зрозуміти правила гри, прислухатись до різних гравців, розуміти, що їм потрібно, і задовольнити їх. Зазвичай люди зосереджуються на стежці, що веде до запланованого результату, не залишаючи місця альтернативним маршрутам досягнення успіху, не кажучи вже про альтернативний, успішний результат. Імпровізація відкриває можливості, що регулюються лише вашою особистою креативністю або креативністю групи. Метою слухання і розуміння пісень, а також звернення до вивчених мною музичних принципів було виконання джазу імпровізовано, відповідно моєму музичному настрою. У цій переговорній ситуації щодо контрактів я застосував ці самі принципи до номерів частин, якості та цін. Тож я стояв там, біля білої дошки, слухаючи, додаючи, маніпулюючи і складаючи такі контрактні угоди, які задовольняли всіх присутніх. То був магічний момент. Моя готовність імпровізувати з підтримкою групи дала нам можливість обговорити таке рішення, яке надало кожному те, чого він прагнув. Існували частини пазлу, і я міг застосувати свої музичні навички імпровізації, щоб допомогти їм перетворитися в успішний союз. Я сів на місце з усвідомленням того, що в мене є секретна зброя. Я був невпевнений, що саме це було і яким чином воно працює — я знав лише, що працює, і працює чудово. Я знав, що моя музична освіта може бути застосована в бізнесі; виявилося, що мій вибір музики був не настільки вже непрактичним, як спочатку вважали мої батьки. Я відчуваю те саме, виконуючи складну музику. Коли моя кар'єра пішла вгору і перемістилась від столу до продаж, я пізнав ту «висоту», коли укладаються угоди. Це також проявилось в успішності моєї команди, так як я прокладав свій шлях через менеджмент до виконавчих посад.

«Вивчи все, а потім все забудь» — Чарлі Паркер (Charlie Parker).

Музика має здатність охоплювати плин часу; вона захоплює нас як форма ідей, виявляючи креативність. Музика живе в моменті. Пісні складаються за допомогою орієнтирів і планується, що вони стануть привабливими завдяки розумінню правил композиції. І це мистецтво відображає життя. Переважно ми розглядаємо бізнес так само, як організація або фізична особа. Ми придумуємо план або стратегію і починаємо представляти їх, реалізовувати успіх. Але багато видів музичного мистецтва розглядають імпровізацію як можливість для музиканта займатись композиторством або соло, тож береться до уваги атмосфера ситуації і пісня змінюється, щоб відповідати моменту — більш схоже на презентацію незапланованої ситуації, такої як спортивна подія. Блискучий виступ в складній ситуації робить імпровізацію одним із найвищих музичних мистецтв, а блискучий виступ за умови складної ситуації в бізнесі може довести різницю у продажах, створенні нових продуктів, вирішенні конфліктів або виборі ринку. Це одне з найкращих, хоча й невивчених мистецтв у бізнесі, феномен якого ще буде досліджуватись.

Прослуховування гри джазової групи може бути чудовим і натхненним, і навіть більше — може спонукати до участі в ній. Музиканти дотримуються вказівок, хоча для нетренованого вуха гра може здатися вільною. Вони вирішують, яку пісню грати, в якому темпі і тональності. Починається пісня, і головний інструмент грає «голову», тобто мелодію, яку впізнають і яка складає основу пісні. Головна частина повторюється через серію струнних акордів, які підтримують мелодію. Пісня триває, і один або більше інструментів беруть соло або імпровізують під час струнних акордів. Зазвичай пісня закінчується повторенням головної частини. У цьому форматі можливі варіації (джаз — ніщо без креативності), і цьому існує просте пояснення. Імпровізоване соло ніколи не повторюється двічі; це реальна творча інтерпретація пісні окремо від головної мелодії. Вивчення видатних джазових імпровізацій покаже, що сольні композиції виконуються в такому самому темпі і такій же тональності, як і пісня, і зазвичай слідують гамам кожного акорду. Цікаво, що частиною навчання імпровізації в джазовій музиці є той факт, що дійсно великі імпровізатори намагалися забути правила і дозволити музиці говорити до них через їхній інструмент. Після років вивчення інструмента, музикальних структур і гам, справжнє мистецтво може бути представлене лише тоді, коли все це забудеться. Реально важливим є вивчення правил і структур настільки добре, щоб їхнє пригадування не потребувало жодних зусиль — вони стають другим «я», і увага фокусується лише на креативності. Мистецтво відкривається всередині структури. Гарна музична імпровізація — дуже складне і захопливе відчуття. Багато хто описує його так, ніби знаходишся поза своїм тілом або не присутній, навіть пов'язаний з усім і одночасно. Цей процес навчання/забування також виявлений у спіритичних вченнях багатьох релігій, особливо Дзену.

У світі бізнесу ми часто зіштовхуємось з ситуаціями, коли наше моментальне виконання обумовлює успіх. Презентація, в більшості випадків як джазове соло, — це різниця між виграшем і програшем. Успішні бізнесмени природно використовують імпровізацію як метод вирішення таких складних ситуацій. Бізнес-імпровізація — це здатність осмислити ситуацію, залучити креативність і застосувати її відповідно до обставин. Це швидке мислення, здатність бути впевненим і достатньо гнучким, щоб пристосувати ваш виступ в реальному часі до всього, що відбувається навколо. Бізнес-імпровізації можна так само навчитись, як і джазовому соло. Імпровізація може також бути застосована до групи, подібно до джазових груп чи швидких спортивних команд, таких як в хокеї чи баскетболі. Розвиток навичок для збільшення успіху в складних ситуаціях з презентаціями — це не лише обґрунтована стратегія, а й, можливо, наступна велика конкурентна перевага. Успішні бізнесмени постійно імпровізують. В термінології моделі, що вивчається, вони визнані «несвідомо компетентними» щодо імпровізації. Вони чудові в дії, але не розуміють процесу, і тому не використовують її в повній мірі. Недостатня обізнаність також унеможливлює перспективи розвитку навичок аналізу, коли все відбувається не так, як планувалось.

Компетентність та усвідомлення

Але, як я вже зазначав раніше, бізнес-імпровізація — це вміння, якому можна навчитись. Це процес, що може бути поділений на складові, які можна виокремити і тоді практикувати. Складові процесу прості, адже імпровізація типово вплетена в підсвідомість, але правильне її застосування може викликати складнощі залежно від середовища, в якому з'являються складові. Чудовою для імпровізації є та ситуація, коли мало часу і доступних ресурсів. Такі умови викликають стрес і вимагають продуктивності в складних умовах та креативних рішень. Виконувати будь-що в складних умовах важко; бути креативним в складних умовах надзвичайно важко. Стикаючись зі стресом, ми зосереджуємось на основному каналі уваги, часто втрачаючи ключові соціальні показники і креативні можливості.

Навчальні роботи з імпровізації Кейт Джонстон (Keith Johnstone), Віоли Сполін (Viola Spolin) і Дела Клоуза (Del Close) можуть бути змінені задля впровадження їх у бізнес. Вони розробили багато групових і індивідуальних вправ з театральної імпровізації (не комедійної). Вправи і моделі також можна взяти з теорії і практики джазу. Розуміння навичок імпровізації — лише половина рівняння. Недавні дослідження Sabourin & Pratt виявили поведінковий аспект імпровізації. Вони розглянули різницю між успішними робітниками і професійними імпровізаторами, зосереджуючись на увазі та уподобанні розваг, контролі та міжособистісному стилі спілкування. Особиста обізнаність із цими поведінковими атрибутами, контрастуючи з такими ж атрибутами професійних імпровізаторів, може відкрити галузі, в яких можна застосувати вправи і навчання.

«Спорт — це людське життя в мікрокосмосі» — Говард Косел (Howard Cosell).

Розбиття групи гравців і кроки куортербека вперед аж до моменту, коли команда захопить м'яча. М'яч спіймано і гра починає стрімко розвиватися. Гра була добре продумана, знову і знову повторювана і відрепетирувана до досконалості. Захисник передає пас занадто високо, і хороший план опиняється під загрозою через неідеальне виконання. Гравець, який приймає передачу, вирішує краще спіймати м'яча, аніж махнути рукою на план. Різниця між успіхом і провалом — це наразі здатність гравця реагувати під тиском і набувати креативного досвіду, що вдосконалює його підготовку і навички. Успіх залежить від «несподіваного ривку», а не від якості плану. Які риси характеру допомагають гравцю пристосувати план так, щоб досягти мети незважаючи на несприятливість поганого пасу? Комбінація його атлетичних здібностей, годин, проведених на тренуваннях, креативності і здатності концентруватись — ось що дозволяє йому думати рішучо. Ці атрибути становлять основу здатності атлета до імпровізації під натиском. Креативність гравця застосовується в межах футбольного матчу і безпосередньо гри.

Аналогії зі спортом і музикою добре працюють для опису імпровізації з низки причин. По-перше, вони ясно показують красу комбінування досвіду і креативності в реальному часі. По-друге, ховатися нема де — результати розкриті, і ніякі обставини — політичний вплив чи спокійні переговори — не можуть змінити наслідків. Врешті-решт, я не бачу причин, через які імпровізація в бізнесі не може вітатися на тому ж рівні, що в спорті або музиці.

«Визволення — як джаз. Імпровізація, побудована на основних положеннях» — Деніел Фарсес (Daniel Furseth), DeForest, WI Fire Department.

Джазові музиканти, атлети, актори, пожежники та інші, яким потрібно досягти успіху за одноразове виконання, розуміють, що імпровізація — це не «нісенітниця». Це оцінка ситуації і намагання зробити все можливе за допомогою комбінування матеріалів, які є під рукою, практики, досвіду і креативності. Навчаючись і практикуючи, вони набувають компетентності в навичках, так що в певний момент вони не обтяжені деталями процесу створення змісту, а навпаки, мають змогу застосувати креативний підхід до поставленої задачі.

Уявіть, що для клієнта була підготована пропозиція, і сьогодні відбувається зустріч для того, щоб розглянути рішення і ціни з виконавчою командою. Зміст пропозиції зрозумілий, а якості та функції забезпечуються дослідженням. Як нам показує досвід, не дивлячись на те, як наполегливо ми намагаємося контролювати ситуацію, все одно станеться щось непередбачуване. Це може бути щось незначне: пролита кава на вашу сорочку або перегоріла лампочка на прожекторі. Будь-яка маленька проблема може швидко перерости у велику проблему, якщо це затуманює фокус. Велика непередбачувана подія також може стати проблематичною; проблеми з особою, що приймає рішення, або коли клієнт заявляє, що вони вирішили співпрацювати з невідомим конкурентом. Вам не тільки потрібно подолати нові перешкоди, а й страх та біологічний стрес — чи боротися чи втекти, — що впливають на вашу реакцію. Задача залишається такою самою, але план більше не дійсний, тож прийшов час імпровізувати.

Реалізація в бізнесі критична, але з деяких причин тут немає і близько того обсягу підготовки до зустрічі чи презентацій або тієї віддачі, які є у гравця Національної Футбольної Ліги. Ми часто стикаємось із вирішенням проблем в реальному часі і винагороджуємо тих, хто з цим справляється. Не так багато організацій здатні примиритись з помилками, які коштують грошей, хоча будь-який успішний лідер може сказати, що знання приходить із невдачами. Сьогодні працівники вчаться наочно, читаючи і тренуючись, але отримують зовсім мало практики, або ж вона відсутня взагалі. Вони також навчаються тому, що ризик рідко виправдовує себе. Очікувати приголомшливих результатів без ризику або серйозної практики і підготовки — нерезонно, так не буває в жодній з професій.

Професії, які використовують імпровізацію, сприйняли те, що вони не можуть контролювати майбутнє. Світ бізнесу — виняток. Я засуджую хороші наміри доктора Демінга і його тривалий удосконалений цикл, програмне забезпечення ERP (Enterprise Resource Planning) і короткотермінові фінансові дії, організовані фондовою біржею для публічних компаній. Передбачуване і контрольоване майбутнє репрезентує менший ризик; передумова, що добре працює для покращення якості мануфактурного виробництва, але не бере до уваги людський фактор. Ті, хто робить ставки в Лас-Вегасі усвідомлюють ризик і їх моментальне виконання. Збільшення обсягів використання e-mail показує нестачу довіри в зобов'язаннях під час вільної розмови. Натомість ми дуже уважно підбираємо слова.

Дослідження Hmieleski and Corbett показують, що коли ситуація виникає мимовільно, ми визначаємо наш набір дій, заснованих на доступному часі і ресурсах, в поєднанні з тим, що кидаємо виклик ситуації або пристосовуємо її. Якщо є достатньо часу, щоб прийняти рішення і шанси виклику/пристосованості низькі, ми зазвичай здійснюємо запланований процес. Ми володіємо розкішшю обдумати ситуацію. Якщо ж шанси виклику/пристосованості високі, ми можемо застосувати метод проб і помилок, щоб перевірити теорії. Якщо часові та ресурсні обмеження дуже високі, ми зазвичай шукаємо, як вирішити проблему тими шляхами, які застосовувались в минулому або вживаємо здобутий досвід з подібних попередніх ситуацій. Якщо думати немає часу, проблема важлива, а виклик складний і унікальний, як «хороший капкан» або проблеми, що виникають під час презентації перед радою директорів, ми мусимо імпровізувати.

Є багато літератури з планування і стратегії для вивчення професіоналами в бізнесі. Люди читають книжки про досвід інших в надії на те, що цим можна збагатити нашу евристичну базу знань. Але корпорації і бізнес-лідери дуже мало інвестують у навички критичної продуктивності.

Оскільки хороші рішення людей — стрімкі, умови високого стресу або швидкого пізнання є функцією тренування, правил і репетиції» — Малкольм Гледвел (Malcolm Gladwell)

Імпровізація — це процес здобуття і застосування креативності до ситуації в реальному часі. Це здатність поєднати композицію, креативність і виконання для досягнення успіху. Креативність може бути визначена як здатність перевершувати традиційні ідеї, правила і стосунки. В процесі цього креативність надає наступні оригінальні методи та інтерпретації. Фактично, щоб досягти креативності, важливо не бути одержимим змістом. Якщо ви зайняті запам'ятовуванням цифр, властивостей і функцій або переживаєте через якусь подію, ваш мозок не здатен мислити креативно, що є необхідним для імпровізації.

Підготовка — ключовий фактор для успішної бізнес-імпровізації. Увага, прийняття, засвоєння і прогрес — це кроки процесу імпровізації. Однак, найбільш важливий аспект процесу — підготовка. Підготовка має дві форми. Перша — розуміння змісту і наявність навичок вирішення ситуації. В спортивній аналогії вміння кататися на ковзанах буде хорошою навичкою перед тим, як ви спробуєте імпровізувати під час гри в хокей. У бізнесі це застосовується для розуміння правил, політики, інформації про продукт і самого процесу імпровізації. Відповідальна підготовка — це усвідомлення ваших особистих тенденцій поведінки під тиском. Якщо ви розпізнаєте такі тенденції за таких умов, ви зможете контролювати або зменшувати ваше сприйняття, уникаючи його впливу. Найкращий шлях пізнати ваші тенденції в поведінці — випробувати психометричний підхід і поставити себе у ситуації, які, як ви знаєте, можуть викликати стрес, і відстежити свої думки саме перед тим, як ви досягнете своєї стресової межі.

Чотири кроки в процесі бізнес-імпровізації прості, подібно до обміну думками під час обговорення. Увага — або, як скорочений варіант, процес слухання — це найпростіший, найважливіший крок, але, на жаль, саме його ігнорують найчастіше. Дуже важко слухати не відволікаючись, не осуджуючи і без «розумової балаканини». Одним із факторів, що ускладнює сприйняття, є те, що ми можемо осмислювати мову зі швидкістю від 300 до 500 слів за хвилину, тоді як звичайний мовець розмовляє зі швидкістю 150-200 слів за хвилину. В проміжку між тим, що ми чуємо і тим, що обробляємо, наш мозок блукає. Цей крок важливий для накопичення інформації про ситуацію, в якій ви знаходитесь, і для усвідомлення потенційно важливої інформації під час розмови, у кімнаті або інформації, зібраної з аудиторії. На цій стадії не залучайте аналітичний процес, тому що він лише спровокує розумову балаканину і відволіче вас передчасними судженнями.

Доброзичливе ставлення (прийняття) — наступний крок в процесі. Для деяких бізнесменів це може бути важким, оскільки потребує від нас звільнення від критики і контролю. Це парадоксально для багатьох людей, особливо для тих, хто звик керувати. «Be that as it may», приймаючи ситуацію такою, як вона є, не намагаючись контролювати або судити її і застосовуючи нову інформацію як вклад у перевірений процес прийняття рішень — все це важливо для ефективної імпровізації. Крок доброзичливого ставлення також означає розуміння і гру в межах правил залучення. Іншими словами, існує узгодженість між гравцями в загальній схемі, прагненнями і напрямками, в яких люди працюють для досягнення спільних цілей.

Адаптація (засвоєння) — наступний крок в процесі бізнес-імпровізації. Тепер у вас є шанс застосувати емпіричні та креативні навички для досягнення цілей, не дивлячись на зміни, привнесені поточною ситуацією. Звертаю увагу на те, що усвідомлюючи і приймаючи реалії ситуації, ми зараз здатні поєднувати характерні факти з креативністю і пристосовувати їх до нової ситуації. Триматись за старі плани перед перспективою нових проблем — непродуктивно; звільнення від застарілих підходів і застосування нових рішень — ключ до виживання і процвітання в світовій економіці.

Останній крок в процесі — прогрес — стосується ефективної комунікації. Це пропонування чогось, що просуває ситуацію вперед. Пропозиція, ідея або зміна в мові тіла можуть покращити рішення, придумані на адаптивному етапі процесу. Послання таке: «Я прослухав, я зрозумів і я це приймаю. Я думав над цим і ось що я вважаю». Це також можливість спрямувати ситуацію в новому напрямку.

Ось чудова маленька вправа, яка допомагає демонструвати імпровізацію і застосовувати креативність, не фільтруючи відповіді. Можете зробити це прямо зараз.

Проговоріть голосно 10 слів, непов'язаних між собою. Проговоріть їх вголос, без обману. Це важко і дуже розважає тих, хто навколо вас, якщо тільки ви не на похороні. "Блискавка", "рука", "жуйка", "собака", "хмарка", "стрибок", "високо" — "високо" асоціювалось зі стрибком, тому спробуйте ще раз. Це потребує певної довіри між письменником і читачем, тому давайте спробуємо знову. Проговорювання слів у голос також додає тиску й ускладнює прояви креативності.

Інша індивідуальна вправа для допомоги в обізнаності та увазі — перегляд комедійних шоу по телевізору з приглушеним звуком. Знайдіть ключі до жартів, спостерігаючи за зміною в статусі персонажів, придивіться до того, як вони рухаються і реагують. Інша практика для імпровізації — почати розмову з перехожими. Я люблю це робити — це як підготовча вправа перед тим, як я іду на зустріч. Під час знайомства з перехожим, зосередьте свою увагу на двох речах. По-перше, слід дійсно слухати відповіді, а, по-друге, покладіть край цьому некомфортному почуттю, що виникає, коли ви говорите з незнайомцем. Це допомагає зацікавити людину чимось більш детальним, ніж погода.

Групові вправи для імпровізації можуть варіюватись для учасників, кількістю від 2 до 25 і повинні проводитись кимось, хто має досвід в театральній імпровізації. Вправи можуть бути від малювання ліній для об'єднання картинки (Line at Time) або розповідання історій Ї одне слово за раз, до вправ з «групового мислення», які, як побічний продукт, можуть принести чудові результати у формуванні навиків колективної роботи.

«Я звик думати, що управління організацією еквівалентне диригуванню симфонічним оркестром. Але я не вважаю, що це саме воно: це більш схоже на джаз. Тут більше імпровізації» — Уоррен Беніс (Warren Bennis).

Імпровізація в бізнесі Ї це наступне «убивче доповнення» для лідерів, продавців або будь-кого, хто стикається з ситуаціями, коли виконання в реальному часі створює різницю між успіхом і провалом.

На бізнес-імпровізацію, як на важливу цільову навичку, не звернули уваги, але так далі продовжуватись не може. Переломний момент вже близько. Зростає кількість досліджень і зростає згадування в медіа, що характеризує її як міцну стратегію для успіху.

Оригінал статті — "Business Improvisation. The Diving Catch of the Corporate World", ChangeThis.

Переклад: Мар'яна Гнасько, 2-ий курс факультету економічних наук (спеціальність — фінанси) Національного університету "Києво-Могилянська академія". Листування — maryann04@ukr.net

Про автора:

    Ренді Саборін (Randy Sabourin) — засновник і президент Biz Improv Inc., організації, що надає консалтингові і тренінгові послуги, спрямовані на допомогу спеціалістам і торговим командам у покращенні презентацій за допомогою застосування бізнес-імпровізації. Ренді є членом ради директорів Strategic Leadership Forum. Він також Президент ради директорів Crohn's and Colitis Foundation of Canada. Ренді навчався джазовій композиції та імпровізації в музикальному коледжі Berklee з Loose Moose Theatre Company, яка допомогла йому зосередитись на створенні навчального досвіду і практичного застосування бізнес-імпровізації.

    Блог Ренді — biz-improv.com/wordpress



РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


Складська логістика торгового підприємства НE ПРОПУСТІТЬ:

Як організувати складську логістику, щоб оптимізувати процеси і роботу співробітників складів, зменшити кількість помилок при прийомі товару? Детально на семінарі «Складська логістика торгового підприємства».

ДОКЛАДНІШЕ ►

Примітка: Точка зору авторiв статей може не спiвпадати з точкою зору редакцiї Management.com.ua.
Для авторів: Редакційна політика порталу.

система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Економіка. Інструкція з використанняЕкономіка. Інструкція з використання
Синя ЕкономікаСиня Економіка
Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтамиМайбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтами
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Перегляд позитивного мисленняПерегляд позитивного мислення

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)