ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 червня 2006 р.

Пошуки скарбів: думки нового споживача

Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer

У своїй попередній книзі з багатообіцяючою назвою "Trading Up" Michael J. Silverstein говорив про революцію розкішності, наголошуючи на тому, що споживачі готові платити величезні гроші за товари, які емоційно їх задовольняють. Нова книга виглядає наступною частиною розмови про роздвоєння ринку — розмова про споживачів (здебільшого жінок), які шукають найбільш цінні, найбільш якісні товари за розумною ціною. Іншими словами — вони шукають скарб.

Хто ж переможе на цьому ринку? Bath & Body Works, Dollar General, Best Value Inn, Tchibo, LG, eBay та H.E. Butt — ось кілька претендентів. Вони всі розуміють емоційні потреби споживачів середнього класу і поважають ці потреби.

У першій половині книги досліджується зміна пріоритетів покупців середнього класу. Розповідається про причини зростання уваги покупця до цінності продукту, якими очевидно є збільшення рівня освіти споживачів та збільшення їх прибутків.

У другій половині книги наводяться стратегії (часто з прикладами), завдяки яким компанії можуть захопити споживача, який полює на унікальність. Наприклад, Tchibo — європейський постачальник кави — щотижня вигадує нове оформлення для своєї продукції. Покупці ніколи не можуть знати напевне, як виглядатиме сьогодні кава від Tchibo. Споживач не може відмовитися від продукту, який гарно виглядає, чудово зроблений, не дорогий, але при цьому якісний та ще й несе елемент приємної несподіванки.

Книга є дуже якісно написаною та переконливо обґрунтованою щодо потреб середнього класу.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
ПобедительПобедитель
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)