РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 червня 2006 р.

Пошуки скарбів: думки нового споживача

Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer

У своїй попередній книзі з багатообіцяючою назвою "Trading Up" Michael J. Silverstein говорив про революцію розкішності, наголошуючи на тому, що споживачі готові платити величезні гроші за товари, які емоційно їх задовольняють. Нова книга виглядає наступною частиною розмови про роздвоєння ринку — розмова про споживачів (здебільшого жінок), які шукають найбільш цінні, найбільш якісні товари за розумною ціною. Іншими словами — вони шукають скарб.

Хто ж переможе на цьому ринку? Bath & Body Works, Dollar General, Best Value Inn, Tchibo, LG, eBay та H.E. Butt — ось кілька претендентів. Вони всі розуміють емоційні потреби споживачів середнього класу і поважають ці потреби.

У першій половині книги досліджується зміна пріоритетів покупців середнього класу. Розповідається про причини зростання уваги покупця до цінності продукту, якими очевидно є збільшення рівня освіти споживачів та збільшення їх прибутків.

У другій половині книги наводяться стратегії (часто з прикладами), завдяки яким компанії можуть захопити споживача, який полює на унікальність. Наприклад, Tchibo — європейський постачальник кави — щотижня вигадує нове оформлення для своєї продукції. Покупці ніколи не можуть знати напевне, як виглядатиме сьогодні кава від Tchibo. Споживач не може відмовитися від продукту, який гарно виглядає, чудово зроблений, не дорогий, але при цьому якісний та ще й несе елемент приємної несподіванки.

Книга є дуже якісно написаною та переконливо обґрунтованою щодо потреб середнього класу.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Продай себя дорогоПродай себя дорого
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)