РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 листопада 2006 р.

Книга про корпоративний блог

The Corporate Blogging Book

Ще не пізно долучитися до спільноти "пишучих" корпорацій, наполягає Дебі Вейл (Debbie Weil), автор The Corporate Blogging Book. Вейл демістифікує блоги, і намагається дати відповіді на запитання: "Навіщо потрібні блоги?", "Яким чином блоги здатні стати в нагоді нашому бізнесові?", "Скільки часу потрібно для створення та підтримки блогу?", "Хто повинен бути відповідальним за підтримку?"

Автор наводить переконливі приклади корисності корпоративних блогів, пропонуючи 13 потенційних функцій, які включають маркетингову стратегію, створюють спільноту, є інструментом брендінгу та покращення стосунків зі споживачами. Особливий наголос вона ставить на підхід до блогів, як до потужної комунікаційної стратегії. Вейл фокусується на тому, яким чином блог може допомогти підтримувати більш ефективні та чесні стосунки зі споживачами та працівниками.

Оскільки одним із першочергових завдань блогу є залучення та утримання аудиторії, автор наводить кілька цінних підказок, яким чином можна виробити власний стиль та залучити читачів до блогу.

Наприкінці книги читачі мають змогу ознайомитися із вичерпним списком рекомендованої літератури, списками блогів, словником блогерської термінології та списком провідних технологій, які допоможуть розробити власний блог.

Ярослав Федорак, за матеріалами Kirkus Reviews Online.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 вересня 2018
Київ
Комплексне управління логістикою (Віктор Пузанов)
21 вересня 2018
Київ
ФОРУМ 2018 ТРАНСФЕРТНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ
24 вересня 2018
Київ
Французько-Український Форум: «Нова політика в Європі: методи та фактори успіху президентської кампанії Еммануеля Макрона»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)