РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 грудня 2006 р.

Наскільки важливою є якість робітників та як її досягнути?

Чому лише невелика кількість організацій здатна досягнути справжнього успіху? Однією із ключових відмінностей успішної компанії є той факт, що вона наймає людей за ставлення та навчає професійним навичкам. Під "ставленням" зазвичай розуміється здатність ідентифікуватися та "жити" відповідно до цінностей організації, таких як повага до інших, фокус на споживача тощо. Управлінці таких компаній вважають, що змінювати ставлення дорослого працівника занадто складно та дорого. Вони роблять висновок, що старші люди не здатні працювати та керувати відповідно до цінностей компанії та замінюють їх тими, хто може.

Про всі ці проблеми згадує Грегорі Кларк (Gregory Clark) у своїй новій книзі "Прощання з милостинею: Коротка економічна історія світу" (A Farewell to Alms: A Brief Economic History of the World). Він розповідає про так звану "якість робітників" та називає її основною приманкою для грошових потоків, яка призводить до економічного процвітання. Визначення якості робітників базується на таких ключових категоріях як дисципліна та ставлення до роботи. Щоб досягнути цього, слід використовувати інструментарій соціальних норм та інститутів.

Кларк переконаний, що різниця в ефективності робочої сили виправдовує різницю у витратах на неї. Це твердження мінімізує довгострокову загрозу аутсорсінгу розвинутим економікам. Якщо теорія правдива, це може пояснити, чому саме США є найулюбленішим місцем професіоналів, які часто працюють на ті компанії, головні офіси яких знаходяться в інших країнах. Для прикладу, одне з останніх досліджень вказує, що аутсорсінг може вплинути на 1,47 млн. посад у США (із понад 100 млн.). Для порівняння, Організація Міжнародних Інвестицій (Organization for International Investment), хоч її точка зору може бути дещо упередженою, вирахувала, що іноземні компанії наймають у США 5,4 млн. посад.

Кларк не виявляє особливого оптимізму щодо перспектив тих суспільств, які не мають культурних фондів та функціональних інститутів, які б протягом довгого часу підтримували формальні та неформальні зусилля на підвищення якості робітників. Він досліджує ті зміни, які відбувалися протягом довгострокового періоду. І вони є набагато глибшими, ніж наслідки звичайної освітньої реформи чи підвищення кваліфікації працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)