РЕЦЕНЗІЇ | Книга 15 січня 2007 р.

Навіщо компанії людяність?

Making Your Company Human

Книга "Створення людяної компанії" (Making Your Company Human) — це довідник для лідера, який прагне зробити свою організацію більш успішною і дати змогу людям отримувати задоволення від роботи, яку вони виконують.

Компанії вважаються знеособленими об'єктами. Вони не мають власної ідентичності. Більше того, твердження, що організація працює як добре злагоджений механізм і продукує прибуток, вважається вищим ступенем визнання для останньої.

Проте, не варто забувати, що компанія складається з людей, а не з коліщаток. Компанії з широким світоглядом ніколи не забувають, що їхній успіх цілковито залежить від людей, які працюють на них. Коли ж компанія функціонує як знеособлена машина, тоді й люди сповідують механічний підхід. Вони роблять лише те, що від них вимагається, і при цьому мінімізують свої зусилля. А й дійсно? Навіщо вкладати душу у компанію, яка за своєю суттю є бездуховною?

Але варто лише усвідомити, що насправді компанії є живим організмом зі своїм власним характером, особистістю та цінностями, як люди також переймуться цим відчуттям. У такій ситуації жоден співробітник не зможе залишатися байдужим.

Людина, яка отримує змогу проявити свої таланти у сприятливому одушевленому середовищі, зазвичай є набагато більш ефективною та працює з вищим ентузіазмом. Така робота приносить людям натхнення та азарт, повністю задовольняє їх потреби та вимоги. Але це не означає, що переваги отримують лише люди. Адже й компанія, в якій працюють азартні співробітники, здатна застосовувати цю енергію та ентузіазм на свою користь, стати більш ефективною та успішною.

Ця книга, написана лейтенантом корпусу інженерів Le Herron, який брав участь у другій світовій війні, обов'язково буде корисною для всіх тих лідерів, які прагнуть надихнути своїх людей, підвищити рівень їхнього ентузіазму та задоволення від роботи.

Ярослав Федорак, за матеріалами сайту MakingYourCompanyHuman.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Доктрина шокаДоктрина шока
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)