РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 лютого 2007 р.

Щасливі години з 9 до 17

Happy Hour is 9 to 5

Happy Hour is 9 to 5
Задоволеність роботою перестає бути забаганкою і перетворюється на обов'язкову складову професійного життя. У новій книзі Alexander Kjerulf "Щасливі години з 9 до 17" (Happy Hour is 9 to 5) задоволеність — це щастя. Люди завжди помічають, що коли вони люблять свою роботу, вони працюють набагато більш продуктивно, креативно і мотивовано. Окрім цього, їхнє життя є набагато більш щасливим. Так само і щасливі компанії мають виявляються набагато більш ефективними, інноваційними та отримують більші прибутки, ніж їхні нещасливі конкуренти.

Книга розповідає про всі методи, які зроблять вашу роботу цікавішою, більш натхненною та енергійнішою:

  • теорія щастя на роботі. Що це таке, чому це має значення і чому люди бувають щасливими або нещасними на роботі;
  • набір простих але ефективних інструментів, які допоможуть покращити ваш життєвий баланс та виробити "щасливий" робочий простір;
  • способи наснаження себе енергією, для того, щоб виконувати свою роботу вчасно і досконало;
  • специфічний план руху до щастя на роботі, пошук нової роботи, на якій ваші таланти зможуть засяяти новими барвами.

Книга буде цікава кожному, хто мріє про щастя на роботі: керівникам та підлеглим, працівникам великих корпорацій, середніх за розміром організацій та невеликих компаній.

Цікаво, що на блозі автора The Chief Happiness Officer цю книгу можна не тільки купити, але й прочитати онлайн.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)