РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 квітня 2007 р.

Революція привітності

The Kindness Revolution: The Company-Wide Culture Shift That Inspires Phenomenal Customer Service

Два найбільш привабливих аспекти книги "Революція привітності: Зміна культури в компанії, яка призводить до феноменального покращення обслуговування клієнтів":
  • приклади реальних компаній, які продемонстрували, як можна досягнути успіху, покращивши стосунки з клієнтами;
  • перспективи привнесення привітності у бізнес-середовище.

Концепція, описана у книзі, настільки захоплює, що ви вже готові пропонувати додаткову "дозу" привітності кожному випадковому перехожому. І результати не примусять себе чекати — кожен прагне відчувати свою вагомість, і тому ваша привітність буде сприйнята з належною увагою. В будь-якому випадку, ви відчуватимете душевне тепло тих людей, з якими спілкуватиметеся.

Книжка починається із дискусії про володіння споживачами та переваги, які отримує компанія, що володіє споживачами. Автор переконливо обґрунтовує свою точку зору: якщо ви володієте певною кількістю споживачів, це зовсім не означає, що ці споживачі не можуть бути перехоплені вашими конкурентами. І саме байдужість є основною причиною, через яку компанії втрачають своїх клієнтів. Найкращим же способом утримувати їх — є відмінне обслуговування.

Досліджуючи компанії, які показують найвищий рівень обслуговування клієнтів автор виявляє, що кожна з них у той чи інший спосіб практикує концепцію привітності. Висновок, який робить автор, полягає в тому, що відмінна організація обслуговування клієнтів починається від верхівки компанії. Цінності відіграють найбільш вагому роль при визначенні ставлення до працівників та клієнтів у будь-якій компанії.

Книга дуже легко читається. А оскільки у ній лише 185 сторінок, її можна осилити за один вечір.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)