РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 квітня 2007 р.

Революція привітності

The Kindness Revolution: The Company-Wide Culture Shift That Inspires Phenomenal Customer Service

Два найбільш привабливих аспекти книги "Революція привітності: Зміна культури в компанії, яка призводить до феноменального покращення обслуговування клієнтів":
  • приклади реальних компаній, які продемонстрували, як можна досягнути успіху, покращивши стосунки з клієнтами;
  • перспективи привнесення привітності у бізнес-середовище.

Концепція, описана у книзі, настільки захоплює, що ви вже готові пропонувати додаткову "дозу" привітності кожному випадковому перехожому. І результати не примусять себе чекати — кожен прагне відчувати свою вагомість, і тому ваша привітність буде сприйнята з належною увагою. В будь-якому випадку, ви відчуватимете душевне тепло тих людей, з якими спілкуватиметеся.

Книжка починається із дискусії про володіння споживачами та переваги, які отримує компанія, що володіє споживачами. Автор переконливо обґрунтовує свою точку зору: якщо ви володієте певною кількістю споживачів, це зовсім не означає, що ці споживачі не можуть бути перехоплені вашими конкурентами. І саме байдужість є основною причиною, через яку компанії втрачають своїх клієнтів. Найкращим же способом утримувати їх — є відмінне обслуговування.

Досліджуючи компанії, які показують найвищий рівень обслуговування клієнтів автор виявляє, що кожна з них у той чи інший спосіб практикує концепцію привітності. Висновок, який робить автор, полягає в тому, що відмінна організація обслуговування клієнтів починається від верхівки компанії. Цінності відіграють найбільш вагому роль при визначенні ставлення до працівників та клієнтів у будь-якій компанії.

Книга дуже легко читається. А оскільки у ній лише 185 сторінок, її можна осилити за один вечір.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)