РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 квітня 2007 р.

Революція привітності

The Kindness Revolution: The Company-Wide Culture Shift That Inspires Phenomenal Customer Service

Два найбільш привабливих аспекти книги "Революція привітності: Зміна культури в компанії, яка призводить до феноменального покращення обслуговування клієнтів":
  • приклади реальних компаній, які продемонстрували, як можна досягнути успіху, покращивши стосунки з клієнтами;
  • перспективи привнесення привітності у бізнес-середовище.

Концепція, описана у книзі, настільки захоплює, що ви вже готові пропонувати додаткову "дозу" привітності кожному випадковому перехожому. І результати не примусять себе чекати — кожен прагне відчувати свою вагомість, і тому ваша привітність буде сприйнята з належною увагою. В будь-якому випадку, ви відчуватимете душевне тепло тих людей, з якими спілкуватиметеся.

Книжка починається із дискусії про володіння споживачами та переваги, які отримує компанія, що володіє споживачами. Автор переконливо обґрунтовує свою точку зору: якщо ви володієте певною кількістю споживачів, це зовсім не означає, що ці споживачі не можуть бути перехоплені вашими конкурентами. І саме байдужість є основною причиною, через яку компанії втрачають своїх клієнтів. Найкращим же способом утримувати їх — є відмінне обслуговування.

Досліджуючи компанії, які показують найвищий рівень обслуговування клієнтів автор виявляє, що кожна з них у той чи інший спосіб практикує концепцію привітності. Висновок, який робить автор, полягає в тому, що відмінна організація обслуговування клієнтів починається від верхівки компанії. Цінності відіграють найбільш вагому роль при визначенні ставлення до працівників та клієнтів у будь-якій компанії.

Книга дуже легко читається. А оскільки у ній лише 185 сторінок, її можна осилити за один вечір.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 червня 2018
Київ
Найкращі психологічні техніки для успішних продажів (Ірина Головньова)
20-21 червня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)