РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 червня 2007 р.

Крива прибутку. Як отримати гроші завдяки інноваціям

Payback: Reaping the Rewards of Innovation

Автори книги "Окупність: Як отримати прибуток від інновацій" (Payback: Reaping the Rewards of Innovation) Джеймс Ендрю (James Andrew) та Гарольд Сіркін (Harold Sirkin) стверджують, що компанії, які хочуть бути інноваційними, часто захоплюються ідеями, які здаються привабливими, проте в результаті виявляються грошовими пастками. Якщо компанії пощастить, вона може вибратися із такої пастки майже без втрат, але якщо фортуна буде не на боці компанії, тоді вона може потрапити у фінансову прірву, достатньо глибоку для того, щоб "потопити" цілу організацію.

Однією з переваг книги є той факт, що автори — консультанти Boston Consulting Group — не лише розповідають історії про падіння "великих проектів", але й пропонують аналітичне дослідження, яке здатне зарадити проблемі. Воно має на меті допомогти компаніям зрозуміти, яким чином "сортувати" різноманітні інноваційні ідеї та управляти ними до тих пір, поки вони не будуть здатні генерувати прибуток. Основним припущенням книги є те, що компанії часто генерують велику кількість хороших ідей. Проблема ж полягає в тому, що вони готові "викидати" гроші на ці проекти тільки задля того, щоб заслужити звання інноватора. При цьому вони забувають про основне завдання — заробляти гроші. Ендрю та Сіркін переконані, що успішність інновації визначається тільки її здатністю генерувати готівку.

Для повернення інвестицій від інновацій компаніям слід вдало керувати тим, що автори називають "кривою прибутку". Вони пояснюють, що більшість компаній мають всі дані про та індикатори щодо своїх інноваційних проектів, але ці дані дуже часто неможливо застосовувати на практиці. Саме для підвищення ефективності використання таких даних і потрібна крива прибутку.

Крива прибутку базується на чотирьох факторах: початкові кошти (інвестиції на запуск проекту); швидкість (коли продукт з'явиться на ринку); шкала (час, за який продукт зуміє набрати максимальну кількість споживачів); кошти на підтримку (інвестиції, які потрібні для підтримки нового продукту чи сервісу).

Книга "Окупність..." бере до уваги кілька аспектів інновацій, проте найбільш корисною вона буде для тих людей, які турбуються про прибутковість своїх ідей. Потенційно, вона здатна створити нових переможців на ринку і зменшити кількість тих компаній, які сповідують принцип "інновації заради інновацій".

Ярослав Федорак, за матеріалами Knowledge@Wharton.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)