Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 червня 2007 р.

Крива прибутку. Як отримати гроші завдяки інноваціям

Payback: Reaping the Rewards of Innovation

Автори книги "Окупність: Як отримати прибуток від інновацій" (Payback: Reaping the Rewards of Innovation) Джеймс Ендрю (James Andrew) та Гарольд Сіркін (Harold Sirkin) стверджують, що компанії, які хочуть бути інноваційними, часто захоплюються ідеями, які здаються привабливими, проте в результаті виявляються грошовими пастками. Якщо компанії пощастить, вона може вибратися із такої пастки майже без втрат, але якщо фортуна буде не на боці компанії, тоді вона може потрапити у фінансову прірву, достатньо глибоку для того, щоб "потопити" цілу організацію.

Однією з переваг книги є той факт, що автори — консультанти Boston Consulting Group — не лише розповідають історії про падіння "великих проектів", але й пропонують аналітичне дослідження, яке здатне зарадити проблемі. Воно має на меті допомогти компаніям зрозуміти, яким чином "сортувати" різноманітні інноваційні ідеї та управляти ними до тих пір, поки вони не будуть здатні генерувати прибуток. Основним припущенням книги є те, що компанії часто генерують велику кількість хороших ідей. Проблема ж полягає в тому, що вони готові "викидати" гроші на ці проекти тільки задля того, щоб заслужити звання інноватора. При цьому вони забувають про основне завдання — заробляти гроші. Ендрю та Сіркін переконані, що успішність інновації визначається тільки її здатністю генерувати готівку.

Для повернення інвестицій від інновацій компаніям слід вдало керувати тим, що автори називають "кривою прибутку". Вони пояснюють, що більшість компаній мають всі дані про та індикатори щодо своїх інноваційних проектів, але ці дані дуже часто неможливо застосовувати на практиці. Саме для підвищення ефективності використання таких даних і потрібна крива прибутку.

Крива прибутку базується на чотирьох факторах: початкові кошти (інвестиції на запуск проекту); швидкість (коли продукт з'явиться на ринку); шкала (час, за який продукт зуміє набрати максимальну кількість споживачів); кошти на підтримку (інвестиції, які потрібні для підтримки нового продукту чи сервісу).

Книга "Окупність..." бере до уваги кілька аспектів інновацій, проте найбільш корисною вона буде для тих людей, які турбуються про прибутковість своїх ідей. Потенційно, вона здатна створити нових переможців на ринку і зменшити кількість тих компаній, які сповідують принцип "інновації заради інновацій".

Ярослав Федорак, за матеріалами Knowledge@Wharton.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)