РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 вересня 2007 р.

Посібник управлінця щодо покращення робочої ефективності

A Manager's Guide to Improving Workplace Performance

Рано чи пізно більшість менеджерів проходять через ситуації, в яких вони незадоволені ефективністю своїх співробітників. Попри сильну спокусу махнути на все рукою, піддавшись стереотипові, що низька ефективність працівника залежить від його незмінних рис та характеристик, менеджерам слід завжди пам'ятати, що саме вони можуть сприяти персональному зростанню своїх співробітників та допомогти їм досягнути кращих результатів. А це, в свою чергу, призведе до загальних позитивних змін у компанії.

У книзі Роджера Шевальє (Roger Chevalier) „Посібник управлінця щодо покращення робочої ефективності” (A Manager's Guide to Improving Workplace Performance) читачі матимуть змогу познайомитися із детальною схемою досягнення успішних змін. Зокрема, Шевальє пропонує дієвий інструментарій для розвитку співробітників та ідентифікації прихованих бар'єрів для ефективності. Озброєні численними кейсами, знаннями та схемами, які покликані розширити згадані у книзі концепції, менеджери здатні ефективно розвивати продуктивність своїх співробітників.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2018
Київ
XI Форум HR-Директорів
22-23 листопада 2018
Київ
Комплексне управління логістикою
4-5 грудня 2018
Київ
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Начинай с малого. Научно доказанная система достижения больших целейНачинай с малого. Научно доказанная система достижения больших целей
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)