РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 жовтня 2012 р.

Імператива співпраці

The Collaboration Imperative

Людські істоти вдавалися до співпраці задля досягнення високих результатів ще з тих часів, коли їм доводилося полювати на мамонтів. Але сьогодні кількість взаємодії між людьми більша, ніж будь-коли раніше. У бізнесі, як і на війні, ніхто не плекає марних ілюзій досягнути успіху, покладаючись тільки на власні сили.

Єдине, що відрізняє нас від наших попередників — це кількість технологій, які можуть бути застосовані для підвищення ефективності співпраці. По суті, ми живемо у великому "електронному місті", в якому навіть невелика група людей може поставити під сумнів status quo, а отримання зворотнього зв'язку досягає небачених швидкостей.

Цифрові технології змінили все…

Та чи так це насправді? Автори книги "Імператива співпраці: Управлінські стратегії, які допоможуть розкрити реальний потенціал вашої організації" (The Collaboration Imperative: Executive Strategies for Unlocking Your Organization's True Potential) Рон Річі (Ron Ricci) та Карл Вейс (Carl Wiese) переконані, що хоч технології є важливим елементом сучасної взаємодії між людьми, все ж вони не здатні самі по собі гарантувати ефективної співпраці.

Книга Рона та Карла — це спроба дослідити питання взаємодії та дати відповідь, що ж робить співпрацю наскільки складною? У першу чергу йдеться про створення довіри, поєднання активів різних сутностей та здатність зробити так, щоб люди змогли злагоджено працювати разом. І часто цього потрібно досягнути в середовищі, яке не дає вам жодної формальної влади, змушуючи боротися з викликами бюрократичних систем та психологією егоїзму окремих осіб.

Зміст книги можна коротко окреслити фразою: "Успішна взаємодія між людьми вимагає лідерства". Але диявол, як це зазвичай буває, приховується в деталях. Тому кожен лідер, який прагне розкрити потенціал співпраці у своїй компанії, повинен знайти час на прочитання "Імперативи співпраці".

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 липня 2019
Київ
Майстерня рішень з Ярославом Гуменюком «Customer Experience (CX): Стратегічне поле битви для диференціації бізнесу»
29 липня 2019
Київ
Работа с сопротивлением персонала
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)