РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 вересня 2007 р.

Нові правила маркетингу у скептичному світі

Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World

Іноді складається враження, що разом зі збільшенням зусиль та коштів, які маркетологи вкладають у просування продукту, зменшується бажання клієнтів слухати їх. І що більше маркетологи намагаються вплинути на світ споживачів, то більш скептичними стають останні, ставлячи під сумнів цінність пропонованих продуктів та сервісів. Тож мусимо визнати, що у світі надсучасних технологій та можливостей, створення продуктів та сервісів для цинічного споживача стає дедалі складнішим завданням.

У своїй новій книзі "Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World" Лін Апшоу (Lynn Upshaw) доводить, що компаніям та брендам слід демонструвати ринкові свою відкритість та чесність. Маркетологам слід раз і назавжди запам'ятати, що споживачі прагнуть і цілком заслуговують чесності та відкритості, ненав'язливого маркетингу та пропозицій цінності. Сьогодні споживачі шукають не стільки нижчих цін, скільки глибших стосунків. Сповнена конкретних прикладів, книга Апшоу показує, яким чином компанія може вибудувати довіру та зберегти чесність у маркетингу. Адже тільки таким чином можна перетворити скептичних покупців на лояльних споживачів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)