РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 вересня 2007 р.

Нові правила маркетингу у скептичному світі

Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World

Іноді складається враження, що разом зі збільшенням зусиль та коштів, які маркетологи вкладають у просування продукту, зменшується бажання клієнтів слухати їх. І що більше маркетологи намагаються вплинути на світ споживачів, то більш скептичними стають останні, ставлячи під сумнів цінність пропонованих продуктів та сервісів. Тож мусимо визнати, що у світі надсучасних технологій та можливостей, створення продуктів та сервісів для цинічного споживача стає дедалі складнішим завданням.

У своїй новій книзі "Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World" Лін Апшоу (Lynn Upshaw) доводить, що компаніям та брендам слід демонструвати ринкові свою відкритість та чесність. Маркетологам слід раз і назавжди запам'ятати, що споживачі прагнуть і цілком заслуговують чесності та відкритості, ненав'язливого маркетингу та пропозицій цінності. Сьогодні споживачі шукають не стільки нижчих цін, скільки глибших стосунків. Сповнена конкретних прикладів, книга Апшоу показує, яким чином компанія може вибудувати довіру та зберегти чесність у маркетингу. Адже тільки таким чином можна перетворити скептичних покупців на лояльних споживачів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 січня 2018
Київ, Готель «Адріа»
Управління запасами: «ключ від сейфа, де гроші лежать» (Микола Іванов)
1 лютого 2018
Київ, Готель «Мир»
Як досягати цілей компанії за рахунок ефективного управління співробітниками (Ірина Головньова)
7-8 лютого 2018
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)