РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 вересня 2007 р.

Нові правила маркетингу у скептичному світі

Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World

Іноді складається враження, що разом зі збільшенням зусиль та коштів, які маркетологи вкладають у просування продукту, зменшується бажання клієнтів слухати їх. І що більше маркетологи намагаються вплинути на світ споживачів, то більш скептичними стають останні, ставлячи під сумнів цінність пропонованих продуктів та сервісів. Тож мусимо визнати, що у світі надсучасних технологій та можливостей, створення продуктів та сервісів для цинічного споживача стає дедалі складнішим завданням.

У своїй новій книзі "Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World" Лін Апшоу (Lynn Upshaw) доводить, що компаніям та брендам слід демонструвати ринкові свою відкритість та чесність. Маркетологам слід раз і назавжди запам'ятати, що споживачі прагнуть і цілком заслуговують чесності та відкритості, ненав'язливого маркетингу та пропозицій цінності. Сьогодні споживачі шукають не стільки нижчих цін, скільки глибших стосунків. Сповнена конкретних прикладів, книга Апшоу показує, яким чином компанія може вибудувати довіру та зберегти чесність у маркетингу. Адже тільки таким чином можна перетворити скептичних покупців на лояльних споживачів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)