РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 10 липня 2019 р.

Технологія перемог: навіщо читати книгу «24 кроки до успішного стартапу»

Джерело: m!nd

Бекграунд. Білл Олет (Bill Aulet) — керівний директор Центру підприємництва ім. Мартіна Траста Массачусетського технологічного інституту, а також старший викладач Школи менеджменту ім. Альфреда Слоуна Массачусетського технологічного інституту. Автор інноваційних навчальних програм і володар професійних нагород за викладацьку діяльність. До роботи в MTІ 25 років займався бізнесом, створив кілька компаній із ринковою вартістю в сотні мільйонів доларів.

Працюючи фінансовим директором в Viisage Technology, підняв ринкову вартість компанії з $50 до $500 млн. У книжці можна знайти чимало реальних кейсів від студентських команд MTІ, які вибрали курс «Нові підприємства» під час бакалаврських і магістерських програм. Автор пояснює, як розрізнити інноваційне та середнє підприємництво, розвинути власні ідеї, проаналізувати спектр потенційних споживачів та з чого починати розробку бізнес-моделі. Книжка «24 кроки до успішного стартапу» (Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup) ввійшла в топ-15 книг про створення власного бізнесу за версією сайту Amazon.com.

24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво (Білл Олет)

Сюжет. За задумом і структурою ця книжка — інтегрований набір інструментів для підприємців, які започатковують першу чи нову справу. Вона має допомогти їм збудувати видатні підприємства, в основі яких — нові інноваційні продукти. Цей 24-кроковий посібник також стане в пригоді серійним підприємцям із масштабним досвідом у певній сфері чи галузі — як засіб ефективнішого виведення продуктів на ринок.

Як підприємець, автор знає багато помічних джерел, від книжок до менторів, але передусім — це його власний досвід. Однак він не знайшов єдиного джерела, у якому все було би зібрано докупи, і зібрано добре.

Автор прочитав чимало блискучих книжок із прекрасним матеріалом, зокрема «Подолання прірви» (Crossing the Chasm) Джеффрі Мура (Geoffrey Moore); «Стратегію блакитного океану» (Blue Ocean Strategy) Ві Чан Кіма (W. Chan Kim) та Рене Моборна (Renée Mauborgne); «Вхідний маркетинг» (Inbound Marketing) Браяна Галліґена (Brian Halligan) та Дармеша Шаха (Dharmesh Shah); «Чотири кроки до осяяння» (Four Steps to the Epiphany) Стіва Бланка (Steve Blank); «Стартап без помилок» (The Lean Startup) Еріка Райза (Eric Ries); «Ощадливе ведення справ» (Running Lean) Аша Моріа (Ash Maurya) і «Створюємо бізнес-модель» (Business Model Generation) Алекса Остервальдера (Alex Osterwalder) та Іва Піньє (Yves Pigneur). Це цінні книжки, і він посилається на них чимало на цих сторінках. Однак названі автори зосередилися на кількох ключових моментах і не запропонували всеохопної дорожньої карти, що допомогла б Біллу Олету під час викладання в Массачусетському технологічному інституті (МТІ) та на інших семінарах. Автор переконаний, що кожен із описаних інструментів є важливим у відповідний момент під час формулювання концепції продукту, його розробки та запуску, але потрібен набір інструментів, до складу якого увійшло б усе перелічене й ще дещо.

Тож мета цієї книжки — покроково спрямовувати підприємців серед хаосу, у якому вони опиняться, коли намагатимуться робити щось вперше. Це страшенно складне, але неймовірно важливе завдання. Я уклав книжку на основі семінарів, які читав по всьому світу, та курсів у Массачусетському технологічному інституті, де я роками вибудовував і шліфував свій підхід разом із сотнями видатних підприємців.

Вам сподобається, якщо: ви підприємець, який прагне створювати крутий та інноваційний продукт.

Вам не сподобається, якщо: ви підприємець, який не готовий навчатися систематично покращувати свій продукт.

Головна причина прочитати: коли ми дивимося на Річарда Бренсона, Стіва Джобса, Білла Ґейтса, Леррі Еллісона й інших видатних підприємців, то здається, що вони інакші. Вони здаються нам надзвичайними. Але кожен їхній успіх — це результат видатних продуктів, що зробили їх успішними, а не якогось особливого гена. Ця книжка зображає весь процес підприємництва. Завдяки якому ви не пропустите критично важливих кроків під час виведення продукту на ринок.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 липня 2019
Київ
Майстерня рішень з Ярославом Гуменюком «Customer Experience (CX): Стратегічне поле битви для диференціації бізнесу»
29 липня 2019
Київ
Работа с сопротивлением персонала
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)