РЕЦЕНЗІЇ | Книга 17 грудня 2007 р.

За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу

Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing

Назва книги "За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу" (Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing) чітко вказує на проблематику, яку піднімає у ній авторка Луіз Келлі (Lois Kelly). На подібну тематику раніше писали Малькольм Гладвел (Malcolm Gladwell) та Емануель Розен (Emmanuel Rosen), проте Келлі таки вдалося пролити нове світло на дещо застарілі концепції. І, що набагато важливіше, вона пропонує конкретні поради, яким чином компанія може створити позитивні чутки та розмови навколо своїх продуктів та сервісів.

Наприклад, авторка концептуально пояснює, чому керівники кожної компанії повинні виробити свою власну унікальну "точку зору". Більше того, Келлі не лише презентує вдалі кейси, які ілюструють важливість вірусного маркетингу для просування компанії, але й пояснює, яким чином організації можуть систематично розвивати враження своїх ключових клієнтів та створювати "причину для розмов".

Книгу Келлі можна порекомендувати кожному, хто цікавиться комунікацією з ринком, із використанням принципів вірусного маркетингу.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)