РЕЦЕНЗІЇ | Книга 17 грудня 2007 р.

За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу

Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing

Назва книги "За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу" (Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing) чітко вказує на проблематику, яку піднімає у ній авторка Луіз Келлі (Lois Kelly). На подібну тематику раніше писали Малькольм Гладвел (Malcolm Gladwell) та Емануель Розен (Emmanuel Rosen), проте Келлі таки вдалося пролити нове світло на дещо застарілі концепції. І, що набагато важливіше, вона пропонує конкретні поради, яким чином компанія може створити позитивні чутки та розмови навколо своїх продуктів та сервісів.

Наприклад, авторка концептуально пояснює, чому керівники кожної компанії повинні виробити свою власну унікальну "точку зору". Більше того, Келлі не лише презентує вдалі кейси, які ілюструють важливість вірусного маркетингу для просування компанії, але й пояснює, яким чином організації можуть систематично розвивати враження своїх ключових клієнтів та створювати "причину для розмов".

Книгу Келлі можна порекомендувати кожному, хто цікавиться комунікацією з ринком, із використанням принципів вірусного маркетингу.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)