РЕЦЕНЗІЇ | Книга 17 грудня 2007 р.

За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу

Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing

Назва книги "За межами чуток: Покоління вірусного маркетингу" (Beyond Buzz: The Next Generation of Word-of-Mouth Marketing) чітко вказує на проблематику, яку піднімає у ній авторка Луіз Келлі (Lois Kelly). На подібну тематику раніше писали Малькольм Гладвел (Malcolm Gladwell) та Емануель Розен (Emmanuel Rosen), проте Келлі таки вдалося пролити нове світло на дещо застарілі концепції. І, що набагато важливіше, вона пропонує конкретні поради, яким чином компанія може створити позитивні чутки та розмови навколо своїх продуктів та сервісів.

Наприклад, авторка концептуально пояснює, чому керівники кожної компанії повинні виробити свою власну унікальну "точку зору". Більше того, Келлі не лише презентує вдалі кейси, які ілюструють важливість вірусного маркетингу для просування компанії, але й пояснює, яким чином організації можуть систематично розвивати враження своїх ключових клієнтів та створювати "причину для розмов".

Книгу Келлі можна порекомендувати кожному, хто цікавиться комунікацією з ринком, із використанням принципів вірусного маркетингу.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)
27-28 травня 2017
Харків
ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)