РЕЦЕНЗІЇ | Стаття по книзі 5 березня 2021 р.

Чотири кроки інноваційного процесу в Amazon

Колишні керівники Amazon у своїй книзі поділились 4-етапним інноваційним процесом компанії. Унікальний підхід Amazon до інновацій допомагає командам «працювати в зворотному напрямку», щоб здійснювати прориви.

Найкращі бізнес-стратегії фокусуються на задоволенні потреб і перевищенні очікувань клієнтів. Для цього потрібно як зрозуміти проблеми, з якими зіштовхується клієнт, так і знайти їх ідеальне вирішення аж до фактичної розробки продукту або послуги — саме так Amazon впроваджує інновації.

Секрету інновацій в Amazon присвячена нова книга «Working Backwards: Insights, Stories, and Secrets from Inside Amazon» («Робота в зворотному напрямку: інсайти, історії та секрети зсередини Amazon») Коліна Брайара (Colin Bryar) і Білла Карра (Bill Carr) — колишніх керівників Amazon, які почали працювати в компанії ще в кінці 1990-х років. У книзі розповідається про так званий процес «роботи в зворотному напрямку» (working backwards) Amazon, що включає чотири етапи.

Чотири кроки інноваційного процесу в Amazon

Крок 1: Визначте проблему або больову точку клієнта

Почніть із визначення проблеми клієнта, яку ви намагаєтеся вирішити. Якщо ви не знаєте, в чому вона полягає, ви не зможете знайти конструктивне рішення. Виявити постійні і повторювані проблеми клієнта, наприклад, скільки кліків, що дратують, йому потрібно зробити, аби придбати продукт.

Пам’ятайте, що якщо у вас є чітке уявлення про проблему, яку ви намагаєтеся вирішити, то ви зможете швидше розробити робочий прототип або мінімально життєздатний продукт (Minimum Viable Product, MVP). Якщо ви сфокусіруетесь на неправильній проблеми, продукт не буде життєздатним, коли досягне масового споживача.

Крок 2: Визначте ідеальне продуктове рішення

Визначивши головну біль клієнта, проведіть мозковий штурм і опишіть ідеальне рішення або продукт. Пам’ятайте, що правильне рішення може потребувати залучення нових співробітників з іншими навичками і ідеями. Не дозволяйте цьому стати перешкодою або обмеженням — швидше, дивіться на це як на можливість прискорити зростання бізнесу.

Зосередьтеся на тому, який продукт буде ідеальним із точки зору вашого клієнта, а потім дійте відповідно до цього. У книзі розповідається, що Amazon розробляла таким же чином Amazon Web Services (AWS): компанія тісно взаємодіяла з цільовою групою і створювала абсолютно нові бізнес-категорії, яких раніше не було.

Крок 3: Відштовхуйтеся в роботі від ідеального клієнтського досвіду

На цьому кроці ви оцінюєте та визначаєте ідеальний клієнтський досвід, а потім виявляєте проблеми, пов’язані з реалізацією нового продукту або послуги, щоб клієнт зміг отримати заявлений досвід. На цьому етапі дуже важливо бути максимально уважними та ретельно опрацювати технічні, фінансові, юридичні, партнерські та інші перешкоди, які потрібно подолати, аби продати товар.

Крок 4: Доведіть до досконалості і повторіть попередні кроки

Продовжуйте повторювати і працювати, використовуючи «спринти», орієнтовані на короткострокові етапи. Продукт, послуга або якість обслуговування зазвичай не виходять ідеальними з першого разу. Як пишуть автори, всі найуспішніші продукти Amazon вимагали ітерацій протягом багатьох місяців, а іноді і років.

Більшість із нас чули про давню ідею, що треба «починати з кінця». Саме в цьому і полягає сутність роботи в зворотному напрямку. Але це ще не все. Так, вам потрібно бачення того, чого ви хочете досягти. Але вам також знадобляться тактичні інструменти і підходи, щоб дістатися туди. Коли ви фокусуєтесь на клієнтові у всьому, що робите, інновації перетворюються з неоднозначної концепції в конкретний спосіб змінити світ.

За матеріалами "Former Amazon Executives Just Shared the Company’s 4-Step Innovation Process", Inc.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)