РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 лютого 2008 р.

Що робити, коли ви стали босом

To Do When You Become The Boss

Попри очевидний негативний вплив неефективного менеджера на прибуток компанії, більшість власників до сих пір приділяють занадто мало уваги розвитку навичок та тренінгам. Подібне навчання є життєво необхідним насамперед для тих менеджерів, які вперше зайняли управлінську посаду. І саме про це розповідає у своїй книзі "Що робити після того, як ви стали босом" (What To Do When You Become The Boss) Боб Селден (Bob Selden).

Широко розповсюджене припущення, що новий менеджер відмінно виконуватиме свої управлінські обов'язки, оскільки в минулому він чудово справлявся із обов'язками спеціаліста — помилкове.

Боб Селден звертає увагу, що якщо організації і проводять тренінгову та навчальну діяльність, то зазвичай вони пропонують ці курси для управлінців середньої ланки та топ-менеджерів. При цьому вони часто забувають про лінійних менеджерів, які ще вчора були спеціалістами. Адже саме такі новоспечені управлінці мають найвищий рівень мотивації і готові до набуття нових знань та навичок. Тоді як топ-менеджери часто вважають курси підвищення кваліфікації марною тратою сил та часу.

Існує три важливі фактори, які слід враховувати при проведенні навчання для нових менеджерів.

По-перше, тренінги повинні бути вчасними. В ідеалі вони повинні стартувати разом із рішенням людини стати менеджером.

По-друге, вони повинні відповідати стилю навчання, до якого звик новий менеджер. Наприклад, якщо новий менеджер дуже уважно ставиться до деталей, тоді йому в нагоді може стати хороша книга-посібник. Інші люди віддають перевагу спілкуванню з колегами.

По-третє, найкращим вчителем і наставником для нового менеджера є його безпосередній керівник. Саме він чудово розуміється на специфіці нової посади і знає, які виклики потрібно подолати новачку, щоб набути професійної компетентності.

Навчання нових менеджерів може стати серйозним кроком для організацій на шляху покращення їхньої результативності. Адже освічені менеджери не лише більш продуктивні, ніж їхні колеги, але й мають кращий вплив на своїх підлеглих та навіть колег.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)