РЕЦЕНЗІЇ | Книжкові новинки 1 вересня 2022 р.

Бізнес-книги: 10 найбільш очікуваних новинок літа

Чому інновації зазнають невдачі, що таке результативність зсередини і несправедлива перевага, у чому полягає позитивна сторона невизначеності і мистецтво оповідання тощо — у нових книгах від Йоахіма де Воса, Чарлі Анвіна, Натана і Сюзанни Феррів та інших авторів. Leading Blog представив добірку найкращих бізнес-книг, які видано літом 2022 року.

Бізнес-книги: 10 найбільш очікуваних новинок літа 2022

1. «Чому інновації зазнають невдачі: і як досягти успіху за сім кроків» (Йоахім де Вос)

Why Innovation Fails: And How to Succeed in Seven Steps by Joachim De Vos

Ця книга пояснює найпоширеніші помилки та висвітлює підводні камені інноваційного процесу, досліджуючи те, що можна і чого не можна робити у сфері сталих корпоративних інновацій.

Щоб залишатися успішними, організації повинні мати можливість ефективно реагувати на швидкі зміни або навіть бути на крок попереду. Щоб це стало можливим, вкрай важливо правильно дивитися в майбутнє. Це означає прийняти невизначеність, вловити можливості та вчасно розпізнати загрози.

Завдяки проникливому та обізнаному тексту автора ви отримаєте глибше уявлення про технологічний розвиток наступних 10 років і дізнаєтесь, як це розуміння можна перетворити на конкретний підхід, який допомагає будувати успішні інноваційні організації, орієнтовані на майбутнє.

2. «Досягнення результатів: шість уроків трансформації культової компанії» (Гері А. Гарфілд)

Driving Results: Six Lessons Learned from Transforming An Iconic Company by Gary A. Garfield

Колишній генеральний директор Bridgestone Гері Гарфілд (Gary Garfield) пропонує чітку та захоплюючу дорожню карту того, як трансформувати будь-яку організацію, відділ чи групу.

Завдяки серії масштабних змін у Bridgestone Гарфілд домігся рекордних результатів. У цій проникливій книзі він ділиться своїми знаннями про стимулювання змін. Ви дізнаєтеся, як можна використовувати шість основних елементів, щоб досягти результатів шляхом змін у вашій організації чи вашій команді.

3. «Навиворіт: елітна результативність зсередини» (Чарлі Анвін)

Inside Out: Elite Performance from Within by Charlie Unwin

У будь-якому напруженому середовищі ви можете розділити людей на дві групи: тих, хто контролює свою роботу зсередини, і тих, чия діяльність контролюється ззовні. У цій книзі Чарлі Анвін (Charlie Unwin), один із провідних світових фахівців із психології результативності, пояснює методи, які дозволяють еліті працювати якнайкраще під величезним тиском. Він показує, як вони думають, готуються і діють, переносячи вас у вкрай непередбачуване сучасне поле бою, хаос подіуму, операційну, стадіон, в’язницю суворого режиму та оперний театр.

Яким би не було завдання, чи то життя чи смерть, або просто гонитва за підвищенням на роботі, ми всі схильні до того, щоб стати «зовні всередину» — коли починаєш приділяти більше уваги думці про те, щоб не помилитися, ніж процесу робити щось добре. Метод «Навиворіт» допомагає отримати контроль, щоб мати більший вплив. Це про мислення, навчання новим навичкам, збереження впевненості та чудових результатів із пливом часу.

4. «Справжня північ: автентичне лідерство на сучасному робочому місці» (Білл Джордж, Зак Клейтон)

True North: Leading Authentically in Today's Workplace by Bill George and Zach Clayton

Відомий експерт із лідерства Білл Джордж (Bill George) і технологічний підприємець покоління міленіалів Зак Клейтон (Zach Clayton) кидають виклик лідерам-початківцям — від покоління X до міленіалів і Z — автентично вести свої організації через нескінченні кризи, щоб зробити цей світ кращим місцем для всіх.

Автори пропонують практичні стратегії та прийоми, щоб стати справжнім лідером, і показують, як ви можете прокласти власний шлях до успіху. Вони спираються на обширну інформацію з різноманітної колекції надихаючих реальних лідерів і поєднують її з безцінними порадами щодо всього — від особистих цінностей до лідерства в кризових ситуаціях і самосвідомості.

Це видання наповнене драматичними історіями про те, як такі успішні лідери, як Сатья Наделла з Microsoft і Кен Фрейзер з Merck, Індра Нуйі з PepsiCo та Мері Барра з General Motors, а також нові лідери, такі як Кабір Бардай з OneTrust і Дженн Хайман з Rent the Runway, долали великі виклики, щоб створити дуже успішні організації.

5. «Позитивна сторона невизначеності: посібник із пошуку можливостей у невідомому» (Натан Ферр, Сюзанна Хармон Ферр)

The Upside of Uncertainty: A Guide to Finding Possibility in the Unknown by Nathan Furr and Susannah Harmon Furr

Професор INSEAD Натан Ферр (Nathan Furr) та підприємниця Сюзанна Хармон Ферр (Susannah Harmon Furr) пропонують всеосяжний посібник із сприйняття невизначеності та перетворення її на силу добра. Спираючись на сотні інтерв’ю, а також новаторські дослідження у психології, інноваціях і поведінковій економіці, автори надають десятки інструментів, зокрема ментальні моделі, техніки та рефлексії, щоб побачити позитивні сторони невизначеності, розробити візію того, що робити далі, і відкрити себе для нових можливостей.

6. «Мислення Обидва/І: використання творчої напруги для вирішення ваших найскладніших проблем» (Венді Сміт, Маріанна Льюїс)

Both/And Thinking: Embracing Creative Tensions to Solve Your Toughest Problems by Wendy Smith and Marianne Lewis

Життя сповнене парадоксів. Як ми можемо виразити свою індивідуальність, будучи при цьому командним гравцем? Як збалансувати роботу та життя? Як покращити різноманітність, створюючи можливості для всіх? Як керувати основним бізнесом, створюючи інновації для майбутнього? Для багатьох із нас ці конкуруючі та переплетені між собою вимоги є джерелом конфлікту.

Оскільки наш мозок любить робити вибір «або-або», ми віддаємо перевагу одному варіанту перед іншим. Ми боремося з невизначеністю, стверджуючи певність. Але є кращий спосіб. Автори цієї книги допомагають людям впоратися з численними, заплутаними проблемами одночасно. Спираючись на більш ніж двадцятирічний досвід новаторських досліджень, вони пропонують інструменти й уроки для перетворення протиріч у можливості для інновацій та особистісного зростання.

7. «Запаліть зрушення: залучайте уми, спрямовуйте емоції та керуйте поведінкою» (Стівен Макгарві)

Ignite a Shift: Engaging Minds, Guiding Emotions and Driving Behavior by Stephen McGarvey

Уміння переконувати і впливати — наріжний камінь успіху. У цій книзі всесвітньо відомий спікер Стівен Макгарві (Stephen McGarvey) досліджує тонкощі ефективної комунікації та наголошує на важливому факті, що мислення впливає на емоції, які керують поведінкою.

Це квінтесенція посібника з комунікації, позитивного переконання та чесного впливу. Він розкриває перевірені методи, які використовують найефективніші світові лідери, щоб мотивувати себе та інших досягати професійних і особистих успіхів.

8. «Несправедлива перевага: як ви вже маєте все необхідне для успіху» (Еш Алі, Хасан Кубба)

The Unfair Advantage: How You Already Have What It Takes to Succeed by Ash Ali and Hasan Kubba

У чому різниця між стартапом, який досяг успіху, і тим, що прогорів? За кожною історією успіху стоїть несправедлива перевага. Але вона стосується не лише багатства ваших батьків або знайомих: вона може бути у кожного. Несправедлива перевага є елементом, який дає вам перевагу перед конкурентами. Ця новаторська книга показує, як визначити свої власні несправедливі переваги та застосувати їх до будь-якого проєкту.

Спираючись на більш ніж двадцятирічний практичний досвід, Еш Алі (Ash Ali) та Хасан Кубба (Hasan Kubba) пропонують унікальну основу для оцінки ваших зовнішніх обставин на додаток до ваших внутрішніх сил. Кропіткої праці та наполегливості недостатньо — тому вони досліджують важливість грошей, інтелекту, місця, освіти, досвіду, статусу та удачі на шляху до успіху. Книга допоможе вам поглянути на себе та знайти інгредієнти, про які ви навіть не підозрювали, щоб досягти успіху у нещадному світі бізнесу, — від створення вашої компанії до отримання підтримки, збору коштів та хакінгу зростання.

9. «Хороші аргументи: як дебати вчать нас слухати та бути почутими» (Бо Сео)

Good Arguments: How Debate Teaches Us to Listen and Be Heard by Bo Seo

Бо Сео (Bo Seo) відправляє читачів у захоплюючу інтелектуальну подорож по ексцентричній та блискучій субкультурі конкурентних дебатів, зачіпаючи все — від радикальної політики Малколма Ікса до штучного інтелекту.

У своїй книзі Сео доводить, що сумлінні дебати не тільки не є джерелом конфліктів, але й можуть збагатити наше повсякденне життя. Дійсно, ці вагомі аргументи необхідні для процвітання демократії та важливіші, ніж будь-коли, у часи, коли навколо панує недобросовісність.

10. «Мистецтво оповідання: залучайте свою аудиторію, покращуйте свою організацію та діліться своїм меседжем за допомогою сторітелінгу» (Стівен Джеймс, Том Моррісі)

The Art of the Tale: Engage Your Audience, Elevate Your Organization, and Share Your Message Through Storytelling by Steven James and Tom Morrisey

Розкрийте потенціал сторітелінгу, щоб перетворити свої доповіді, промови та презентації — незалежно від того, чи є ваша авдиторія радою директорів, класом студентів чи приміщенням, повним нетерплячих слухачів. Кожен, незалежно від свого походження та освіти, може покращити свої здібності оповідача.

Але що таке історія? Як ви можете розповісти її так, щоб захопити та поінформувати ваших слухачів? Здійсніть подорож до ключів чудового сторітелінгу із двома найкращими експертами з презентації історій і написання промов.

У «The Art of the Tale» експерти-оповідачі Стівен Джеймс (Steven James) і Том Моррісі (Tom Morrisey) об’єднуються та використовують свій життєвий досвід, щоб показати вам, як готувати зіркові презентації, розповідати історії у свій власний унікальний спосіб, адаптувати ваш матеріал для різних груп слухачів та здобути впевненість у своїх ораторських здібностях.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)