РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 жовтня 2008 р.

Талант на вимогу

Talent on Demand

Книга Пітера Капеллі (Peter Capelli) "Талант на вимогу" (Talent on Demand) — це спроба показати всьому світові, що пошук, утримання та професійне зростання талановитих співробітників у будь-якій компанії виходить на перше місце і стає одним із найскладніших і, водночас, найважливіших викликів бізнесу. Багато хто звертається до практик управління талантами, які, разом зі зміною середовища, давно вже перестали працювати.

У сьогоднішньому непевному світі, менеджери більше не можуть прогнозувати потреби власного бізнесу і попит на таланти. У той же час відкритий ринок призводить до того, що у ланцюжку постачання талантів до вашого бізнесу можуть і будуть постійно виникати перебої. Традиційні інвестиції в управління талантами зазвичай виявляються невиправдано дорогими, особливо коли працівники, яких ви вирощували роками, покидають вашу компанію і переходять до конкурента.

У книзі "Талант на вимогу" Пітер Капеллі аналізує проблему талантів під абсолютно новим та несподіваним кутом зору. Він пропонує своїм читачам чотири нових принципи, відповідно до яких компанія може бути впевнена, що вона забезпечена всіма необхідними навичками.

Із книги ви дізнаєтесь, як:

  • дотримуватись балансу між розвитком внутрішніх талантів та наймом найкращих працівників ззовні;
  • підвищити точність ваших прогнозів щодо завтрашнього попиту на таланти;
  • максимізувати повернення інвестицій на таланти;
  • замінити для ваших співробітників зовнішній ринок, в якому вони легко можуть знайти собі кращого роботодавця, внутрішнім ринком, в якому вони зростатимуть та розвиватимуться як професіонали, не покидаючи стін вашої компанії.

Практична та проактивна — книга дає багато нових ідей та інструментів, які знадобляться кожному спеціалістові в галузі управління персоналом.

Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток

Відгуки

Смерек В.Я. (ГіперМудрець), smerekvitalik@rambler.ru
Тут от яка цікава ситуація виникає: Наші та й наші HR-професіонали не встигають за життям. А но посудіть самі: в компаніях ще не навчилися як слід керувати творчими особистостям ( а у нас і просто розумними), а вже пора освоїти науку управління талантами. Я навіть вам більше скажу зараз вже талантів замало і навіть мудреців. Адже в банках, що збанкрутували були ж присутні ці таланти, були навіть мудрі особистості. А вони все рівно збанкрутували. Значить вже потрібні компаніям ... ГіперМудреці. ГіперМудреці ? Так, ГіперМудреці ! ГіперМудреці ! ГіперМудреці ! ГіперМудреці ! ГіперМудреці! Хто вони такі і що вони можуть, про це ви скоро дізнаєтесь.
2008-10-21 17:14:11
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)