РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 квітня 2008 р.

Точка угоди

The Point of the Deal: How to Negotiate When Yes Is Not Enough

Чому так багато бізнес-угод, які на папері видаються просто ідеальними, закінчуються цілковитим провалом, як тільки їх починають втілювати у життя. Відповідь на це запитання спробували дати автори книги "Точка угоди" (The Point of the Deal) Денні Іртел (Danny Ertel) та Марк Гордон (Mark Gordon). Основною причиною провалів вони називають той факт, що власники бізнесу часто ставляться до підписання контракту як до кінцевої мети угоди, тоді як по суті це тільки перший крок на довгому та складному шляху до розвитку спільного бізнесу. У своїй книзі Денні та Марк пояснюють, яким чином слід проводити переговори, якщо "гравці" зацікавлені, щоб їхня угода принесла користь бізнесові, а не стала виключно "паперовим" рішенням.

Читачі знайдуть для себе дієві інструменти зміщення фокусу з "підписання угоди" на "здобуття цінності від угоди" та подальшого розвитку компанії, після того як "висохне чорнило".

Приваблює до книги і широкий набір прикладів із різних сфер, країн та напрямків бізнесу. Автори ілюструють, яким чином їхня методика може бути застосована у різноманітному бізнес-середовищі та в різних умовах, включаючи злиття, поглинання, спільні проекти, альянси, аутсорсинг, взаємодію між клієнтом та постачальником тощо.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 листопада 2018
Київ
Комплексне управління логістикою
28 листопада 2018
Київ
Фінанси для керівників та нефінансових менеджерів
29-30 листопада 2018
Київ
Робота з персоналом. Спецкурс для рестораторів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)