РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 серпня 2008 р.

Наближення

Zoom: The Global Race to Fuel the Car of the Future

"Нафта — це проблема. Машини — її рішення".

Ці два простих речення лежать в основі книги "Наближення" (Zoom: The Global Race to Fuel the Car of the Future). Саме вони вказують на майбутні трансформації в бізнесі та культурні зміни, які відбуваються просто перед нашими очима. Ми живемо у часи "великого пробудження", коли люди шукають достойну альтернативу газовим двигунам. Нафтові компанії, попри їхні мільярдні прибутки, можуть опинитися на межі вимирання, якщо не навчаться адаптуватися до вимог навколишнього середовища.

У своїй книзі Ієн Карсон та Віджей Вейзесваран (Iain Carson, Vijay Vaitheeswaran) наочно показують яким чином геополітичні та економічні сили спонукають до змін пов'язані між собою нафтову та автомобільну галузі.

Залучаючи потужний досвід попередніх років, а також публікуючи десятки досліджень та інтерв'ю з нафтовими магнатами та власниками автомобільних компаній, політичними лідерами та науковцями, Карсон і Вейзесваран пояснюють:

  • як Тойота стала найбільшим автомобільним виробником завдяки своїм інноваціям та високій результативності виробництва;
  • чому американські політики протягом стількох десятиліть так і не змогли вирішити проблеми в енергетичній галузі і чому реформи стають можливими сьогодні;
  • яким чином діятимуть нові революційні продукти, які базуються на водні, електриці, біо-топливі та цифрових технологіях.

Таким чином, книга "Наближення" пропонує чітку візію майбутнього в енергетичній та автомобільній галузях.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)