РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 жовтня 2008 р.

Нова ера інновацій

The New Age of Innovation

Прахалад (C.K. Prahalad) та Крішан (M.S. Krishnan) розглядають інновацію виключно через призму прибутку. Це своєрідний виклик традиційній моделі, розробленій раніше у книзі Прахалада "Багатство біля основи піраміди" (The Fortune at the Bottom of the Pyramid), яка показує, яким чином компанії, що використовують нові бізнес-моделі, можуть отримати прибуток навіть обслуговуючи найбідніші щаблі населення.

У своїй новій праці "The New Age of Innovation: Driving Cocreated Value Through Global Networks" автори ідентифікують глобальний "мегатренд", сфокусований на споживача, який повинен інформувати всі корпоративні підходи до інновацій. Компанії починають пристосовувати свої продукти та послуги до потреб кожного окремого споживача. Встановлюються дуже амбітні цілі, яких можливо досягнути тільки через залучення дуже значних коштів. Століття назад бізнес працював по-іншому — він намагався витратити якомога менше ресурсів, при цьому пропонуючи споживачеві задоволення тільки його базових потреб. Але зважаючи на нові інформаційні тенденції, які відкривають безліч можливостей та дозволяють споживачеві вимагати до себе особливої уваги, бізнес повинен еволюціонувати.

Сьогодні все може бути кастомізовано (налаштовано під потреби споживача). Скажімо, взуттєвий магазин, при бажанні клієнта, може навіть відсканувати його підошву, щоб підібрати ідеальний тип та розмір взуття. Інтернет-навчання дає змогу студентам самостійно обирати, що і коли вони вивчатимуть. І це стосується майже всіх сфер бізнесу.

Таке тонке налаштування кожного продукту та сервісу відкриває перед бізнесом нові грандіозні можливості. Але їх досягнення вимагає важкої і наполегливої роботи. І звісно ж — відкритості для інновацій.

Ті, хто прочитає цю книгу, отримають змогу познайомитись із новим підходом до інноваційних викликів та детальним аналізом шляхів їх досягнення.

Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)