РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 травня 2009 р.

Реальна «вартість» конкурентної переваги Китаю

The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage

У своїй книзі "Ціна Китаю: Реальна "вартість" китайської конкурентної переваги" (The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage) автор Олександра Харні (Alexandra Harney) показує нам ультрамодерний світ заводів та компаній, які працюють за всіма книжковими правилами і на які приводять іноземних інспекторів та клієнтів-бізнесменів. І, в той же час, вона порівнює цей світ із зовсім "негламурними" брудними приміщеннями фабрик, які знаходяться зовсім поруч, і в яких кипить реальна робота. Саме тут відбувається виробництво всіх продуктів і саме тут твориться багатостраждальний китайський товар, як тільки іноземні делегації повертаються на свою батьківщину.

На сторінках книги можна познайомитися з різними представниками китайського виробництва: починаючи з керівників незаконних вугільних шахт і закінчуючи найбільш низовими робочими, які втрачали кінцівки, працюючи в небезпечних умовах.

Харні обережно, але цілеспрямовано нищить іноземні стереотипи про бізнес у Китаї. Провідні світові компанії, які співпрацюють із китайськими виробниками, можуть навіть не здогадуватися, де і в яких умовах насправді створюється продукція, яку вони споживають. Не кажучи вже про абсолютну відсутність будь-яких натяків на корпоративну соціальну відповідальність.

Така поведінка китайських компаній цілком зрозуміла — вони хочуть і надалі створювати максимально дешеві продукти і таким чином заробляти все більше та більше. Бажання власників збагатитися тут повністю відповідає бажанню клієнтів отримати дешевий товар.

Ціль книги, за твердженням самої авторки: "Відкрити справжню вартість конкурентної переваги Китаю". Тобто ту вартість, яка вимірюється не лише грошима, а насамперед фізичним та психологічним здоров'ям самих працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)