РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 травня 2009 р.

Реальна «вартість» конкурентної переваги Китаю

The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage

У своїй книзі "Ціна Китаю: Реальна "вартість" китайської конкурентної переваги" (The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage) автор Олександра Харні (Alexandra Harney) показує нам ультрамодерний світ заводів та компаній, які працюють за всіма книжковими правилами і на які приводять іноземних інспекторів та клієнтів-бізнесменів. І, в той же час, вона порівнює цей світ із зовсім "негламурними" брудними приміщеннями фабрик, які знаходяться зовсім поруч, і в яких кипить реальна робота. Саме тут відбувається виробництво всіх продуктів і саме тут твориться багатостраждальний китайський товар, як тільки іноземні делегації повертаються на свою батьківщину.

На сторінках книги можна познайомитися з різними представниками китайського виробництва: починаючи з керівників незаконних вугільних шахт і закінчуючи найбільш низовими робочими, які втрачали кінцівки, працюючи в небезпечних умовах.

Харні обережно, але цілеспрямовано нищить іноземні стереотипи про бізнес у Китаї. Провідні світові компанії, які співпрацюють із китайськими виробниками, можуть навіть не здогадуватися, де і в яких умовах насправді створюється продукція, яку вони споживають. Не кажучи вже про абсолютну відсутність будь-яких натяків на корпоративну соціальну відповідальність.

Така поведінка китайських компаній цілком зрозуміла — вони хочуть і надалі створювати максимально дешеві продукти і таким чином заробляти все більше та більше. Бажання власників збагатитися тут повністю відповідає бажанню клієнтів отримати дешевий товар.

Ціль книги, за твердженням самої авторки: "Відкрити справжню вартість конкурентної переваги Китаю". Тобто ту вартість, яка вимірюється не лише грошима, а насамперед фізичним та психологічним здоров'ям самих працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)