РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 травня 2009 р.

Реальна «вартість» конкурентної переваги Китаю

The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage

У своїй книзі "Ціна Китаю: Реальна "вартість" китайської конкурентної переваги" (The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage) автор Олександра Харні (Alexandra Harney) показує нам ультрамодерний світ заводів та компаній, які працюють за всіма книжковими правилами і на які приводять іноземних інспекторів та клієнтів-бізнесменів. І, в той же час, вона порівнює цей світ із зовсім "негламурними" брудними приміщеннями фабрик, які знаходяться зовсім поруч, і в яких кипить реальна робота. Саме тут відбувається виробництво всіх продуктів і саме тут твориться багатостраждальний китайський товар, як тільки іноземні делегації повертаються на свою батьківщину.

На сторінках книги можна познайомитися з різними представниками китайського виробництва: починаючи з керівників незаконних вугільних шахт і закінчуючи найбільш низовими робочими, які втрачали кінцівки, працюючи в небезпечних умовах.

Харні обережно, але цілеспрямовано нищить іноземні стереотипи про бізнес у Китаї. Провідні світові компанії, які співпрацюють із китайськими виробниками, можуть навіть не здогадуватися, де і в яких умовах насправді створюється продукція, яку вони споживають. Не кажучи вже про абсолютну відсутність будь-яких натяків на корпоративну соціальну відповідальність.

Така поведінка китайських компаній цілком зрозуміла — вони хочуть і надалі створювати максимально дешеві продукти і таким чином заробляти все більше та більше. Бажання власників збагатитися тут повністю відповідає бажанню клієнтів отримати дешевий товар.

Ціль книги, за твердженням самої авторки: "Відкрити справжню вартість конкурентної переваги Китаю". Тобто ту вартість, яка вимірюється не лише грошима, а насамперед фізичним та психологічним здоров'ям самих працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за фактиТоргівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)