РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 листопада 2008 р.

Інтелігентний підхід до скорочення витрат

Driving Down Cost: How to Manage and Cut Costs-Intelligently

Скорочення витрат у компанії зазвичай асоціюється із не найприємнішими видами діяльності. Наприклад такими, як звільнення частини персоналу. Але зважаючи на скрутне економічне становище — надзвичайно необхідними. У книзі "Скорочення витрат: Як інтелігентно управляти економією" (Driving Down Cost: How to Manage and Cut Costs-Intelligently) Ендрю Вайлмен (Andrew Wileman), колишній консультант Booz Allen Hamilton та Boston Consulting Group, а також журналіст видання Management Today, ділиться практичними порадами для компаній, які потерпають від кризи.

Управління витратами, на думку Вайлмена, це процес, який повинен відбуватися не тільки під час кризи, але й взагалі завжди. Звісно, криза допомагає менеджерам сфокусуватися, адже вони починають розумітися, що якщо не візьмуться за діло просто зараз, то цілком можливо, що такого шансу у них більше ніколи не буде. А одним із найбільш "ненажерливих" центрів витрат частенько виявляється саме персонал. І що більший у компанії штат — то більша ймовірність, що у ньому "переховуються" низькоефективні співробітники.

Вайлмен пропонує безліч несподіваних і цікавих способів більш ефективного використання наявного персоналу. І хоча його не можна назвати "жорстким" — все ж він підтримує модель, вперше застосовану у General Electric, яка передбачала, що 10% найслабших працівників щорічно покидають компанію. "Це підвищує мотивацію тих, хто залишився", — переконаний Вайлмен.

Можливості економії можна знайти практично всюди. Про деякі з них знає кожна компанія, але не кожна ефективно їх застосовує: йдеться і про азійський аутсорсінг, і про субконтакти, і про ощадне виробництво тощо.

Особливо корисною книга буде для менеджерів невеликих компаній, які не мають коштів для найму професійних консультантів. Вайлмен ділиться практичними порадами, максимально просто викладає складну бізнес-теорію, турбується про те, щоб стиль книги був легким і невимушеним, а читати її було цікаво.

Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)