РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 лютого 2009 р.

Завжди в мережі: Еволюціонізуюча екосистема

Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control

Книга "Завжди в мережі: Реклама, маркетинг та медіа в еру споживацького конторолю" (Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control), написана партнером Booz & Company Крістофером Волмером (Christopher Vollmer), покликана допомогти маркетологам, рекламним агенціям та медійним компаніям зрозуміти глибинний контекст ери споживацького контролю. Починаючи від роздріблення медійних каналів і закінчуючи розвитком нових метрик вимірювання рекламної ефективності.

Книга стала своєрідним тривожним дзвіночком для тисяч компаній, які до сих пір потребують розуміння того, яким чином працюють цифрові медіа. У ній все чесно — адже ставки надзвичайно високі.

У розділі, присвяченому традиційним рекламним агенціям, переважна більшість з яких до сих пір вважає, що хороша реклама — це креативний 30-секундний ролик на телебаченні, автор цитує слова Джері де Варда (Jerri DeVard), колишнього віце-президента з питань маркетингу та бренд-менеджменту у Verizon: "Рекламні агенції еволюціонізують надзвичайно повільно. Вони хапаються за минуле і намагаються раціоналізувати його".

В іншій частині він стверджує: "Маркетологи більше ніколи не зможуть керувати думкою та свідомістю споживачів так, як це було колись. Але отримавши доступ до велетенської бази інформації про споживачів та навчившись аналізувати її, вони зможуть стати партнерами зі споживачами".

Книга "Завжди в мережі" настільки переповнена корисною інформацією та порадами щодо трансформації маркетингової діяльності, що для вбирання цієї інформації вам швидш за все доведеться читати її двічі або навіть тричі. Автор намагається доторкнутися буквально до кожної "гарячої" теми, включаючи і суперечливе питання ефективності кожного із можливих різновидів реклами, а також зростання впливу високотехнологічних компаній, таких як Google, Yahoo та Microsoft — на рекламний бізнес.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)