РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 жовтня 2009 р.

Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих фінансових результатів

Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance

Чи приносить вам гроші клієнтський досвід ваших споживачів? А може навпаки — вимагає великих витрат? Чи можете ви дати відповідь на ці запитання?

Як ланцюжок кісток доміно, які падають, коли ви штовхаєте одну з них, ваші щоденні дії всередині організації також є взаємопов'язаними і, якщо правильно налаштувати зв'язки між ними, можуть виявитися надзвичайно ефективними та сприяти підвищенню фінансової результативності цілої компанії. Визначення ключового споживача, як і визначення місця для першої кістки доміно, здатне забезпечити логіку всього ланцюжка. Компанії, які навчились правильно працювати зі своїм ключовим споживачем показують найвище зростання результативності, продуктивності та стабільності.

Книга Лінди Айленд (Linda Ireland) "Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих результатів" (Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance) розповідає про те, яким чином працюють зв'язки між досвідом клієнта та управлінням і фінансовими результатами компанії. Цей чудовий посібник переповнений практичними вправами, робочими перевіреними принципами для визначення ключового клієнта, досвіду, яким компанія хоче його забезпечити, а також перетворення цих принципів на дієву стратегію, яка вестиме до цілком вимірюваних фінансових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)