РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 жовтня 2009 р.

Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих фінансових результатів

Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance

Чи приносить вам гроші клієнтський досвід ваших споживачів? А може навпаки — вимагає великих витрат? Чи можете ви дати відповідь на ці запитання?

Як ланцюжок кісток доміно, які падають, коли ви штовхаєте одну з них, ваші щоденні дії всередині організації також є взаємопов'язаними і, якщо правильно налаштувати зв'язки між ними, можуть виявитися надзвичайно ефективними та сприяти підвищенню фінансової результативності цілої компанії. Визначення ключового споживача, як і визначення місця для першої кістки доміно, здатне забезпечити логіку всього ланцюжка. Компанії, які навчились правильно працювати зі своїм ключовим споживачем показують найвище зростання результативності, продуктивності та стабільності.

Книга Лінди Айленд (Linda Ireland) "Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих результатів" (Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance) розповідає про те, яким чином працюють зв'язки між досвідом клієнта та управлінням і фінансовими результатами компанії. Цей чудовий посібник переповнений практичними вправами, робочими перевіреними принципами для визначення ключового клієнта, досвіду, яким компанія хоче його забезпечити, а також перетворення цих принципів на дієву стратегію, яка вестиме до цілком вимірюваних фінансових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)