РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 жовтня 2009 р.

Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих фінансових результатів

Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance

Чи приносить вам гроші клієнтський досвід ваших споживачів? А може навпаки — вимагає великих витрат? Чи можете ви дати відповідь на ці запитання?

Як ланцюжок кісток доміно, які падають, коли ви штовхаєте одну з них, ваші щоденні дії всередині організації також є взаємопов'язаними і, якщо правильно налаштувати зв'язки між ними, можуть виявитися надзвичайно ефективними та сприяти підвищенню фінансової результативності цілої компанії. Визначення ключового споживача, як і визначення місця для першої кістки доміно, здатне забезпечити логіку всього ланцюжка. Компанії, які навчились правильно працювати зі своїм ключовим споживачем показують найвище зростання результативності, продуктивності та стабільності.

Книга Лінди Айленд (Linda Ireland) "Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих результатів" (Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance) розповідає про те, яким чином працюють зв'язки між досвідом клієнта та управлінням і фінансовими результатами компанії. Цей чудовий посібник переповнений практичними вправами, робочими перевіреними принципами для визначення ключового клієнта, досвіду, яким компанія хоче його забезпечити, а також перетворення цих принципів на дієву стратегію, яка вестиме до цілком вимірюваних фінансових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)