Розробка стратегії і плана розвитку бізнесу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 жовтня 2009 р.

Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих фінансових результатів

Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance

Чи приносить вам гроші клієнтський досвід ваших споживачів? А може навпаки — вимагає великих витрат? Чи можете ви дати відповідь на ці запитання?

Як ланцюжок кісток доміно, які падають, коли ви штовхаєте одну з них, ваші щоденні дії всередині організації також є взаємопов'язаними і, якщо правильно налаштувати зв'язки між ними, можуть виявитися надзвичайно ефективними та сприяти підвищенню фінансової результативності цілої компанії. Визначення ключового споживача, як і визначення місця для першої кістки доміно, здатне забезпечити логіку всього ланцюжка. Компанії, які навчились правильно працювати зі своїм ключовим споживачем показують найвище зростання результативності, продуктивності та стабільності.

Книга Лінди Айленд (Linda Ireland) "Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих результатів" (Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance) розповідає про те, яким чином працюють зв'язки між досвідом клієнта та управлінням і фінансовими результатами компанії. Цей чудовий посібник переповнений практичними вправами, робочими перевіреними принципами для визначення ключового клієнта, досвіду, яким компанія хоче його забезпечити, а також перетворення цих принципів на дієву стратегію, яка вестиме до цілком вимірюваних фінансових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Образование против талантаОбразование против таланта


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)