РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 грудня 2010 р.

Трансформація «токсичних» лідерів

Transforming Toxic Leaders

Іноді ваша організація чи дехто з її ключових лідерів можуть виявится "токсичними". Організаційні процеси та функції, які завжди були здоровими та продуктивними, стають неефективними і руйнуються. У книзі "Трансформація «токсичних» лідерів" (Transforming Toxic Leaders) автор Алан Голдман (Alan Goldman) пропонує детальний огляд подібних ситуацій та розповідає, яким чином можна їх уникнути.

Голдман пропонує переконливий діагностичний підхід до подібних організацій. Він ілюструє свої відкриття та рекомендації з допомогою семи проблемних ситуацій, у яких сам брав участь як консультант та коуч. Він демонструє, яким чином у цих проблемних ситуаціях виникають непорозуміння, пов'язане з токсичністю.

Сама по собі токсичність лідерів може жодним чином не проявлятися протягом доволі тривалого часу. Втім, це ще зовсім не означає, що у них все гаразд. Певні проблеми, які зрештою призводять до вибуху, можуть накопичуватися всередині аж до того часу, поки лідер нарешті не починає демонструвати їх. Ззовні це може виглядати, ніби він раптово "вибухнув" ні з того ні з сього.

Основна ідея книги — необхідність детального аналізу того, що насправді відбувається в організації. Основна ціль — знайти нові можливості замість того, щоб нарощувати токсичність, яка обов'язково зростатиме, якщо нічого не змінювати. Голдман критикує деякі традиційні наставницькі та консалтингові практики та пропонує підходи, які вважає найбільш здоровими та продуктивними.

Токсичність, на думку автора, часто представляє корпоративне середовище, вражене демагогією, кризою, недовірою між співробітниками, пост-травматичним стресом, вигоранням та емоційними травмами. "Детоксикація" зазвичай передбачає залучення консультанта, знайомого як з психологічними, так і з культурними аспектами роботи в компанії, який може сприяти співробітнитцтву та трансформації.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)