ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 грудня 2010 р.

Трансформація «токсичних» лідерів

Transforming Toxic Leaders

Іноді ваша організація чи дехто з її ключових лідерів можуть виявится "токсичними". Організаційні процеси та функції, які завжди були здоровими та продуктивними, стають неефективними і руйнуються. У книзі "Трансформація «токсичних» лідерів" (Transforming Toxic Leaders) автор Алан Голдман (Alan Goldman) пропонує детальний огляд подібних ситуацій та розповідає, яким чином можна їх уникнути.

Голдман пропонує переконливий діагностичний підхід до подібних організацій. Він ілюструє свої відкриття та рекомендації з допомогою семи проблемних ситуацій, у яких сам брав участь як консультант та коуч. Він демонструє, яким чином у цих проблемних ситуаціях виникають непорозуміння, пов'язане з токсичністю.

Сама по собі токсичність лідерів може жодним чином не проявлятися протягом доволі тривалого часу. Втім, це ще зовсім не означає, що у них все гаразд. Певні проблеми, які зрештою призводять до вибуху, можуть накопичуватися всередині аж до того часу, поки лідер нарешті не починає демонструвати їх. Ззовні це може виглядати, ніби він раптово "вибухнув" ні з того ні з сього.

Основна ідея книги — необхідність детального аналізу того, що насправді відбувається в організації. Основна ціль — знайти нові можливості замість того, щоб нарощувати токсичність, яка обов'язково зростатиме, якщо нічого не змінювати. Голдман критикує деякі традиційні наставницькі та консалтингові практики та пропонує підходи, які вважає найбільш здоровими та продуктивними.

Токсичність, на думку автора, часто представляє корпоративне середовище, вражене демагогією, кризою, недовірою між співробітниками, пост-травматичним стресом, вигоранням та емоційними травмами. "Детоксикація" зазвичай передбачає залучення консультанта, знайомого як з психологічними, так і з культурними аспектами роботи в компанії, який може сприяти співробітнитцтву та трансформації.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Тайм-менеджментТайм-менеджмент


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)