ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 листопада 2009 р.

Військові ігри в бізнес: Як захистити корпоративну цінність

Business Wargaming: Securing Corporate Value

Консолідація галузі, злиття, зміна бізнес-моделей та виникнення нових загроз — все це вимагає оновленого розуміння менеджерами складних ситуацій, оцінки ризиків та можливостей, а також вміння швидко і якісно приймати рішення. Яким же чином топ-менеджери можуть ефективно справлятися з цими завданнями, якщо вони зазвичай зайняті новими сценаріями брендів? Одним із можливих рішень можуть бути військові ігри в бізнес.

Деніел Оресек (Daniel Oriesek) та Ян Олівер Шварц (Jan Oliver Schwarz), автори книги "Військові ігри в бізнес: Як захистити корпоративну цінність" (Business Wargaming: Securing Corporate Value), пропонують поглянути на військові бізнес-ігри як новий інструмент, який дозволяє детальніше проаналізувати анатомію факторів успішності типової воєнної битви. Автори пояснюють, як і коли військова гра може бути застосована для тестування стратегії, планування та підготовки до кризи, управління змінами та підвищення здатності компанії адаптуватися до майбутніх змін.

Розробка уявних, але від того не менш точних сценаріїв, а також тестування їх проти найрозумніших опонентів, які намагаються відшукати "слабкі місця" у вашій стратегії, дозволяють компанії розробити набагато кращий план подальших дій, при цьому не змушуючи робити непоправних помилок в реальності. Військові симуляції дозволяють розглянути ситуацію у вашому бізнесі надзвичайно детально, але вони також вимагають значних витрат часу та ресурсів.

Книга "Військові ігри в бізнес" дозволить оцінити потенційну корисність техніки для вашої власної організації.

Ярослав Федорак, за матеріалами A.T. Kearney.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)