РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 січня 2010 р.

Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися

Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening

Лідерство — це не обов'язково вроджений дар. Йому можна начитися. Але найбільш відомі лідери, яких поважають у всьому світі, досягають цього не завдяки підручникам. Вони володіють особливим відчуттям дуже особистої цілі.

Роджер Ніренберг (Roger Nierenberg) у своїй книзі "Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися" (Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening) порівнює лідера з диригентом, пояснюючи, яким чином можна виробити відчуття цілі, так необхідне лідерам. При чому робить він це настільки майстерно, що кожен читач може інтерпретувати історію по-своєму. У книзі ви не знайдете звичних для такого жанру переліків та списків.

Використовуючи метафору диригента та оркестру, автор досягає кристалізації надзвичайно важливих деталей: починаючи з міжособистісних навичок комунікації і закінчуючи вмінням слухати (фізично та інтуїтивно).

Ніренберг пропонує людям придивитися до поведінки симфонічного оркестру. Постежити за тим, як диригент та музиканти вирішують "проблеми" разом. Він переконаний, що в бізнесі відбувається щось дуже подібне, тільки в ролі диригента тут виступає лідер.

Ось лише кілька спільних рис між лідером та диригентом:

  • диригент ніколи не займається мікроменеджментом і завжди спонукає інших приймати свої власні рішення. Існує велика різниця між диригуванням та намаганням грати відразу на всіх інструментах;
  • диригент допомагає людям відчути, що вони творять щось більше, ніж їхня окремо взята партія;
  • диригент керує завдяки вмінню слухати. Не існує глухих диригентів.

По-справжньому великі лідери діють так само — намагаючись досягнути повної гармонії зі своїми підлеглими та колегами і вести організацію до світлої мети.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 жовтня — 30 листопада 2020
Онлайн-курс
Управлінський облік. Фінанси. Бюджетування
3 листопада 2020
Київ
KPI-Мотивація. Побудова системи оплати за результатом
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)