РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 січня 2010 р.

Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися

Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening

Лідерство — це не обов'язково вроджений дар. Йому можна начитися. Але найбільш відомі лідери, яких поважають у всьому світі, досягають цього не завдяки підручникам. Вони володіють особливим відчуттям дуже особистої цілі.

Роджер Ніренберг (Roger Nierenberg) у своїй книзі "Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися" (Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening) порівнює лідера з диригентом, пояснюючи, яким чином можна виробити відчуття цілі, так необхідне лідерам. При чому робить він це настільки майстерно, що кожен читач може інтерпретувати історію по-своєму. У книзі ви не знайдете звичних для такого жанру переліків та списків.

Використовуючи метафору диригента та оркестру, автор досягає кристалізації надзвичайно важливих деталей: починаючи з міжособистісних навичок комунікації і закінчуючи вмінням слухати (фізично та інтуїтивно).

Ніренберг пропонує людям придивитися до поведінки симфонічного оркестру. Постежити за тим, як диригент та музиканти вирішують "проблеми" разом. Він переконаний, що в бізнесі відбувається щось дуже подібне, тільки в ролі диригента тут виступає лідер.

Ось лише кілька спільних рис між лідером та диригентом:

  • диригент ніколи не займається мікроменеджментом і завжди спонукає інших приймати свої власні рішення. Існує велика різниця між диригуванням та намаганням грати відразу на всіх інструментах;
  • диригент допомагає людям відчути, що вони творять щось більше, ніж їхня окремо взята партія;
  • диригент керує завдяки вмінню слухати. Не існує глухих диригентів.

По-справжньому великі лідери діють так само — намагаючись досягнути повної гармонії зі своїми підлеглими та колегами і вести організацію до світлої мети.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)