РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 січня 2010 р.

Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися

Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening

Лідерство — це не обов'язково вроджений дар. Йому можна начитися. Але найбільш відомі лідери, яких поважають у всьому світі, досягають цього не завдяки підручникам. Вони володіють особливим відчуттям дуже особистої цілі.

Роджер Ніренберг (Roger Nierenberg) у своїй книзі "Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися" (Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening) порівнює лідера з диригентом, пояснюючи, яким чином можна виробити відчуття цілі, так необхідне лідерам. При чому робить він це настільки майстерно, що кожен читач може інтерпретувати історію по-своєму. У книзі ви не знайдете звичних для такого жанру переліків та списків.

Використовуючи метафору диригента та оркестру, автор досягає кристалізації надзвичайно важливих деталей: починаючи з міжособистісних навичок комунікації і закінчуючи вмінням слухати (фізично та інтуїтивно).

Ніренберг пропонує людям придивитися до поведінки симфонічного оркестру. Постежити за тим, як диригент та музиканти вирішують "проблеми" разом. Він переконаний, що в бізнесі відбувається щось дуже подібне, тільки в ролі диригента тут виступає лідер.

Ось лише кілька спільних рис між лідером та диригентом:

  • диригент ніколи не займається мікроменеджментом і завжди спонукає інших приймати свої власні рішення. Існує велика різниця між диригуванням та намаганням грати відразу на всіх інструментах;
  • диригент допомагає людям відчути, що вони творять щось більше, ніж їхня окремо взята партія;
  • диригент керує завдяки вмінню слухати. Не існує глухих диригентів.

По-справжньому великі лідери діють так само — намагаючись досягнути повної гармонії зі своїми підлеглими та колегами і вести організацію до світлої мети.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
4 березня 2020
Київ
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
5-6 березня 2020
Київ
Сучасні технології ціноутворення в ритейлі
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)