РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 січня 2010 р.

Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися

Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening

Лідерство — це не обов'язково вроджений дар. Йому можна начитися. Але найбільш відомі лідери, яких поважають у всьому світі, досягають цього не завдяки підручникам. Вони володіють особливим відчуттям дуже особистої цілі.

Роджер Ніренберг (Roger Nierenberg) у своїй книзі "Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися" (Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening) порівнює лідера з диригентом, пояснюючи, яким чином можна виробити відчуття цілі, так необхідне лідерам. При чому робить він це настільки майстерно, що кожен читач може інтерпретувати історію по-своєму. У книзі ви не знайдете звичних для такого жанру переліків та списків.

Використовуючи метафору диригента та оркестру, автор досягає кристалізації надзвичайно важливих деталей: починаючи з міжособистісних навичок комунікації і закінчуючи вмінням слухати (фізично та інтуїтивно).

Ніренберг пропонує людям придивитися до поведінки симфонічного оркестру. Постежити за тим, як диригент та музиканти вирішують "проблеми" разом. Він переконаний, що в бізнесі відбувається щось дуже подібне, тільки в ролі диригента тут виступає лідер.

Ось лише кілька спільних рис між лідером та диригентом:

  • диригент ніколи не займається мікроменеджментом і завжди спонукає інших приймати свої власні рішення. Існує велика різниця між диригуванням та намаганням грати відразу на всіх інструментах;
  • диригент допомагає людям відчути, що вони творять щось більше, ніж їхня окремо взята партія;
  • диригент керує завдяки вмінню слухати. Не існує глухих диригентів.

По-справжньому великі лідери діють так само — намагаючись досягнути повної гармонії зі своїми підлеглими та колегами і вести організацію до світлої мети.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Мастерство общения. Как найти общий язык с кем угодноМастерство общения. Как найти общий язык с кем угодно
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)