РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 січня 2010 р.

Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися

Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening

Лідерство — це не обов'язково вроджений дар. Йому можна начитися. Але найбільш відомі лідери, яких поважають у всьому світі, досягають цього не завдяки підручникам. Вони володіють особливим відчуттям дуже особистої цілі.

Роджер Ніренберг (Roger Nierenberg) у своїй книзі "Диригент. Несподівана історія про лідерство як вміння прислухатися" (Maestro. A Surprising Story about Leading by Listening) порівнює лідера з диригентом, пояснюючи, яким чином можна виробити відчуття цілі, так необхідне лідерам. При чому робить він це настільки майстерно, що кожен читач може інтерпретувати історію по-своєму. У книзі ви не знайдете звичних для такого жанру переліків та списків.

Використовуючи метафору диригента та оркестру, автор досягає кристалізації надзвичайно важливих деталей: починаючи з міжособистісних навичок комунікації і закінчуючи вмінням слухати (фізично та інтуїтивно).

Ніренберг пропонує людям придивитися до поведінки симфонічного оркестру. Постежити за тим, як диригент та музиканти вирішують "проблеми" разом. Він переконаний, що в бізнесі відбувається щось дуже подібне, тільки в ролі диригента тут виступає лідер.

Ось лише кілька спільних рис між лідером та диригентом:

  • диригент ніколи не займається мікроменеджментом і завжди спонукає інших приймати свої власні рішення. Існує велика різниця між диригуванням та намаганням грати відразу на всіх інструментах;
  • диригент допомагає людям відчути, що вони творять щось більше, ніж їхня окремо взята партія;
  • диригент керує завдяки вмінню слухати. Не існує глухих диригентів.

По-справжньому великі лідери діють так само — намагаючись досягнути повної гармонії зі своїми підлеглими та колегами і вести організацію до світлої мети.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30-31 травня 2018
Київ
Управління проектами (Олег Андрієнко)
30 травня 2018
Київ
Побудова системи оплати за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
6-7 червня 2018
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Как работать на идиота? Руководство по выживаниюКак работать на идиота? Руководство по выживанию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)