РЕЦЕНЗІЇ | Книга 31 травня 2011 р.

Важливі розмови

Rainmaking Conversations

Майк Шульц (Mike Schultz) та Джон Доер (John Doerr), співзасновники компанії RAIN Group, нещодавно опублікували свою другу книгу "Важливі розмови: Вплив, переконання та продажі в будь-якій ситуації" (Rainmaking Conversations: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation).

Основна ідея книги полягає в тому, що рішення, яке приймають клієнти щодо купівлі тих чи інших продуктів, переважно базуються на якості переговорів з продавцями. Більшість продавців розуміють цю ідею, але Шульц та Доер проливають нове світло на те, яким чином все що ми говоримо чи робимо наближає нас (або навпаки — віддаляє) до найважливішої "продажної" розмови. У книзі знайдемо дієві стратегічні і тактичні поради, які допоможуть здійснити продаж.

Практичний підхід — це, вочевидь, найсильніший бік книги. Тут є інформація і про те, як здійснювати продажі по телефону, як підготуватися до важливої зусрічі та як діагностувати потенційні проблеми з клієнтами. Але перше, про що говорять автори — це мотивація самого продавця — його бажання стати людиною, яка здійснює продажі. Основна ідея — ви сам є ключем до власної успішності, як продавця. І автори "Важливих розмов" пропонують всі необхідні інструменти для того, щоб полегшити процес вашого становлення.

"Важливі розмови" включають цікаві розділи про роль впливовості на перебіг процесу продажу і пояснюють, як досягнути такого впливу на клієнтів. Шульц та Доер також пропонують власні напрацювання щодо боротьби з запереченнями споживачім.

Ще однією перевагою, про яку також варто згадати, є правильна організація книги: по суті — це ідеальна комбінація цінних переліків, таблиць та текстових пояснень. Це книга, яку можна як "просканувати", так і прочитати від першої до останньої сторінки. А іноді вам потрібно просто "нагадування" перед зустріччю з клієнтом — тоді ви можете використати книгу як швидкий посібник.

Ярослав Федорак, за матеріалами Consult This.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)