РЕЦЕНЗІЇ | Книга 31 травня 2011 р.

Важливі розмови

Rainmaking Conversations

Майк Шульц (Mike Schultz) та Джон Доер (John Doerr), співзасновники компанії RAIN Group, нещодавно опублікували свою другу книгу "Важливі розмови: Вплив, переконання та продажі в будь-якій ситуації" (Rainmaking Conversations: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation).

Основна ідея книги полягає в тому, що рішення, яке приймають клієнти щодо купівлі тих чи інших продуктів, переважно базуються на якості переговорів з продавцями. Більшість продавців розуміють цю ідею, але Шульц та Доер проливають нове світло на те, яким чином все що ми говоримо чи робимо наближає нас (або навпаки — віддаляє) до найважливішої "продажної" розмови. У книзі знайдемо дієві стратегічні і тактичні поради, які допоможуть здійснити продаж.

Практичний підхід — це, вочевидь, найсильніший бік книги. Тут є інформація і про те, як здійснювати продажі по телефону, як підготуватися до важливої зусрічі та як діагностувати потенційні проблеми з клієнтами. Але перше, про що говорять автори — це мотивація самого продавця — його бажання стати людиною, яка здійснює продажі. Основна ідея — ви сам є ключем до власної успішності, як продавця. І автори "Важливих розмов" пропонують всі необхідні інструменти для того, щоб полегшити процес вашого становлення.

"Важливі розмови" включають цікаві розділи про роль впливовості на перебіг процесу продажу і пояснюють, як досягнути такого впливу на клієнтів. Шульц та Доер також пропонують власні напрацювання щодо боротьби з запереченнями споживачім.

Ще однією перевагою, про яку також варто згадати, є правильна організація книги: по суті — це ідеальна комбінація цінних переліків, таблиць та текстових пояснень. Це книга, яку можна як "просканувати", так і прочитати від першої до останньої сторінки. А іноді вам потрібно просто "нагадування" перед зустріччю з клієнтом — тоді ви можете використати книгу як швидкий посібник.

Ярослав Федорак, за матеріалами Consult This.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)