ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 31 травня 2011 р.

Важливі розмови

Rainmaking Conversations

Майк Шульц (Mike Schultz) та Джон Доер (John Doerr), співзасновники компанії RAIN Group, нещодавно опублікували свою другу книгу "Важливі розмови: Вплив, переконання та продажі в будь-якій ситуації" (Rainmaking Conversations: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation).

Основна ідея книги полягає в тому, що рішення, яке приймають клієнти щодо купівлі тих чи інших продуктів, переважно базуються на якості переговорів з продавцями. Більшість продавців розуміють цю ідею, але Шульц та Доер проливають нове світло на те, яким чином все що ми говоримо чи робимо наближає нас (або навпаки — віддаляє) до найважливішої "продажної" розмови. У книзі знайдемо дієві стратегічні і тактичні поради, які допоможуть здійснити продаж.

Практичний підхід — це, вочевидь, найсильніший бік книги. Тут є інформація і про те, як здійснювати продажі по телефону, як підготуватися до важливої зусрічі та як діагностувати потенційні проблеми з клієнтами. Але перше, про що говорять автори — це мотивація самого продавця — його бажання стати людиною, яка здійснює продажі. Основна ідея — ви сам є ключем до власної успішності, як продавця. І автори "Важливих розмов" пропонують всі необхідні інструменти для того, щоб полегшити процес вашого становлення.

"Важливі розмови" включають цікаві розділи про роль впливовості на перебіг процесу продажу і пояснюють, як досягнути такого впливу на клієнтів. Шульц та Доер також пропонують власні напрацювання щодо боротьби з запереченнями споживачім.

Ще однією перевагою, про яку також варто згадати, є правильна організація книги: по суті — це ідеальна комбінація цінних переліків, таблиць та текстових пояснень. Це книга, яку можна як "просканувати", так і прочитати від першої до останньої сторінки. А іноді вам потрібно просто "нагадування" перед зустріччю з клієнтом — тоді ви можете використати книгу як швидкий посібник.

Ярослав Федорак, за матеріалами Consult This.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Доведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектовДоведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектов
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)