РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 лютого 2010 р.

Агенти довіри: Як використати мережу для здобуття впливу,
покращення репутації та створення довіри

Trust Agents: Using the Web to Build Influence, Improve Reputation, and Earn Trust

Як підвищити ефективність свого бізнесу використовуючи силу соціальних інструментів в Інтернеті?

У книзі "Агенти довіри" (Trust Agents) два "ветерани" соціальних медіа показують та розповідають, яким чином соціальні мережі можуть стати в нагоді при створенні бренду, розширенні впливу, підвищенні репутації і звісно ж — яким чином це впливає на прибутки компанії. Люди, які вміють працювати в Інтернеті і мають вплив в онлайні, можуть керувати довірою, репутацією та стосунками, використовуючи соціальні медіа. І саме від них залежить, чи зростатиме бізнес та його вплив на інтернет-складову репутації.

У книзі наведені кейси про те, яким чином використовувалися соціальні інструменти для створення мереж впливу і яким чином можна використовувати ці мережі для зростання власного бізнесу. А оскільки саме довіра є ключовим аспектом створення репутації в онлайні — то людей, які працюють у цій сфері, називають "агентами довіри". І це ключові люди, які обов'язково потрібні вашій компанії.

Тож якщо ви дбаєте про власний бізнес і хочете досягнути успіху — вам обов'язково потрібно познайомитися із цією книгою і вже сьогодні почати працювати в напрямку створення довіри в Інтернеті та соціальних мережах з використанням "агентів довіри".

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)