РЕЦЕНЗІЇ | Книга 29 серпня 2012 р.

Кінець лідерства

The End of Leadership

Барбара Келерман (Barbara Kellerman), автор книги "Кінець лідерства" (The End of Leadership) має повне право бути розгніваною. У книзі відчувається її роздратування, коли вона говорить про лідерів, які привели організації до провалу та банкрутства. І йдеться не лише про такі знакові особистості, як Кен Лей (Ken Lay) чи Дональд Рамсфельд (Donald Rumsfeld), через неприйнятну поведінку яких компаніям довелося пережити найскладніші часи. Барбара згадує одне з опитувань, за даними якого лише 7% працівників довіряють своїм лідерам.

Одне з основних тверджень Келерман полягає в тому, що повне безладдя у сфері освіти заслуговує на звинувачення не меншою мірою, ніж люди, які привели свої компанії до провалу. "У сфері розвитку лідерів практично не існує метрик для оцінки", — відзначає Барбара. Іншими словами, ми не маємо анінайменшого уявлення, що працює, а що — ні, коли йдеться про освіту людей, які в результаті керують компаніями. Більше того, не існує методів оцінки навіть для того, що вважати ефективним лідерством (на відміну від, скажімо, оцінки ефективної фінансової діяльності).

При цьому внутрішні тренінги лідерства, які проводяться в компаніях, у більшості випадків виявляються марною витратою часу та коштів. Це ще гірше, ніж бізнес-школи. Келерман називає всього два винятки внутрішніх програм розвитку лідерства: General Electric та Goldman Sachs. Але потрібно пам'ятати, що ці програми проводяться найкращими експертами в бізнесі та підтримуються щедрими бюджетами.

Якщо ви все ще перебуваєте в полоні ілюзій щодо ефективного лідерства, вам однозначно варто прочитати книгу Барбари Келерман "Кінець лідерства" і ви почнете думати інакше.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)