РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 березня 2010 р.

Теорія U: Яким буде лідерство у майбутньому

Theory U: Leading from the Future as It Emerges

Першою була теорія X та Y (1960). Пізніше з'явилася теорія Z (1981). Ще через деякий час виникли теорія R (1994) та теорія Pi (2005). Тому книга Отто Шармера (Otto Sharmer) "Теорія U: Яким буде лідерство у майбутньому" (Theory U: Leading from the Future as It Emerges) привабила до себе неабияку увагу.

Описати нову книгу доволі складно, оскільки вона представляє абсолютно нову концепцію presencing (presence + sensing) (присутність + сприйняття). У першій частині розповідається про так звану "сліпу точку" — невидимий вимір, який є причиною всіх наших дій. У другій частині Шрамер розповідає про процес "U", наповнюючи його спів-ініціюванням, спів-сприйняттям, а також такими категоріями, як спів-творення та спів-еволюція. Про те, в яких ситуаціях може діяти U-процес, автор розповідає у наступних розділах книги. А у третій частині детально розповідається про нове поняття "presencing".

Книгу не можна назвати "легким читанням". Її часто доведеться "відкладати", по новому переосмислюючи щойно прочитане. Втім, у книзі є щось магічне. Можливо, це велетенський досвід Шрамера, який більше 10 років займався дослідженнями та провів інтерв'ю з більш ніж 150-ма практиками.

Навряд чи цей масивний 533-сторінковий том стане тією книгою, яку ви завжди носитимете з собою. Але більшість читачів, безперечно, дізнаються багато нового про себе та про організацію навколишнього світу після того, як прочитають цю книгу. І в першу чергу її можна рекомендувати людям бізнесу, які хочуть зрозуміти себе і час від часу не бояться ставити запитання: "Чому?"

Ярослав Федорак, за матеріалами сайту Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
МВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мираМВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мира


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)