РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 травня 2010 р.

Альтернатива найгіршим «найкращим» практикам сучасного бізнесу

Fierce Leadership: A Bold Alternative to the Worst "Best" Practices of Business Today

Попередня книга авторки Сьюзан Скотт (Susan Scott) "Енергійні розмови" (Fierce Conversations) стала своєрідним витвережуючим фактором для багатьох практиків бізнесу. Сьогодні ж вона запропонувала компаніям ще одну книгу, мета якої — розвіяти міфи та стереотипи щодо лідерства:
  • "Підтримуйте зворотній зв'язок"
  • "Наймайте розумних людей"
  • "Працівники повинні звітувати про зроблену роботу"

Всі ці та багато інших порад постійно звучать із вуст теоретиків бізнесу та бізнес-авторів. Але не варто сліпо їм довіряти, — переконана авторка та візіонер Сьюзан Скотт. Насправді ці мантри — попри постійне їх повторення, і здавалося б, цілковиту логічність — помилкові. І навіть гірше — вони коштують компаніям мільйони доларів, примушуючи найцінніших співробітників покидати компанію, а найприбутковіших клієнтів — користуватися послугами конкурентів. При цьому вони настільки глибоко вкарбовані у культуру багатьох організацій, що нікому навіть на думку не спадало поставити під сумнів їхню доречність. До сьогодні.

У книзі "Енергійне лідерство" (Fierce Leadership) Сьюзан навчає, як визначити найгірші "найкращі" практики у наших компаніях, використовуючи техніку, яка дозволяє визначити, які проблеми є у компанії, спостерігаючи за поведінкою та деякими характерними особливостями її співробітників. Тільки після такого дослідження можна почати думати про зміни.

Скотт пропонує нові та свіжі альтернативи шести так званим "найкращим" практикам, які використовують у сучасному бізнесі. Цю надзвичайно цікаву та корисну книгу варто прочитати всім менеджерам та лідерам, які все ще можуть зарадити проблемам, до яких рухається їхня організація, якщо вона живе за старими принципами.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 серпня 2020
Онлайн-курс
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
13 серпня 2020
Київ
Інновації. Впровадження змін
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)