ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 червня 2010 р.

Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють ефективні організації

The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win

За даними різних досліджень, всі ми працюємо з однієї причини — і цією причиною є не тільки гроші. Ця причина — значення. Завдяки нашій роботі ми шукаємо відчуття цілі, зв'язку, цінностей та надії. Саме звертаючись до значення нашої роботи, ми знаходимо додаткові сили у складні часи ти отримуємо особливе задоволення, коли справи йдуть добре. Саме ця проста але дуже важлива ідея лежить в основі книги відомих експертів з управління Дейва Ульріха та психолога Венді Ульріха "Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють ефективні організації" (The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win).

Автори провели бесіди з тисячами людей — починаючи з лінійних працівників і закінчуючи керівниками великих організацій — і визначили причину бажання працювати, яка стоїть за найбільш успішними кейсами.

Використовуючи модель "ефективної організації", автори дають відповідь на запитання "як" створювати значення та цінність для працівників. Вони навчають:

  • задавати правильні запитання, які підвищують ефективність;
  • розуміти потреби клієнтів та персоналу;
  • персоналізувати роботу, щоб краще мотивувати працівників;
  • розвивати свій бізнес у будь-яких економічних умовах.

Дотримуючиь покрокових порад Ульріхів, ви вийдете на шлях позитивних та стабільних змін. Адже працівники, які розуміють значення своєї роботи, зазвичай стають більш компетентними, мотивованими та готові докладати більших зусиль для досягнення цілей.

Окрім того, у книзі "Чому ми працюємо", можна знайти різноманітні списки, опитувальники та інші корисні інструменти, які допоможуть перейти від теорії до практики. Використовуючи доведені принципи ефективності, ви зможете скоординувати ваші потреби з бажаннями ваших роботодавців, підлеглих та клієнтів, а також створити візію, яка допоможе досягнути максимальної результативності компанії в цілому.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)