РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 червня 2010 р.

Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють ефективні організації

The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win

За даними різних досліджень, всі ми працюємо з однієї причини — і цією причиною є не тільки гроші. Ця причина — значення. Завдяки нашій роботі ми шукаємо відчуття цілі, зв'язку, цінностей та надії. Саме звертаючись до значення нашої роботи, ми знаходимо додаткові сили у складні часи ти отримуємо особливе задоволення, коли справи йдуть добре. Саме ця проста але дуже важлива ідея лежить в основі книги відомих експертів з управління Дейва Ульріха та психолога Венді Ульріха "Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють ефективні організації" (The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win).

Автори провели бесіди з тисячами людей — починаючи з лінійних працівників і закінчуючи керівниками великих організацій — і визначили причину бажання працювати, яка стоїть за найбільш успішними кейсами.

Використовуючи модель "ефективної організації", автори дають відповідь на запитання "як" створювати значення та цінність для працівників. Вони навчають:

  • задавати правильні запитання, які підвищують ефективність;
  • розуміти потреби клієнтів та персоналу;
  • персоналізувати роботу, щоб краще мотивувати працівників;
  • розвивати свій бізнес у будь-яких економічних умовах.

Дотримуючиь покрокових порад Ульріхів, ви вийдете на шлях позитивних та стабільних змін. Адже працівники, які розуміють значення своєї роботи, зазвичай стають більш компетентними, мотивованими та готові докладати більших зусиль для досягнення цілей.

Окрім того, у книзі "Чому ми працюємо", можна знайти різноманітні списки, опитувальники та інші корисні інструменти, які допоможуть перейти від теорії до практики. Використовуючи доведені принципи ефективності, ви зможете скоординувати ваші потреби з бажаннями ваших роботодавців, підлеглих та клієнтів, а також створити візію, яка допоможе досягнути максимальної результативності компанії в цілому.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)