РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 вересня 2010 р.

Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем

Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution

Бідність, якою б вона не була, завжди демонструє скупість одних людей до інших і виливається у змарновані життя, невикористаний потенціал, хвороби та ранню смерть. Не дивно, що багато експертів у різних галузях намагалися відшукати методи зменшення бідності. Втім, так само відомо, що жоден із них так і не став панацеєю від цього суспільного лиха.

Філіп Котлер (Philip Kotler) та Ненсі Лі (Nancy Lee) у своїй новій книзі "Геть від бідності: Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем" (Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution ) не заперечують попередніх методів, які використовувалися для боротьби з бідністю, натомість вони намагаються використати їх у концепції, яка довела свою ефективність у всіх сферах — маркетингу.

Використання маркетингового підходу, сегментації та намагання зрозуміти клієнта, на думку авторів, здатне максимізувати переваги різних інструментів боротьби з бідністю. Будь-яка людина, яка знається на маркетингу, зрозуміє концепції, викладені у книзі. Але, вочевидь, з використанням маркетингу для боротьби з соціальними проблемами вона зіткнеться вперше. Тому кожен, хто зацікавлений у боротьбі з бідністю в рамках соціальних програм, обов'язково повинен звернути увагу на цю книгу.

У світі справді є багато людей, яким не байдужі суспільні біди, але більше з них лише гучно кричать, намагаючись донести свою думку хоча б до когось. Тому використання маркетингових концепцій виглядає у цьому розрізі надзвичайно доречним — воно допоможе "продати" їхні ідеї набільш природнім способом.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 лютого 2019
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
26 лютого — 1 березня 2019
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
ПрокрастинаціяПрокрастинація


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)