РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 вересня 2010 р.

Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем

Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution

Бідність, якою б вона не була, завжди демонструє скупість одних людей до інших і виливається у змарновані життя, невикористаний потенціал, хвороби та ранню смерть. Не дивно, що багато експертів у різних галузях намагалися відшукати методи зменшення бідності. Втім, так само відомо, що жоден із них так і не став панацеєю від цього суспільного лиха.

Філіп Котлер (Philip Kotler) та Ненсі Лі (Nancy Lee) у своїй новій книзі "Геть від бідності: Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем" (Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution ) не заперечують попередніх методів, які використовувалися для боротьби з бідністю, натомість вони намагаються використати їх у концепції, яка довела свою ефективність у всіх сферах — маркетингу.

Використання маркетингового підходу, сегментації та намагання зрозуміти клієнта, на думку авторів, здатне максимізувати переваги різних інструментів боротьби з бідністю. Будь-яка людина, яка знається на маркетингу, зрозуміє концепції, викладені у книзі. Але, вочевидь, з використанням маркетингу для боротьби з соціальними проблемами вона зіткнеться вперше. Тому кожен, хто зацікавлений у боротьбі з бідністю в рамках соціальних програм, обов'язково повинен звернути увагу на цю книгу.

У світі справді є багато людей, яким не байдужі суспільні біди, але більше з них лише гучно кричать, намагаючись донести свою думку хоча б до когось. Тому використання маркетингових концепцій виглядає у цьому розрізі надзвичайно доречним — воно допоможе "продати" їхні ідеї набільш природнім способом.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)