РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 вересня 2010 р.

Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем

Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution

Бідність, якою б вона не була, завжди демонструє скупість одних людей до інших і виливається у змарновані життя, невикористаний потенціал, хвороби та ранню смерть. Не дивно, що багато експертів у різних галузях намагалися відшукати методи зменшення бідності. Втім, так само відомо, що жоден із них так і не став панацеєю від цього суспільного лиха.

Філіп Котлер (Philip Kotler) та Ненсі Лі (Nancy Lee) у своїй новій книзі "Геть від бідності: Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем" (Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution ) не заперечують попередніх методів, які використовувалися для боротьби з бідністю, натомість вони намагаються використати їх у концепції, яка довела свою ефективність у всіх сферах — маркетингу.

Використання маркетингового підходу, сегментації та намагання зрозуміти клієнта, на думку авторів, здатне максимізувати переваги різних інструментів боротьби з бідністю. Будь-яка людина, яка знається на маркетингу, зрозуміє концепції, викладені у книзі. Але, вочевидь, з використанням маркетингу для боротьби з соціальними проблемами вона зіткнеться вперше. Тому кожен, хто зацікавлений у боротьбі з бідністю в рамках соціальних програм, обов'язково повинен звернути увагу на цю книгу.

У світі справді є багато людей, яким не байдужі суспільні біди, але більше з них лише гучно кричать, намагаючись донести свою думку хоча б до когось. Тому використання маркетингових концепцій виглядає у цьому розрізі надзвичайно доречним — воно допоможе "продати" їхні ідеї набільш природнім способом.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2018
Київ
XI Форум HR-Директорів
22-23 листопада 2018
Київ
Комплексне управління логістикою
28 листопада 2018
Київ
Фінанси для керівників та нефінансових менеджерів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Дизайн-мислення. Спроектуй своє життяДизайн-мислення. Спроектуй своє життя
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)