РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 вересня 2010 р.

Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем

Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution

Бідність, якою б вона не була, завжди демонструє скупість одних людей до інших і виливається у змарновані життя, невикористаний потенціал, хвороби та ранню смерть. Не дивно, що багато експертів у різних галузях намагалися відшукати методи зменшення бідності. Втім, так само відомо, що жоден із них так і не став панацеєю від цього суспільного лиха.

Філіп Котлер (Philip Kotler) та Ненсі Лі (Nancy Lee) у своїй новій книзі "Геть від бідності: Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем" (Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution ) не заперечують попередніх методів, які використовувалися для боротьби з бідністю, натомість вони намагаються використати їх у концепції, яка довела свою ефективність у всіх сферах — маркетингу.

Використання маркетингового підходу, сегментації та намагання зрозуміти клієнта, на думку авторів, здатне максимізувати переваги різних інструментів боротьби з бідністю. Будь-яка людина, яка знається на маркетингу, зрозуміє концепції, викладені у книзі. Але, вочевидь, з використанням маркетингу для боротьби з соціальними проблемами вона зіткнеться вперше. Тому кожен, хто зацікавлений у боротьбі з бідністю в рамках соціальних програм, обов'язково повинен звернути увагу на цю книгу.

У світі справді є багато людей, яким не байдужі суспільні біди, але більше з них лише гучно кричать, намагаючись донести свою думку хоча б до когось. Тому використання маркетингових концепцій виглядає у цьому розрізі надзвичайно доречним — воно допоможе "продати" їхні ідеї набільш природнім способом.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)