РЕЦЕНЗІЇ | Стаття по книзі 11 лютого 2014 р.

У центрі бізнес-всесвіту — клієнт

Converge: Transforming Business at the Intersection of Marketing and Technology

Converge: Transforming Business at the Intersection of Marketing and Technology
» Докладніше на Amazon
«Ця книга1 про те, як досягти успіху в бізнес-середовищі, у якому зливаються разом креативність, технологія та медіа», — так визначають мету своєї праці Боб Лорд (Bob Lord), колишній генеральний директор агенції цифрового маркетингу Razorfish, та Рей Велез (Ray Velez), її технічний директор.

Автори книги «Converge: Transforming Business at the Intersection of Marketing and Technolog» («Єднайте усе. Як трансформувати бізнес на перетині маркетингу і технології») аналізують наскрізь просякнуту технологією царину сучасного маркетингу. Хмарні обчислення, платформа Hadoop, agile-методологія... Непідготовленому читачеві подеколи не зовсім комфортно у цих технологічних глибинах. Хоча технологія — не самоціль. За словами Лорда та Велеза, «переможців XXI-го століття відрізнятиме не те, як швидко вони опановуватимуть модні слівця або скільки "наворочених" диджитал-кампаній спроможуться провести. Тріумфаторами стануть організації, що матимуть непереборне бажання вдосконалити усю подорож (від її першої до останньої миті), яку здійснюють на їхніх теренах споживач». «Швидкість, відповідальність, дані та цифрові інструменти», — так визначають автори рівняння успіху маркетингу у стилі agile.

Отже, справа не у величезних бюджетах та спланованих на рік вперед кампаніях, а в миттєвості та точності реагування. Серед наведених у книзі прикладів — проект, який команда Razorfish реалізувала для компанії Ford. Так, спочатку його було націлено на те, як допомогти клієнтам впоратися з високими цінами на бензин. А коли, під час реалізації проекту, ціни на пальне пішли вниз, його одразу було переорієнтовано на таку глобальнішу потребу споживачів, як фінансування купівлі авто.

Застосування терміну «agile» до маркетингової сфери може здатися дещо штучним. Втім, цей підхід до розробки програмного забезпечення, що базується на засадах lean-виробництва та складається із серії коротких повторювальних циклів, якнайкраще передає сутність ефективної маркетингової діяльності. Але у книзі йдеться не просто про реалізацію формули "маркетинг + технологія". Використовуючи поняття «конвергенції», автори аналізують органічне єднання цих двох, традиційно окремих світів, які завжди «говорили різними мовами та використовували різні процеси». Більше того, конвергенція не обмежується лише маркетингом та технологією, а охоплює увесь бізнес, у підсумку змінюючи основні засади його функціонування. А це означає: компаніям, що прагнуть реалізувати ідею глибинного єднання усіх своїх функцій (без чого вони неминуче програють конкурентну боротьбу, в епіцентрі якої — споживчий досвід) доведеться позбутися і багатоярусної організаційної структури, і «війн» між бізнес-підрозділами, не кажучи вже про домінування чиїхось амбіцій. Тому, можливо, один із найголовніших висновків книги у тому, що конвергенція — це процес, що не має свого завершення. Як зазначають Лорд та Велез: «Щойно ви почнете запроваджувати ідею конвергенції, то одразу побачите, що це нескінченний цикл тестування та навчання, творення та руйнування».

За матеріалами strategy+business.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)