РЕЦЕНЗІЇ | Книга 18 квітня 2012 р.

Мислення власника

Ownership Thinking

Співробітники частіше думають про особисте — наприклад, як вони проведуть відпустку, — ніж про те, як зробити компанію більш прибутковою та конкурентоспроможною, переконаний Бред Хамc (Brad Hams), автор книги "Мислення власника" (Ownership Thinking: How to End Entitlement and Create a Culture of Accountability, Purpose, and Profit). Але в такому разі, як же досягати цілей компанії?

У своїй книзі Бред Хамс розповідає, як залучити працівників у процес розвитку та зростання компанії настільки глибоко, що вони, як і власник, не спатимуть ночами, якщо в компанії щось йде "не так", а також прийматимуть важливі рішення та братимуть на себе відповідальність.

Байдужість персоналу — найбільша хвороба бізнесу, яка може зруйнувати вашу компанію. Ця байдужість "дбайливо вирощувалася" десятиліттями. Як наслідок, сьогодні більшість працівників щиро вважають, що вони мають невід'ємне право на зарплату наприкінці кожного місяця тільки за те, що вони провели певну кількість годин у офісі.

Маючи більш ніж 15-річний досвід роботи з сотнями компаній, Бред Хамс демонструє, що більшість байдужих працівників насправді хочуть бути залученими у робочий процес, хочуть робити щось важливе для компанії і почуваються набагато краще в середовищі, яка дає їм змогу проявляти їхні вміння та навички.

"Мислення власника" — це стратегія, яка суттєво підвищить результативність вашої компанії та її прибутковість, а також посприяє зниженню плинності кадрів. А щоб цього досягнути, керівнику потрібно сфокусуватися на:

  • правильній освіті — навчати співробітників основам бізнесу та фінансів, показувати, яким чином їхня компанія заробляє гроші і який внесок роблять у цей процес самі працівники;

  • правильній оцінці — ідентифікувати ключові показники ефективності компанії та навчити працівників самостійно прогнозувати і оцінювати результати в атмосфері високої прозорості та відповідальності;

  • правильних стимулах — розробити мотиваційний план, який чітко прив'язуватиме бонуси працівників до цілей бізнесу.

Таким чином можна досягнути результату, коли кожен працівник компанії буде мислити та діяти як власник, перетворившись на активного учасника бізнес-процесу. Це дозволить не тільки багатократно підняти його результативність, але й позитивно вплине на самооцінку і навіть самопочуття.

Зрештою, і сам керівник/власник компанії отримає більшу віддачу від своєї роботи, краще спатиме вночі і зуміє залишити після себе спадок, про який раніше навіть не наважувався мріяти.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNN Money.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 лютого 2020
Київ
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів
27-29 лютого 2020
Київ
Школа логістів LOGISTICMASTER 2.0
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)