РЕЦЕНЗІЇ | Книга 18 квітня 2012 р.

Мислення власника

Ownership Thinking

Співробітники частіше думають про особисте — наприклад, як вони проведуть відпустку, — ніж про те, як зробити компанію більш прибутковою та конкурентоспроможною, переконаний Бред Хамc (Brad Hams), автор книги "Мислення власника" (Ownership Thinking: How to End Entitlement and Create a Culture of Accountability, Purpose, and Profit). Але в такому разі, як же досягати цілей компанії?

У своїй книзі Бред Хамс розповідає, як залучити працівників у процес розвитку та зростання компанії настільки глибоко, що вони, як і власник, не спатимуть ночами, якщо в компанії щось йде "не так", а також прийматимуть важливі рішення та братимуть на себе відповідальність.

Байдужість персоналу — найбільша хвороба бізнесу, яка може зруйнувати вашу компанію. Ця байдужість "дбайливо вирощувалася" десятиліттями. Як наслідок, сьогодні більшість працівників щиро вважають, що вони мають невід'ємне право на зарплату наприкінці кожного місяця тільки за те, що вони провели певну кількість годин у офісі.

Маючи більш ніж 15-річний досвід роботи з сотнями компаній, Бред Хамс демонструє, що більшість байдужих працівників насправді хочуть бути залученими у робочий процес, хочуть робити щось важливе для компанії і почуваються набагато краще в середовищі, яка дає їм змогу проявляти їхні вміння та навички.

"Мислення власника" — це стратегія, яка суттєво підвищить результативність вашої компанії та її прибутковість, а також посприяє зниженню плинності кадрів. А щоб цього досягнути, керівнику потрібно сфокусуватися на:

  • правильній освіті — навчати співробітників основам бізнесу та фінансів, показувати, яким чином їхня компанія заробляє гроші і який внесок роблять у цей процес самі працівники;

  • правильній оцінці — ідентифікувати ключові показники ефективності компанії та навчити працівників самостійно прогнозувати і оцінювати результати в атмосфері високої прозорості та відповідальності;

  • правильних стимулах — розробити мотиваційний план, який чітко прив'язуватиме бонуси працівників до цілей бізнесу.

Таким чином можна досягнути результату, коли кожен працівник компанії буде мислити та діяти як власник, перетворившись на активного учасника бізнес-процесу. Це дозволить не тільки багатократно підняти його результативність, але й позитивно вплине на самооцінку і навіть самопочуття.

Зрештою, і сам керівник/власник компанії отримає більшу віддачу від своєї роботи, краще спатиме вночі і зуміє залишити після себе спадок, про який раніше навіть не наважувався мріяти.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNN Money.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)